?>
بالانسر گاز      کابل زره دار      آموزش فارکس      تعمیر یخچال بوش      نرم افزار crm      خرید ساب ووفر      .      -      Cisco License      HP License      سیستم vrf      اسپری ویگا اصل      داروخانه مگنیفر      خرید      blockchain platform      HP License      شرکت سورنا      خرید لایسنس نود 32      خرید ویلا شمال      دانلود فیلم      لایسنس سیسکو      پنل اینستاگرام      خرید ارز فلوکی      خرید بیت کوین      آموزش آنلاین      آموزش خیاطی      اس اس دی سامسونگ      طراحی محوطه ساختمان      ویلا در تهراندشت      دکتر دیلی      ثبت شرکت در دبی      Token      فروشگاه اینترنتی      neuralink      کسب درآمد      رپورتاژ آگهی      ساخت سردخانه      نظارت بر ساخت      سالن زیبایی      اجاره هیلتی      خرید بک لینک و رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      خرید بازدید سایت      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بک لینک     
۶ ترفند كاربردي براي جذابيت طراحي كاتالوگ هاي تبليغاتي ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 20
دیروز : 61
افراد آنلاین : 1
همه : 6352
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اگر صاحب برند و يا كسب و كاري هستيد، حتما براي معرفي خدمات ومحصولات نام تجاري خود، به طراحي كاتالوگ نياز خواهيد داشت.

اگر صاحب برند و يا كسب و كاري هستيد، حتما براي معرفي خدمات ومحصولات نام تجاري خود، به طراحي كاتالوگ نياز خواهيد داشت. هنوز هم كاتالوگ هاي تبليغاتي يكي از بهترين ابزارهاي فروش در جهان باقي مانده اند واگر اصولي و حرفه اي اجرا شوند بدون شك مي توانند بر روي فروش محصولات اثر گذاشته و اعتبار برند را ارتقا ببخشند. اغلب فروشگاه هاي بزرگ مانند مديسه كاتالوگ اختصاصي خود را دارند و اين موضوع به برندينگ آنها نيز كمك شاياني مي كند.
اما چه پارامترهايي در طراحي كاتالوگ هاي حرفه اي مي توانند اثرگذار باشند.ما به برخي از اين ويژگي هاي كاربردي و مهم مي پردازيم:

با كاتالوگ هاي مجله اي، معتبر تر به نظر مي رسيد 
معمولا ابتداي هر رويدادي براي مغز انسان قابل يادآوري است. اين كه مخاطب با اولين مواجهه با كاتالوگ برند و قبل از باز كردن و ورق زدن كاتالوگ چه حسي در ناخودآگاهش پديد مي آيد بسيار مهم است . قطع كاتالوگ، گرماژ،  نوع كاغذ و حتي تعداد صفحات كاتالوگ مي توانند اين حس ابتدايي را تقويت و يا تضعيف كنند. اين موضوع در طراحي وب سايت شركتي نيز بسيار مهم است چرا كه بعد از ساخت يك سايت زيبا بايد يك كاتالوگ شكيل هم طراحي شود تا اعتبار شركت شما را نشان دهد . در طراحي كاتالوگ هاي تبليغاتي، بزرگ بودن قطع كاتالوگ و تعداد صفحات با معتبر ديده شدن برند شما نسبت مستقيم دارد. با مروري بر نمونه كاتالوگ هاي  برند هاي محصولات لوكس و معتبر اين مهم را به خوبي مي توانيد مشاهده نماييد.

لوگو و رنگ برند را هوشمندانه در معرض ديد قرار دهيد 
طراحي اصولي لوگو وآرم، رنگ سازماني مناسب، بافت به يادماندني برند... همه و همه  يك هدف را دنبال مي كنند به گونه اي كه بتوانند با يكپارچگي و ثبات ساختار، تداعي كننده حس برند براي مخاطبان باشد. اين موضوع به درستي در سايت هايي مثل آپارات رعايت شده است تا بتوانند برند خاص خود را داشته باشند.
كاتالوگ هاي تبليغاتي رسانه اي مناسب براي يادآوري و تثبيت ساختار رنگي برند هستند. پس در طراحي كاتالوگ تبليغاتي، رنگ برند را استادانه بكار بگيريد. از تنوع رنگي در آن بپرهيزيد چرا كه تنوع رنگ آفت تثبيت نام تجاري در ذهن مخاطب است.
همچنين استفاده بي رويه از رنگ سازماني كاري غير حرفه اي وابتدايي است كه گاها باعث تخريب چهره برند مي گردد. داشتن يك طراحي لوگو حرفه اي براي برند، سرمايه ايست كه قيمتي بر آن نمي توان گذاشت. حتما بر روي جلد و پشت جلد كاتالوگ آرم لوگو برند را در معرض ديد قرار دهيد.در اين صورت همه افراد با ديدن لوگويي مثل ديجي كالا هم از خريد خود رضايت پيدا مي كنند هم اينكه شما خود را ذهن مخاطبان خود جاي داده ايد. در لي اوت صفحات داخلي نيز به گونه اي حرفه اي نشان تجاري و لوگوتايپ را تعبيه كنيد. از تعدد رنگ و فونت در طراحي بروشور و كاتالوگ اجتناب كنيد چرا كه مخاطب شما را كلافه و دچار سردرگمي مي كند.

از تصاوير واقعي در كاتالوگ استفاده كنيد 
تصاوير دقيقا همان چيزي هستند كه مخاطبان قرار است با آن تحريك شوند و محصول و خدمات شما را بخرند. در طراحي كاتالوگ، تصاوير كاملا بايد واقعي به نظر برسند، اگر محصولاتي فيزيكي ارايه مي كنيد آن ها را از نماي نزديك نشان دهيد تا جزئيات محصول به خوبي ديده شود. اگر خدمات ارايه مي دهيد از شخصيت هايي استفاده كنيد كه مخاطب شما با آن ها همذات پنداري كند و صحنه اي خوش آيند را الق نمايد. براي اينكه بتوانيد حس بهتري در تصاوير ايجاد كنيد عامل انساني را چاشني كار قرار دهيد (براي مثال مي توانيد شخص راضي و خوشحال را در حال استفاده از محصول نشان دهيد)
كاتالوگ را به وب سايت متصل كنيد
داشتن يك طراحي سايت زيبا و قدرتمند براي هر برند امري ضروريست. اين لينك https://webdaran.com/send-requset-form/  مي تواند به شما در اين زمينه كمك بكند .از آنجايي كه امكان استفاده از متون طولاني در كاتالوگ هاي تبليغاتي مقدور نيست و از حوصله كاربر خارج مي باشد، وب سايت ها  با يك ترفند حرفه اي، مي توانند بهروري كاتالوگ را افزايش دهند به اين صورت كه شما مي توانيد براي توضيحات بيشتر در رابطه با قسمتي از كاتالوگ، مخاطب را از طريق QR كد ترقيب به خواندن توضيحات تكميلي در وب سايت نماييد.
صفحه اي براي نمايش مشتريان معروف اختصاص دهيد 
در طراحي كاتالوگ تبليغاتي مي توانيد لوگو مشترياني كه با آن ها كاركرده ايد و يا محصولاتتان را به آن ها فروخته ايد را به نمايش بگذاريد. همچنين مي توانيد براي جلب توجه مخاطبان از داستان موفقيت برخي مشترياني كه با استفاده از محصولات و خدمات شما به موفقيت رسيده اند بهره برداري كنيد.
هرگز طراحي كاتالوگ را با مجله اشتباه نگيريد 
مجله ها براي جذابيت بصري و براي درگير كردن طيف وسيعي از مخاطبين از لي اوت و تركيب بندي متنوع استفاده مي كنند. در طراحي كاتالوگ هرگز اين كار را نكنيد. يك كاتالوگ مناسب مي تواند موفقيت سايتي مانند نمناك را تضمين كند. فرم، قالب و لي اوت در كاتالوگ بايد محدود و براي مخاطب قابل كشف باشد

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۵۰:۰۳ ] [ امير روزي طلب ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب