?>
بالانسر گاز      کابل زره دار      آموزش فارکس      تعمیر یخچال بوش      نرم افزار crm      خرید ساب ووفر      .      -      Cisco License      HP License      سیستم vrf      اسپری ویگا اصل      داروخانه مگنیفر      خرید      blockchain platform      HP License      شرکت سورنا      خرید لایسنس نود 32      خرید ویلا شمال      دانلود فیلم      لایسنس سیسکو      پنل اینستاگرام      خرید ارز فلوکی      خرید بیت کوین      آموزش آنلاین      آموزش خیاطی      اس اس دی سامسونگ      طراحی محوطه ساختمان      ویلا در تهراندشت      دکتر دیلی      ثبت شرکت در دبی      Token      فروشگاه اینترنتی      neuralink      کسب درآمد      رپورتاژ آگهی      ساخت سردخانه      نظارت بر ساخت      سالن زیبایی      اجاره هیلتی      خرید بک لینک و رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      خرید بازدید سایت      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بک لینک     
چگونه بانس ريت خود را كاهش دهيم؟ ( قسمت دوم ) ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 17
دیروز : 61
افراد آنلاین : 1
همه : 6349
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

بدون هيچ مطلب اضافه اي به سراغ هفتمين روش كاهش بانس ريت مي رويم:

 

7- جذب بازديد كنندگان مناسب

Christina Halvorson در كتاب ” استراتژي محتوا براي وب سايت ” نوشته است: محتواي بهتر يعني كسب و كار بهتر براي شما.

 

به همين خاطر است كه 58 درصد از بازاريابان قصد افزايش بودجه توزيع پرداخت خود را دارند چون آن ها تاثير محتواي مناسب را بر روي مخاطبان هدف خود ديده اند.

 

يكي از دلايل بانس ريت بالا اين است كه شما بازديد كنندگان اشتباه را براي وب سايت خود جذب مي كنيد.

 

اين يك مشكل اساسي است.

bounce-rate-blog-01.png

 

اگر استراتژي محتواي شما بازدهي مناسبي در جهت جذب بازديد كننده و افزايش فروش نداشته است ، زمان بهبود فرا رسيده است.

 

هيچ چيز قدرتمند تر از توليد محتواي كاربردي كه مناسب كسب و كار شماست و همچنين استفاده از يك استراتژي محتوا كه هر مرحله از چرخه خريد را در نظر بگيرد ، وجود ندارد.

 

Brian Dean نرخ تبديل خود را 785 درصد در يك روز افزايش داد ، زيرا او متوجه شد كه كتاب الكترونيكي سنتي ديگر براي ساخت يك ليست عظيم موثر نيست.

 

او استراتژي ” ارتقاي محتوا ” را ايجاد كرد كه اكنون به عنوان استاندارد بازاريابي شناخته مي شود.

 

طبق تحقيقات صورت گرفته 90 درصد از بازاريابان محتوا اعتقاد دارند كه محتواي سفارشي تاثير مثبتي بر نگرش مخاطبان دارد و روابط را با مشتريان تقويت مي كند.

 

يك اشتباه رايج.....

براي مطالعه ادامه اين مطلب كاربردي حتما روي لينك زير كليك كنيد ...

https://webdaran.com/how-to-reduce-bounce-rate-part2/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۰۷:۳۵ ] [ امير روزي طلب ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب