?>
فیلم هندی      اجاره خودرو      تعمیر ماشین ژاپنی      مبلمان      نوید      آیرنکس      +      امداد کرمان موتور      -      *      -      مشاور خانواده      قرص تاخیری      -      -      .      +      خرید ویپ      تعمیرات موبایل      -      -      -      +      -      /      حواله وسترن یونیون      کربنات کلسیم      *      فروش ویپ      خرید ماینر      -      +      دکتر زنان مشهد      .      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      خرید بازدید سایت      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 15
دیروز : 5
افراد آنلاین : 1
همه : 12111
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

برند معروف و پرطرفدار گلكسي سامسونگ ۱۰ ساله شد. گلكسي در طول مسير خود براي تبديل‌ به يكي از شناخته‌شده‌ترين برندهاي جهان، راه پرفرازونشيبي را پشت‌سر گذاشت.

ده سال پيش در چنين روزهايي، شركت كوچكي به‌نام سامسونگ تلفني به‌نام گلكسي (Galaxy بدون حرف S) را با سيستم‌عامل جديد گوگل، اندرويد، به بازار عرضه كرد. شايد از نگاهِ مدرن امروز، اين تلفن مشخصات و طراحي مسخره‌اي داشت باشد؛ ولي باتوجه‌به ۱۰ سال رقابت با آيفون، سري گلكسي توانسته در بين مصرف‌كنندگان، هم‌رده و كنار آيفون قرار بگيرد.

۲۹ژوئن۲۰۰۹، سامسونگ اولين گلكسي را به بازار عرضه كرد؛ دستگاه كوچكي با شماره مدل GT-I7500 و ويژگي‌هايي ازاين‌دست:‌ صفحه‌ي امولد ۳.۲ اينچي با رزلوشن ۴۸۰ در ۳۲۰ پيكسل، پردازنده‌ي ۵۲۸ مگاهرتزي، ۱۲۸ مگابايت رم، پشتيباني از حافظه خارجي تا هشت گيگابايت، دوربين ۵ مگاپيكسلي و پشتيباني از ارتباط GSM/HSDPA. يكي از ويژگي‌هاي مؤثر در فروش اين تلفن در سال ۲۰۰۹، پشتيباني از جك ۳.۵ ميلي‌متري هدفون بود.

با ورود اولين سري برند گلكسي، سامسونگ توانست تلفن‌هايي وارد بازار كند كه برخلاف سنّت‌هاي قديم سامسونگ ديگر كُند نبودند و مي‌توانستند به‌روزرساني‌هاي نرم‌افزاري را دريافت كنند. اين تلفن‌ها در ابتدا با اندرويد ۱.۵ كاپ‌كيك ارائه شدند و در بعضي مناطق با به‌روزرساني به نسخه‌ي اندرويد دونات، يعني ۱.۶، ارتقا يافتند. بااين‌حال بعد از آن، به‌روزرساني ديگري دريافت نكردند؛ گرچه رام‌هاي غيررسمي براي گلكسي وجود داشتند.

در سال ۲۰۱۰، گلكسي S بزرگ‌تر و سريع‌تر از قبل ارائه شد. با پيشرفت زبان طراحي، گوشي‌هاي سامسونگ به كشورهاي بيشتري صادر مي‌شد و به‌دست مصرف‌كنندگان بيشتري مي‌رسيد. اولين گلكسي توانسته بود پايه‌هاي يك دهه موفقيت براي سامسونگ شود و سري گلكسي را به پرفروش‌ترين گوشي اندرويدي جهان تبديل كند.

گلكسي اس ۲ كه با اعداد رومي به‌صورت Galaxy S II نوشته مي‌شد، به‌قدري فروخت كه گوشي‌هاي سامسونگ را به نمادي فرهنگي تبديل كرد. با شروع عرضه‌ي گلكسي اس ۳ (Galaxy S III)، سامسونگ بالاخره توانست زبان طراحي يكپارچه و تصور ثابتي از سري گلكسي در ذهن مصرف‌كنندگان ايجاد كند. بعضي از ويژگي‌هايي كه سامسونگ در تلفن‌هاي بعدي خود آورد، مانند حفاظت دربرابر آب، تبديل به يكي از ملزومات گوشي‌هاي پرچم‌دار شد و صفحه‌ي بزرگ اين سري اندازه‌ي استاندارد گوشي‌هاي همراه را براي هميشه تغيير داد. بااين‌حال بسياري از ويژگي‌هايي كه به‌كمك سري گلكسي محبوب شدند، هيچ‌وقت در جاي ديگري ديده نشد. به‌طورمثال، از قلم سري گلكسي نوت ديگر رقيبان سامسونگ چندان استفاده نكردند. صفحه‌نمايش ۵.۳ اينچي اولين گلكسي نوت با استانداردهاي امروزي ممكن است كوچك به‌نظر برسد؛ اما همين ابعاد بزرگ سري نوت بود كه ديگر توليدكنندگان تلفن‌هاي هوشمند را به‌سمت ساخت گوشي‌هايي با ابعاد بزرگ‌تر سوق داد. سري نوت براي برخي وبلاگ‌نويسان خنده‌آور بود؛ اما بعد از عرضه به موفقيتي فراموش‌نشدني براي سامسونگ تبديل شد.

سال‌ها است كه سري گلكسي S سامسونگ در‌حال‌رقابت با اپل براي به‌دست‌آوردن جايگاه اول در فهرست بهترين‌ها است و اين رقابت باعث شده نام گلكسي امروز فراتر از تلفن‌ها برود و در تبلت‌ها و ابزارهاي پوشيدني و حتي هدفون‌ها استفاده شود. درحالي‌كه منتظر اخباري از سري جديد گلكسي نوت سامسونگ هستيم، جالب خواهد بود كه با نگاهي به گذشته، مسير پيشرفت و حركت تكاملي گلكسي سامسونگ را مشاهده كنيم.

منبع : androidpolice


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۲۳:۱۳ ] [ امير روزي طلب ]

بدون هيچ مطلب اضافه اي به سراغ هفتمين روش كاهش بانس ريت مي رويم:

 

7- جذب بازديد كنندگان مناسب

Christina Halvorson در كتاب ” استراتژي محتوا براي وب سايت ” نوشته است: محتواي بهتر يعني كسب و كار بهتر براي شما.

 

به همين خاطر است كه 58 درصد از بازاريابان قصد افزايش بودجه توزيع پرداخت خود را دارند چون آن ها تاثير محتواي مناسب را بر روي مخاطبان هدف خود ديده اند.

 

يكي از دلايل بانس ريت بالا اين است كه شما بازديد كنندگان اشتباه را براي وب سايت خود جذب مي كنيد.

 

اين يك مشكل اساسي است.

bounce-rate-blog-01.png

 

اگر استراتژي محتواي شما بازدهي مناسبي در جهت جذب بازديد كننده و افزايش فروش نداشته است ، زمان بهبود فرا رسيده است.

 

هيچ چيز قدرتمند تر از توليد محتواي كاربردي كه مناسب كسب و كار شماست و همچنين استفاده از يك استراتژي محتوا كه هر مرحله از چرخه خريد را در نظر بگيرد ، وجود ندارد.

 

Brian Dean نرخ تبديل خود را 785 درصد در يك روز افزايش داد ، زيرا او متوجه شد كه كتاب الكترونيكي سنتي ديگر براي ساخت يك ليست عظيم موثر نيست.

 

او استراتژي ” ارتقاي محتوا ” را ايجاد كرد كه اكنون به عنوان استاندارد بازاريابي شناخته مي شود.

 

طبق تحقيقات صورت گرفته 90 درصد از بازاريابان محتوا اعتقاد دارند كه محتواي سفارشي تاثير مثبتي بر نگرش مخاطبان دارد و روابط را با مشتريان تقويت مي كند.

 

يك اشتباه رايج.....

براي مطالعه ادامه اين مطلب كاربردي حتما روي لينك زير كليك كنيد ...

https://webdaran.com/how-to-reduce-bounce-rate-part2/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۰۷:۳۵ ] [ امير روزي طلب ]

امروز بروزرساني ۳۰ام بازي PUBG همراه با قابليت‌ها و بهينه‌سازي‌هاي جديدي در دسترس قرار گرفت. با ما در ادامه براي كسب اطلاعات در رابطه با جزئيات اين بروزرساني همراه باشيد.


اين بروزرسان، قابليت اجتماعي جديدي مشابه‌ي عنوان Apex Legends را به PUBG اضافه كرده است كه به لطف آن در هنگام نبرد مي‌توانيد اطلاعاتي از حضور دشمن در منطقه‌اي خاص برروي نقشه و همچنين نياز خود به لوت، آيتم‌ها و همچنين مهمات را به هم‌تيمي‌هاي خود اطلاع دهيد. البته اين قابليت داراي هيچ اعلان صوتي نبوده و بازي‌بازان بايد اعلانات موردنظر را در پنجره‌ي كوچكي در قسمت سمت چپ صفحه‌ي نمايش مشاهده كنند.

قابليت ديگر، دسترسي رسمي بازي‌بازان به مكانيك جديد گرفتن لبه‌ها مانند لبه‌ي ديوار است كه به بازي‌بازان اين قدرت را مي‌دهد تا به نقاطي دسترسي پيدا كنند كه در گذشته قابل دسترس نبوده‌اند. نحوه‌ي عملكرد اين مكانيك به اين صورت است كه بازي‌بازان به كمك آن مي‌توانند به ديوارهاي بلند دسترسي پيدا كرده و همچنين مي‌توانند با انجام يك پرش بلند و فشار دادن دوبازه‌ي دكمه‌ي پرش هنگامي كه در هوا معلق هستند، به ديوار و ساختمان رو به روي خود دسترسي پيدا كنند.

BRDM-2 نيز ماشين زره‌اي جديدي است كه با ماشين زره‌اي قبلي يعني UAZ جا به جا شده است و تنها از طريق شليك منورهاي موجود در PUBG قابل دسترسي است. همچنين اين خودرو مقاومت بسيار خوبي را در برابر نارنجك‌ها و همچنين خمپاره‌هاي موجود در مناطق قرمز از خود نشان مي‌دهد.

سلاح Desert Eagle نيز گزينه‌ي جديدي است كه در همه‌ي نقاط نقشه قابليت ظاهر شدن دسترسي دارد كه با شليك گلوله‌هاي كلاس .۴۵ ACP، آسيب بسيار بيشتري را نسبت به ديگر سلاح‌هاي دستي به دشمنان وارد مي‌كند.

منبع :پابجي


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۳۴:۱۳ ] [ امير روزي طلب ]

شان اسلي‌‌بك، طراح اصلي سلاح‌هاي Apex Legends، در سايت رديت جزئياتي را از سلاح‌هاي جديد فصل دوم منتشر كرده است.

در گذشته استوديو ريسپاون (Respawn Entertainment)، سازنده بازي Apex Legends، اعلام كرد كه در تاريخ ۱۱ تير ماه (دو جولاي) فصل دوم اين بازي بتل رويال در دسترس كاربران قرار خواهد گرفت. در فصل دوم Apex Legends يك كاراكتر جديد به‌همراه آيتم‌هاي تزئيني و سلاح‌هاي جديدي به ايپكس لجندز اضافه مي‌شوند و حال، باتوجه‌به جديدترين اخبار بازي، اطلاعات تازه‌اي از سلاح‌هاي جديد و نحوه به‌تعادل رساندن بيشتر گيم‌پلي منتشر شده است.

به‌تازگي شان اسلي‌بك، طراح اصلي سلاح‌هاي Apex Legends، در سايت رديت اعلام كرده است كه سلاح‌هاي جديدي با آغاز فصل دوم در دسترس كاربران قرار داده مي‌شود و همچنين آيتم‌هاي جديدي هم براي ساير سلاح‌ها در نظر گرفته شده است. L-Star LMG يكي از اسلحه‌هايي است كه از Titanfall وارد ايپكس لجندز مي‌شود. نحوه‌ي عملكرد اين سلاح طوري است كه موقع شليك كردن، موشك‌هاي مخصوصي را پرتاب مي‌كند. طراحي اين موشك‌ها منحصربه‌فرد است و به بازيكنان اجازه مي‌دهد در صورت هدف‌گيري نامناسب، همچنان بتوانند به سمت هدف خود آسيب وارد كنند. البته سرعت شليك اين سلاح نسبت‌به ساير سلاح‌هاي مشابه در بازي كمتر است.

در ادامه اعلام شده است كه اگر ماشه (تريگر) سلاح L-Star LMG را در مدت زمان زيادي نگه داريد، سلاح داغ مي‌كند و سلاح از كار مي‌افتد. ازاين‌رو بايد مدت زماني را صبر كنيد تا لنز سلاح تعويض شود و مجددا از آن استفاده كنيد. نكته‌ي جالب اين است كه هيچ مهمات اضافه‌اي از اين اسلحه در جهان بازي وجود ندارد و بايد از مهماتي كه در ابتداي بازي در اختيار شما قرار مي‌گيرد، استفاده كنيد. يكي ديگر از مواردي كه در فصل دوم ايپكس لجندز شاهد آن خواهيم بود، اضافه شدن مهمات جديد است.

بازيكنان مي‌توانند از مهمات The Disruptor Rounds براي سلاح‌هاي RE-45 و Alternator استفاده كنند. ازاين‌رو مي‌توانيد آسيب بيشتري به بازيكناني كه از زره (شيلد) استفاده مي‌كنند، وارد كنيد. حال اگر مي‌خواهيد به بازيكناني كه شيلد ندارند، آسيب بيشتري وارد كنيد، بايد به‌سراغ Hammerpoint Rounds برويد كه روي سلاح‌هاي P2020 و Mozambique استفاده مي‌شوند. در انتها مشخص شده است كه يك Energy Mag هم براي سلاح‌هاي Havoc، Devotion و Triple Take در نظر گرفته شده است. دركنار تمامي موارد ذكر شده، ريسپاون اعلام كرده است كه در فصل دوم، سلاح‌هاي طلايي به King Canyon اضافه مي‌شوند كه با منتشر شدن جزئيات آپديت فصل دوم، ليست اين دسته از سلاح‌ها را مشاهده خواهيم كرد.

منبع : گيم اسپورت


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۴۵:۵۱ ] [ امير روزي طلب ]

با ورود به سال 2019 بيش از پيش دنياي ديجيتال و وب نقش پررنگ تري به خود گرفته است. خريدهاي اينرنتي رونق بيشتري گرفته اند و فروشگاه هاي اينترنتي محصولات خود را توسعه داده اند.

در بازاريابي نوين به جاي داشتن سبد محصولات بايد به داشتن سبد مشتريان توجه داشت. به اين معني كه تا جايي كه ممكن است بايد روي حجم مشتريان متمركز بود و چه فضايي بهتر از فضاي اينترنت كه هر لحظه و هر كجا كه كاربري نياز پيدا كرد بتواند محصولات ما را مشاهده و خريداري نمايد.

اهميت راه اندازي يك وب سايت معرفي محصولات يا فروشگاه آنلايناگر به ليست بهترين برندهاي حال حاضر دنيا نگاهي بيندازيد خواهد ديد كه بالاتر از برندهاي مطرحي همچون بنز، بي ام و و كوكاكولا برندهاي دنياي فناوري اطلاعات همچون اپل ، گوگل و آمازون قرار گرفته اند. نكته قابل توجه اين است كه در بين شركت هاي فناوري شركت خرده فروشي آنلاين آمازون در حال رشد چشمگيري است و پيش بيني مي شود به زودي بالاتر از اپل در رتبه نخست برندهاي برتر دنيا قرار گيرد. علت اين موضوع توجه هر چه بيشتر مردم به خريد محصولات مورد نياز خود است. شركت ديجي كالا در ايران نمونه موفق و بارز اقبال مردم براي خريد آنلاين است. مزيتي كه در هيچ سيستم بازاريابي  و فروش ديگري ديده نمي شود.

دليل موفقيت وب سايت هاي تجاري در دنياي كسب و كار

يكي از دلايل موفقيت كسب و كارهاي آنلاين يا وب سايت هاي تجاري اين است كه مشتري مي تواند تمامي محصولات يا برندهاي مختلف را مشاهده كرده و به مقايسه و بررسي محصولات بپردازد و ضمن بررسي مشكلات و قوت ها، محصول مورد نظر خود را خريداري نمايد.
براي شركت ها و اصنافي كه به صورت فيزيكي كسب و كار را اداره مي كنند مانند بانك ملت داشتن وب سايت به روز و مدرن مي تواند نقش مهمي در توسعه خريد محصولات داشته باشد به اين ترتيب كه مدير مجموعه مي تواند بخش هايي نظير نمونه محصولات قابل سفارش ، فرم هاي هوشمند محاسبه قيمت ، بخش دريافت نمايندگي ، سفارش آنلاين بدون واسطه و ... را در سايت قرار دهد و موجب رشد و توسعه شركت گردد.
بدون شك در عصر حاضر شركت ها و اصناف فاقد سايت همانند افراد بدون شناسنامه هستند و اگر شركتي سايتي به روز و كارآمد نداشته باشد به عنوان ضعفي جدي تلقي مي شود.

ويژگي يك وب سايت تجاري موفق چيست؟

1 - وب سايت مدرن و به روز باشد :بسيار ديده ايم كه شركت ها در ظاهر داراي وب سايت هستند ولي وقتي به وب سايت مذكور مراجعه ميكنيم وب سايتي با پلت فرم قديمي، نا امن و داراي طراحي ضعيف ميبينيم كه عموما رغبتي براي ماندن بيشتر در وب سايت در مخاطب ايجاد نمي كند لذا بسيار مهم است كه وب سايت ها حتما داراي پلت فرم هاي مدرن نظير وردپرس به روز نگه داشته شده باشند.
2 - طراحي كاربرپسند و جذاب :استفاده از رنگ بندي صحيح در كنار افكت هاي مدرن و به روز بسيار به جذب مخاطب براي وب سايت شما كمك مي كند. طراحي سايت شركتي  جذاب است كه باعث مي شود كاربر زمان بيشتري در وب سايت شما بگذراند و احتمال مشتري شدنش بالاتر مي رود.

3 - امنيت بالا :اهميت امنيت وقتي شما پرداخت آنلاين و ثبت نام كاربر را پيش بيني كرده ايد بالاتر مي رود. همچنين وب سايت بايد پروتكلي پيش بيني كند تا توسط رقبا آسيب نبيند.


4 - نشان هاي ملي :در حال حاضر شركت ها و اصنافي كه براي كار خود مجوز و پروانه لازم دارند مي توانند لوگو ساماندهي را اخذ و در سايت درج نمايند. اكثر سايت هاي داخلي مانند ني ني سايت اين لوگو را دارند.همچنين اگر براي وب سايت تجاري خود در كنار مشاهده نمونه محصولات امكان فروش و پرداخت آنلاين در نظر گرفته ايد توصيه مي شود نماد اعتماد الكترونيكي ( اي نماد ) نيز اخذ و در سايت درج شود.


5 - پشتيباني خوب :بسيار مهم است كه وب سايت شما توسط شركتي طراحي شود كه داراي پشتيباني با كيفيت و دائم است. اگر مي خواهيد بعد از طراحي سايت با خيال راحت به موفقيت خود فكر كنيد اين لينك https://webdaran.com/ به شما كمك شاياني مي كند. به روز رساني امنيتي و رفع باگ ها و ايرادات از جمله مواردي است يك شركت طراحي وب سايت بايد انجام دهد.

براي طراحي سايت از كدام شركت اقدام كنيم؟در دنياي IT امروزي شركت هاي زيادي براي طراحي وب سايت وجود دارند ولي مهم ترين موضوع تناسب كيفيت اجراي پروژه طراحي سايت با هزينه اي است كه پرداخت مي شود. اگر به دنبال طراحي سايت هايي مانند طرفداري يا ... هستيد بايد هزينه بالايي را پرداخت نماييد اما پيشنهاد ما اين است كه شما نام ، برند و سايت خودتان را بسازيد.
بسيار مهم است كه شركت طراح سايت توانايي تغييرات و اضافه كردن ويژگي هاي مورد درخواست مشتري را داشته باشد. همچنين تخصص و مهارت بالايي در امن سازي وب سايت به منظور جلوگيري از مشكلات براي كاربران در نظر گرفته شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۴۳:۵۱ ] [ امير روزي طلب ]

طي ماه‌هاي اخير اطلاعاتي از ايكس باكس اسكارلت و پلي استيشن 5 منتشر شده است. هم سوني و هم مايكروسافت قول داده‌اند كه با كنسول قدرتمندي طرف خواهيم بود. البته بسياري از افرادي كه به طور مستقيم با اين محصولات در ارتباط هستند مي‌گويند پلي استيشن و ايكس باكس بعدي تفاوت بزرگي باهم نخواهند داشت. حال سوال اصلي اينجاست كه تا چه اندازه بايد منتظر محصولاتي خلاقانه باشيم؟

آلن كور، مدير اجرايي يوبيسافت در مناطق اروپا، آفريقا و خاورميانه اعتقاد دارد كه با «جهشي بزرگ» طرف خواهيم بود. البته كور هم معتقد است هنوز دقيقا مشخص نيست كه كاربران چه توقعاتي از كنسول‌هاي نسل بعد دارند: «ما نمي‌دانيم كه سرويس‌هاي استريم تا چه اندازه فراگير مي‌شوند. آن چيزي كه در حال حاضر مي‌دانيم اين است كه كنسول‌هاي نسل بعدي يك جهش بزرگ نسبت به نسل فعلي محسوب مي‌شوند.»

به عقيده او، اين سخت‌افزارهاي جديد براي كمپاني‌هاي بازي‌سازي بسيار هيجان انگيز هستند زيرا آن‌ها مي‌توانند با سطح جديدي از تكنولوژي كار كنند كه پيش از اين به آن دسترسي نداشتند. به عقيده او، اين پيشرفت‌‌ها جدا از به ارمغان آوردن گرافيك بهتر، اجازه اعمال تغييراتي جديد در گيم‌پلي را هم مي‌دهد: «در واچ‌داگز به لطف تسلط بيشتر روي هوش مصنوعي مي‌توانيم گيم‌پلي جديدي را خلق كنيم.»

البته همه مثل آلن كور فكر نمي‌كنند. مدتي پيش آتسوشي اينابا در مصاحبه‌اي گفته بود كه چندان براي كنسول‌هاي نسل بعد هيجان زده نيست: «سخت افزار‌ مورد استفاد‌ه‌ي كنسول‌هاي نسل قبلي شامل تراشه‌هاي اختصاصي بود كه براي پي سي در دسترس نبود. اكنون اگر به كنسول‌هاي نسل بعد توجه كنيد، آن‌ها از تراشه‌هايي استفاده مي‌كنند كه در حال حاضر در بازار وجود دارند. مثلا، سوييچ از تراشه تگرا استفاده مي‌كند كه قبلا در بازار وجود داشت و همچنين ديگر كنسول‌ها نيز از تراشه‌ها و كارت‌هاي گرافيك مشابه با پي سي استفاده مي‌كنند كه تنها كمي به‌روز رساني شده‌اند. هيچ يك از اين سخت افزار‌ها به‌نظر منحصر به فرد نمي‌رسند.»

منبع : ويجياتو


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۵۳:۴۹ ] [ امير روزي طلب ]

قيمت بيت كوين در مدار افزايشي قرار گرفت. اين ارز ديجيتال كه سال گذشته با كاهش ارزش خود روبه‌رو شد، هم اكنون در آستانه 11 هزار دلار قرار دارد.


بسياري از كارشناسان در هفته هاي اخير به اين موضوع اشاره كرده بودند كه 10 هزار دلار به عنوان مرز رواني قيمت بيت كوين شناخته مي شود و عبور از آن، يك اتفاق مهم براي اين ارز ديجيتال است. حال قيمت اين ارز ديجيتال از 10 هزار دلار عبور كرده و در حال نزديك شدن به مرز 11 هزار دلار است.

قيمت بيت كوين چند ساعت پيش به 10650 دلار رسيد كه افزايشي 9 درصدي را در مدت زمان 24 ساعت از خود نشان مي دهد. براي مدت زمان كوتاهي ارزش بيت كوين به 10890 دلار رسيد. هم اكنون قيمت اين ارز ديجيتال برابر با 10701 دلار است. اگر 10650 دلار را به عنوان قيمت مرجع در نظر بگيريم، شاهد رشد 23 درصدي آن در يك هفته اخير و 40 درصدي در يك ماه اخير هستيم.

قيمت بيت كوين در مقايسه با 22 ژوئن 2018 رشدي برابر با 60 درصد داشته است. اين ارز ديجيتال آخرين بار در مارس 2018 با قيمتي نزديك به 10 هزار دلار خريد و فروش شده بود. علاوه بر افزايش قيمت، سهم بيت كوين از بازار ارزهاي ديجيتال نيز با افزايش 1 درصدي روبه‌رو شد و به 59 درصد رسيد. ارزش مالي بازار بيت كوين با رشدي 7 درصدي به 320 ميليارد دلار رسيده كه شگفت انگيز است.

مدير صرافي Gemini در هفته گذشته به اين موضوع اشاره كرده بود كه در صورت شكست مرز 10 هزار دلار توسط بيت كوين، بايد منتظر قيمت 15 هزار دلاري آن در آينده نزديك باشيم. قيمت اتريوم به عنوان دومين ارز ديجيتال محبوب رشدي 8.5 درصدي را تجربه كرده و هم اكنون به 307 دلار رسيده است.

منبع : https://cryptonews.com/news/what-usd-10-000-bitcoin-almost-touched-usd-11k-ether-above-u-4094.htm


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۱۹:۳۶ ] [ امير روزي طلب ]

در سال‌هاي اخير شاهد تبليغات و اخبار مختلفي در خصوص اندازه گيري ميزان گلوكوز خون با استفاده از ساعت‌هاي هوشمند بوده‌ايم، اما تا به امروز استفاده از اين فناوري در گجت‌هاي پوشيدني به تاخير افتاده است. حال به نظر مي‌رسد كه يك شركت توليد كننده دستگاه‌هاي اندازه گيري گلوكوز، قصد دارد تا لوازم جانبي به منظور اندازه گيري گلوكوز براي اپل واچ توليد كند. گفته مي شود اپل واچ به زودي مي تواند سطح گلوكز خون را اندازه بگيرد.

در سال‌هاي گذشته شايعاتي مختلفي در خصوص قابليت اندازه گيري گلوكوز با استفاده از ساعت هوشمند اپل واچ شنيده شد اما در نهايت استفاده از اين فناوري هيچ‌وقت عملي نشد؛ حال به نظر مي‌رسد كه يك شركت براي ساخت ابزاري به منظور اندازه گيري گلوكوز خون با استفاده از اپل واچ دست به كار شده است.

مدير عامل شركت Dexcom، كه تخصص آن‌ها ساخت دستگاه‌هاي اندازه گيري گلوكوز قابل حمل است، در مصاحبه‌اي با CNBC اعلام كرده است كه اين شركت قصد دارد تا با همكاري اپل لوازم جانبي به منظور اندازه گيري گلوكوز خون افراد ديابتي با استفاده از اپل واچ توليد كند. در حال حاضر كمپاني Dexcom دستگاهي اندازه گيري گلوكوزي توليد كرده است كه با استفاده از يك فرستنده به شكل غير مستقيم به اپل واچ متصل مي‌شود.

مدير عامل Dexcom در مصاحبه با CNBC اعلام كرده است كه آن‌ها قصد دارند تا نسخه بهبود يافته اين دستگاه را با قابليت سازگاري نرم افزاري و اتصال مستقيم با اپل واچ توليد كنند. نسخه جديد به طور كامل با سيستم عامل Watch OS اپل واچ سازگاري خواهد داشت و اطلاعات دقيق‌تري را در اختيار كاربر قرار مي‌دهد، اما تا اين لحظه اطلاعات بيشتري در خصوص اين ابزار ويژه منتشر نشده است.

مدير عامل Dexcom مدعي شده كه اين شركت توانسته تا سايز دستگاه سنجش ميزان گلوكوز را به شكل چشمگيري كاهش دهد و اين دستگاه در آينده به شكل مستقيم بر روي ساعت‌هاي هوشمند به كار گرفته مي‌شود. اگر استفاده مستقيم از فناوري سنجش ميزان گلوكوز خون تحقق پيدا كند، ساعت هوشمند محبوب اپل واچ در زمينه سلامت و بهداشت به يك افتخار بزرگ ديگر دست پيدا مي‌كند. در حال حاضر نسل چهارم اپل واچ مي‌تواند ضربان قلب كاربران را دريافت كند و يك نوار قلب دقيق و مورد قبول پزشكان را ارائه دهد.

نظر شما درباره اين ويژگي چيست؟

منبع : ترنجي


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۲:۳۵ ] [ امير روزي طلب ]

شركت اريكسون حق امتياز اختراع فناوري را ثبت كرده كه به موبايل‌ها كمك مي كند با رديابي سارقان از خود محافظت كنند.

شركت اريكسون حق امتياز اختراع فناوري را ثبت كرده كه به موبايل‌هاي آينده كمك مي‌كند در برابر جيب برها از خود محافظت كنند.

طبق اطلاعات موجود، با نصب چنين فناوري در دستگاه هاي موبايل اگر فردي غير از مالك سعي كند دستگاه را بردارد، با رديابي ضربان قلب شناسايي مي‌شود.
همچنين در صورت رديابي كاربر غير مجاز، موبايل در حالت lo-friction قرار مي‌گيرد و لغزنده مي‌شود. در نتيجه سارق به سختي مي‌تواند آن را بردارد.

اين شركت سوئدي در حق امتياز اين اختراع خود توضيح داده است: در اين حالت كاربر غير مجاز به سختي مي‌تواند موبايل را در دستانش كنترل كند.
جالب آنكه همين فناوري به نام «اصطكاك تطبيقي» ( adaptive friction‌) از افتادن موبايل‌هاي گرانقيمت و خرد شدن نمايشگرهاي آنها نيز جلوگيري مي‌كند. اريكسون در اين باره مي‌گويد: افزايش ميزان اصطكاك و حساسيت در حالت سبب مي‌شود كاربر راحت‌تر دستگاه را كنترل كند و در نتيجه از افتادن آن جلوگيري مي‌شود.

اين شركت اميدوار است در آينده موبايل ها بتوانند مكان خود را رديابي كنند. به عنوان مثال دستگاه به طور خودكار متوجه شود در دستان كاربر قرار دارد يا در جيب او و در نتيجه سطح اصطكاك را با توجه اين اطلاعات هماهنگ كند.

اريكسون در حق امتياز اختراع خود ذكر كرده با توجه به نازك تر و كوچكتر شدن موبايل ها تصميم به توسعه اين فناوري گرفته است. براي استفاده از اين فناوري احتمالاً حسگرهاي مختلفي در دستگاه نصب شود از جمله حسگرهاي بيومتريك، اثر انگشت و شناسايي بصري فرد. علاوه بر آن حسگرهاي نور و سرعت سنج مكان دستگاه را رديابي مي‌كنند.
هنوز مشخص نيست اين فناوري چه زمان ارائه مي‌شود اما حق امتياز اختراع مذكور فوريه سال جاري ذكر شده است.

منبع : ايتنا


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۱۳:۰۶ ] [ امير روزي طلب ]

افزايش رنكينگ سايت و بصورت مداوم افزايش رنك صفحات سايت و افزايش رتبه سايت در گوگل يك شيوه متداول اما مشكل براي سبقت سريع و توسعه فروش صد در صد براي بنگاه هاي اقتصادي كوچك ، متوسط و بزرگ محسوب ميشود .
در اين مقاله به روش افزايش رنك و رتبه سايت شما در گوگل ميپردازيم . روشهاي موثر در افزايش رتبه سايت شما ممكن كمي زمانبر يا مشكل باشد ولي نتيجه اي مطلوب دارد چراكه با افزايش رنك سايت شما در گوگل عملا گوگل وب سايت شما را به عنوان يك سايت با محتواي جذاب به كاربران پيشنهاد ميكند و افزايش بازديد وب سايت شما 100 درصد شما را به سرعت به اهداف تان در راه اندازي وب سايت نزديك تر ميكند. افزايش بازديدكنندگان سايت شما به سبك سازين موجب سبقت سريع و توسعه كسب و كار شما خواهد شد .

عوامل موثر در افزايش رتبه صفحات در گوگل  »افزايش رتبه صفحات (page rank google) در گوگل در مجموع در افزايش رتبه سايت در موتور جستجوگر گوگل تاثيرگذار ميباشد
۱- مطالب آن در رابطه با موضوع مورد جستجو۲- موتورهاي جست و جو اهميت صفحات وب را بر اساس ميزان لينك به آن طبقه بندي مي كنند .۳- چنانچه لينك بيشتري در ساير پايگاه ها ثبت كنيد رتبه بالاتري كسب خواهيد كرد  بيشتر سايت ها همچون ورزش 3 با داشتن لينك هاي فراوان توانسته اند به موفقيت دست يابند.۴- تبادل لينك بين سايت هاي هم خانواده يعني سايت هايي كه موضوع مشابهي دارند ، موجب افزايش رتبه در موتورهاي جست و جو خواهد شد .۵- شركت در بحث هاي رايج در تالارهاي بحث و تبادل نظر ، گفتمان و يا گفت و گو و درج لينك در محل امضا يا در متن بحث به افزايش رتبه شما موتورهاي جست و جو كمك موثري خواهد نمود.

عوامل موثر در افزايش رتبه سايت در گوگل

۱ – رعايت استاندارد در طراحي سايت

رعايت استاندارد در طراحي سايت و يا رعايت اصول بهينه سازي سايت (سئو) يكي از مهمترين نكات و ابزار در گارانتي نمودن افزايش رتبه صفحات و در نتيجه افزايش رتبه سايت در موتورهاي جستجوگر ميباشد .

۲ – دقت در نوشتن برچسب هاي متا ( متاتگ ) »

چنانچه طراحي سايت با استفاده از سيستم مديريت محتوا يا همان نرم افزار طراحي وب سايت استاندارد انجام شده باشد هر بخش كه داراي محتواي متن و تصويري است بطور معمول داراي برچسب هاي موضوعي ، عنوان و متاتگ ها ميباشد كه دقيقا بايستي با جداسازي از طريق ، يا ; يا حتي (واژه) حداكثر تا 20 يا 30 كلمه وارد شود و صد البته كه وارد نمودن عنوان و متاتگ ها داراي اصول خاصي ميباشد .

به هيچ عنوان متاتگ ها يا عنوان صفحات را در صفحاتي كه براي كاربران قابل ديد ميباشد وارد نكنيد. وارد نمودن متاتگ ها يا حتي عناوين و همچنين بزرگ نوشتن كلمات كليدي و لينكدار نمودن به صفحات بدون ربط ،تنها موجب ايجاد مزاحمت براي بازديدكننده سايت خواهد شد . سايت ايسنا با رعايت كردن در انتخاب و همچنين نوشتن تگ ها توانست به جايگاه بالاي جستجو ها دست يابد. لازم به توضيح است رعايت اصول طراحي گرافيكي صفحات و هماهنگي و يكپارچه بودن فونت و ساير متن و محتواي صفحات براي بازديدكنندگان اهميت دارد و شركت هاي طراحي سايت ، كارشناسان سئو و سايت هاييكه مقالات فناوري اطلاعات و ارتباطات در بخش مقالات طراحي وب منتشر ميكنند به كاربران اينترنتي توصيه ميكنند به هيچ عنوان از سايت هاييكه قوانين و شرايط بهينه سازي وب (سئو) را رعايت نكرده اند به هيچ عنوان اعتماد نكنند.

۳- بهينه سازي سايت (سئو) براي موتورهاي جستجوگر 

بهينه سازي سايت يا همان (سئو) ،ويرايش ها و اصلاحاتي است كه پس از طراحي سايت و وارد نمودن محتوا توسط يك متخصص افزايش رتبه انجام ميشود. استاندارد هاي سئو كاملا مشخص بوده و روش بهينه سازي سايت استاندارد هايي است كه از طرف موتور جستجوگر بطور مثال گوگل اعلام ميگردد. انجام دادن كار هاي سئو به درستي نياز به دانش بالا و نيز تجربه كافي دارد كه اگر در اين زمينه نوپا هستيد با مطالعه تعرفه سئو سايت مي توانيد از هزينه سئو سايت خود آگاه شويد. قوانين و مقررات بهينه سازي ممكن است از طرف موتور جستجوگر تغيير كند.

۴- تاثير نام صفحات و عنوان صفحات در افزايش رتبه سايت »

موتورهاي جستجوگر حساسيت زيادي به نام صفحات و مطالب و عنوان و توضيحات صفحات دارند . در نام گذاري و وارد نمودن عنوان و توضيحات صفحات دقت بيشتري داشته باشيد .

۵- كلمات كليدي نقش كمي در افزايش رتبه سايت  ايفا ميكنند »

بر خلاف آنچه تا كنون نسبت به تاثير كلمات كليدي براي جستجوي صفحه و سايت در موتورهاي جستجوگر شنيده ايد ، بايد بدانيد واژه هاي كليدي صفحات نه تنها تاثير بسيار كمتري نسبت به ساير عوامل براي افزايش رتبه و رنك سايت دارند ، بلكه وارد نمودن كلمات كليدي بدون ارتباط به محتواي صفحات ميتواند بهانه اي براي كاهش رتبه و يا حذف صفحه يا سايت از فهرست نتايج جستجو به موتورهاي جستجوگر بدهد.

6- لينك به مقالات ، صفحات و محتواي سايت »

بهتر است در سايت خود به مقالات و مطالب خود چند بار لينك بدهيد ، سايت نمناك نمونه اي كامل از اجراي اين اصل است براي مثال مي توانيد عناوين مقالات سايت خود را درج كنيد و خلاصه مقاله را در صفحه اي ديگر و متن كامل آن را در يك صفحه مجزا قرار دهيد و يا اينكه در همان صفحه اي كه متن كامل مقاله را قرار مي دهيد به عنوان مقاله لينك همان صفحه را بدهيد .

7- برسي كل محتواي يك صفحه توسط موتورهاي جستجوگر »

موتورهاي جست و جو صفحات شما را از بالا به پائين جست و جو مي كنند براي همين است كه عنوان صفحات ، توضيحات و كلمات كليدي اهيمت دارند . چنانچه بتوانيد با حذف جدول ها و تصاوير مطالب خود را در قسمت هاي بالاتري از صفحه قرار دهيد شانس شما در موتورهاي جست و جو بالا خواهد رفت و در ضمن در حين نمايش نتايج جست و جو بخشي از مطالب شما براي بازديد كننده نمايان خواهد شد و او مي تواند بفهمد كه آيا مقاله شما با موضوع مورد نظر او مرتبط است يا خير .

8- افزايش رتبه مقاله در موتورهاي جستجوگر »

چنانچه مقاله اي مي نويسيد و مايليد كه مقاله شما در نتايج جستجو قرار گيرد بهتر است آن را در يك صفحه مجزا قرار دهيد . اين موضوع در طراحي سايت خبري بسيار مهم است چرا كه خبر شما بايد در لينك يك قرار بگيرد تا بازخورد مناسب داشته باشد در قسمت نام صفحه عنوان مقاله را بنويسيد (page title) ، افزايش رتبه (رنك) اخبار و مقالات وابسته به رعايت استقلال عنوان و محتواي در توليد مقاله يا اخبار ميباشد .

9- ثبت دامين هاي مرتبط با واژه هاي كليدي و دامين هاي خاص و جديد »
ثبت دامين فارسي مانند : com.فيس-بوك.www و يا دامين فارسي com.لوگو.www و حتي دامين هاي تايپ انگليسي مانند ثبت دامنه ir. و ثبت دامنه co. ميتواند به افزايش رنكينگ و رتبه سايت در موتورهاي جستجوگر كمك كند. يك دامين مناسب همچون ني ني سايت اولين قدم براي بررسي يك سايت و افزايش رنكينگ و رتبه سايت كنترل معنا و تايپ دامنه وب سايت شما ميباشد . وقتي چند دامنه مرتبط با محصول يا خدمت خود انتخاب و به ثبت برسانيد مسلما اين در افزايش رتبه و رنك سايت كمك ميكند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۰۰:۱۲ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ]
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب