دانلود آهنگ جدید   دانلود آهنگ جدید   
ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 24
دیروز : 20
افراد آنلاین : 1
همه : 1013
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

با توجه به افزايش روز افزون موبايل ها و تبلت ها ، ديگر استفاده از وسايلي مانند لپ تاپ و كامپيوتر هاي شخصي براي انجام كارهاي معمولي تقريبا به صفر رسيده است ، از اين رو استفاده از موبايل ها و تبلت ها رو به افزايش است.

مردم براي چك كردن يك سايت ديگر نيازي ندارند كه مانند قديم كامپيوتر شخصي خود را روشن كرده و وارد سايت شوند و براي اين كار از موبايل و تبلت استفاده مي كنند.طراحي وب سايت ريسپانسيو (RWD) ، يا واكنشگرا يك فرآيند طراحي سايت است كه باعث مي شود صفحات وب به خوبي بر روي انواع دستگاه ها و صفحات نمايش مشاهده شود.

محتوا ، طراحي و عملكرد در تمام دستگاه ها مطابق با همان دستگاه مي باشد.اين به اين معني است كه كاربر هم مي تواند سايت را در مانيتور كامپيوتر شخصي ، هم در لپ تاپ با ابعاد بزرگتر و هم در موبايل و تبلت خود با هر سايز صفحه نمايش مشاهده كند.يكي از فريم ورك هاي مهمي كه در طراحي سايت رسپانسيو استفاده مي شود ، فريم ورك بوت استرپ است.

1*qF8LfAwUhl57g9T0BVvVdg.jpeg

تعريف فريم بوك به زبان ساده

يك فريم ورك مجموعه اي استاندارد از مفاهيم ، شيوه ها و معيارهاي مربوط به برخورد با هر نوع مشكلي است كه در صورتي كه حل نشود مي تواند باعث ايجاد مشكلات جديد شود.

در دنياي طراحي وب ، اگر بخواهيم تعريف ساده تر از فريم ورك ها داشته باشيم مي گوييم : يك فريم ورك به عنوان يك بسته از ساختار ، فايل ها و پوشه كد هاي استاندارد مانند css و html و js و … است ، كه مي تواند براي حمايت از توسعه وب سايت ها ، به عنوان پايه اي براي شروع ساختن يك سايت استفاده مي شود.در سال هاي اخير با توجه به افزايش استفاده از دستگاه هاي هوشمند و تلفن هاي همراه ، طراحي وب سايت ريسپانسيو بسيار اهميت پيدا كرده است.

امروزه بيش از نيمي از ترافيك وب سايت ها از طريق تلفن هاي همراه مي باشد.همچنين گوگل از سال 2015 ، طراحي سايت ريسپانسيو (RWD) را يكي از عوامل رتبه بندي اعلام كرد.

چگونه بفهميم يك سايت ، ريسپانسيو طراحي شده است ؟ ....

براي مطالعه كامل اين مطلب كليدي حتما روي لينك زير كليك كنيد..

سايت رسپانسيو يا واكنشگرا چيست؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۶:۵۹ ] [ امير روزي طلب ]

با نزديك‌تر‌شدن زمان رونمايي از گلكسي‌ نوت 10، بازار لوازم‌ جانبي آن داغ شده و سامسونگ برخي از اين محصولات را معرفي كرده‌ است.

سامسونگ به‌زودي مجموعه‌ي جديدي از لوازم جانبي را براي گوشي هوشمند گلكسي نوت 10 عرضه خواهد كرد. دليل اين زمان‌بندي، عرضه شدن محصولات يادشده هم‌زمان با گلكسي نوت 10 در يك ماه است.

هدفون‌هاي اين مجموعه با نقش‌هاي نقره‌اي رنگ در قسمت بيروني و تم درخشان خود، در نگاه اول بيشتر شبيه جواهرات به‌نظر مي‌رسند كه البته باعث خواهد شد با رنگ Hero گلكسي نوت مطابقت پيدا كنند.

مشخصات احتمالي اين هدفون از‌جمله نوع شارژر بي‌سيم و پشتيباني از بلوتوث نسخه‌ي 5 با هدفون‌هايي كه اوايل امسال عرضه‌ شد، يكسان خواهد بود و همانند آن‌ها برچسب قيمتي ۱۴۹ يورويي خواهد داشت.

سامسونگ هم‌زمان، هدفون‌هاي داخل گوشي جديدي را با نام‌ تجاري AKG معرفي كرد كه از فناوري اتصال بي‌سيم پيشتيباني نمي‌كنند، اما از طريق پورت USB تايپ C به گوشي‌ هوشمند متصل مي‌شوند. اين هدفون‌ها داراي فناوري حذف نويز فعال هستند كه از شنيده‌شدن سر‌و‌صداهاي اضافي و مزاحم در محيط اطراف جلوگيري خواهند كرد.

اين محصول در حال‌ حاضر در برخي مناطق در دسترس است كه براي بررسي بيشتر آن مي‌توانيد به سايت فرانسوي‌زبان سامسونگ مراجعه كنيد.

منبع : https://mspoweruser.com/samsung-to-release-refreshed-galaxy-buds


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۷:۲۰ ] [ امير روزي طلب ]

ساعت هوشمند گلكسي واچ اكتيو 2 سامسونگ (Samsung Galaxy Watch Active 2) موفق به كسب تاييديه FCC شد. اين تاييديه، شايعه‌ي معرفي نسل جديد ساعت هوشمند سامسونگ در كنار گوشي‌هاي خانواده گلكسي نوت 10 را پررنگ‌تر مي‌كند.

سامسونگ مشغول توسعه‌ي دومين نسل ساعت هوشمند گلكسي واچ اكتيو است. اين ساعت به تازگي موفق شده تاييديه‌ي FCC را نيز تاييد كند. در اسناد، عكس‌هايي از اين ديوايس مشاهده مي‌شود كه محل آي دي FCC پنهان شده در تنظيمات ديوايس را نشان مي‌دهد.

ديوايسي كه شماره مدل SM-R830 را يدك مي‌كشد، داراي يك بدنه‌ي 40 ميلي‌متري است. با توجه به نقاشي‌ها، گفته مي‌شود يك نسخه‌ي فولاد ضد زنگ از گلكسي واچ اكتيو 2 نيز وجود خواهد داشت. البته اعتقاد بر اين است كه يك نسخه‌ي بزرگ‌تر 44 ميلي‌متري و شايد يك نسخه با پشتيباني از اتصال LTE نيز وجود دارد.

همه‌ي اين‌ها به ما مي‌گويند كه اين نسخه مشابه نسل اول اكتيو است. ما همچنين مي‌توانيم رابط كاربري One UI سامسونگ را روي سيستم عامل تايزن كه قدرت‌بخش ساعت‌هاي هوشمند غول كره‌اي است، ببينيم. 4 گيگابايت فضاي ذخيره سازي نيز در اختيار كاربر قرار خواهد گرفت.

اعتقاد بر اين است كه گلكسي واچ اكتيو 2 به يك نمايشگر با فريم حساس به لمس انگشتان دست مجهز است كه مي‌تواند نسخه‌ي بهبود يافته‌ي چنين قابليتي در گلكسي واچ سال گذشته باشد. البته اين موردي نيست كه ما از تصاوير منتشر شده از ديوايس به آن دست پيدا كرده باشيم.

اوايل هفته، مشخصات فني كامل دومين نسل گلكسي واچ اكتيو همراه رندرهاي رسمي آن به بيرون درز پيدا كرد. آن جدول مشخصات به يك نمايشگر 1.2 اينچي سوپر آمولد در مدل 40 ميلي‌متري و نمايشگر 1.4 اينچي سوپر آمولد در مدل بزرگ‌تر 44 ميلي‌متري اشاره داشت. هر دو صفحه با گوريلا گلس +DX محافظت مي‌شوند و وضوح 360 در 360 پيكسلي را ارائه مي‌كنند.

تراشه‌ي اگزينوس 9110 قدرت‌بخش دو نسخه‌ي گلكسي واچ اكتيو 2 است و در حالي كه ظرفيت رم مدل بلوتوثي 768 مگابايت است، اين ظرفيت در مدل ال تي اي 1.5 گيگابايت خواهد بود. باتري در مدل كوچك‌تر 247 ميلي‌آمپر ساعت و در مدل بزرگ‌تر 340 ميلي‌آمپر ساعت است و همچنين شايعات از تجهيز آن‌ها به نسخه 5 بلوتوث خبر مي‌دهند.

سامسونگ قصد دارد 7 آگوست (16 مرداد ماه) از دو گوشي جديد گلكسي نوت 10 و گلكسي نوت 10 پلاس خود طي يك رويداد خبري در نيويورك سي تي آمريكا پرده برداري كند. ما مي‌توانيم انتظار داشته باشيم اين ساعت هوشمند نيز در كنار گوشي‌هاي پرچمدار جديد سامسونگ معرفي شود.

منبع : اخبار,اخبار گيم,اخبار تكنولوژي,تازه هاي ديجيتال,گيم,تكنولوژي,تازه هاي تكنولوژي,بازي جديد,تكنولوژي جديد,بازي,بازي جديد,اخبار بازي


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۸:۴۹ ] [ امير روزي طلب ]

سيستم هاي مديريت محتواي فراواني وجود دارند. صرف نظر از اينكه شما قصد داريد چه وبسايتي را درست كنيد، احتمالا يكي از آن ها مطابق سليقه ي شماست.

يكي از مشكلاتي كه طراحان و توسعه دهندگان با آن روبرو هستند اين است كه آن ها علاقه ندارند كه وقت خود را براي يادگيري چند CMS (content management systems)، صرف كنند. آن ها دوست دارند كه كار با يك يا دو سيستم مديريت محتوا را بلد باشند. اين بدان معناست كه آن ها تمايل به نرم افزاري قدرتمند و در عين حال انعطاف پذير دارند.

نرم افزارهايي كه قصد معرفي آن ها را داريم، بسيار خوب هستند. از نظر بسياري از افراد، وردپرس، جوملا و دروپال سه مورد از بهترين سيستم هاي مديريت محتوا هستند. به جز اين موارد هفت مورد ديگر را معرفي خواهيم كرد كه امكانات فراواني را ارائه مي كنند.

هر مورد را امتحان كنيد و سپس بررسي كنيد كه كدام يك مطابق سليقه ي شما هستند.

Drupal

دروپال، يك سيستم مديريت محتواي رايگان است كه مانند ورپرس و جوملا با زبان PHP نوشته شده است. اين نرم افزار، يكي از محبوب ترين CMS ها مي باشد و توسط تعداد بسيار زيادي از شركت هاي مطرح جهان در حال استفاده از آن مي باشد.

دروپال، يك جامعه ي بسيار بزرگ دارد و حتي آخرين اخبار آن به صورت لحظه اي گزارش مي شود.بعضي از سايت هاي مطرح داخلي نيز همچون ديوار در ابتدا بر اين زبان نوشته شده بودند. اسناد و منابع دروپال، به صورت مداوم در حال پيشرفت و به روز رساني مي باشد. اين اسناد شامل هر چيزي است كه شما براي نصب و راه اندازي، ساخت سايت ها، ماژول ها و تم ها به آن نياز خواهيد داشت.

بيش از 6000 افزونه (ماژول) براي اين نرم افزار وجود دارد و امكان ساخت پلاگين به ساده ترين روش ممكن براي ايجاد قابليت هاي بيشتر وجود دارد و دروپال واقعا توسعه پذير است. اين بدان معني است كه شما مي توانيد وقت خود را بيشتر بر روي طراحي سايت بگذاريد تا اينكه بخواهيد درگير كدنويسي شويد.

 

نقاط قوت:

وجود جامعه ي قدرتمند پيرامون اين نرم افزار
وجود بيش از 6000 پلاگين و ماژول براي اين نرم افزار
وجود شركت هاي فراوان حمايت كننده ي دروپال

نقاط ضعف:

شباهت فراوان بين سايت هاي ساخته شده با اين سيستم مديريت محتوا
عدم وجود تم هاي با كيفيت بالا
قالب دهي سيستم نسبتا پيچيده است

WordPress

وردپرس، يك سيستم مديريت محتواي رايگان و متن باز مي باشد كه هسته ي آن با زبان PHP نوشته شده است. سال ها پيش، گفت و گوهاي فراواني صورت گرفت كه آيا وردپرس مي تواند به عنوان يك پلتفرم وبلاگ نويسي نقش آفريني كند. در نهايت وردپرس كار خود را به خوبي انجام داد و هم اكنون تعداد بسيار زيادي از وبسايت ها و وبلاگ هاي خبري از وردپرس قدرت مي گيرند.

هزاران تم براي وردپرس وجود دارد و هزاران برنامه نويس در حال توسعه ي پلاگين ها و ويجت هاي آن مي باشند. از اين زبان در طراحي اغلب سايت هاي داخلي استفاده شده است و بايد توجه داشت كه در اين برنامه به راحتي مي توان بخش هاي مختلف سئو سايت خودتان را مشاهده كنيد به شما پيشنهاد مي كنيم اگر درباره سئو اطلاعات زيادي نداريد ليست تعرفه سئو سايت را مطالعه بفرماييد. اين نرم افزار، يك جامعه ي بزرگ دارد و اين بدان معنا است كه منابع آموزشي و افزونه هاي فراواني براي اين نرم افزار وجود دارند.

از طريق پلاگين ها و تم هاي سفارشي آن مي توانيد يك شبكه ي اجتماعي، فروم، سايت تجارت الكترونيك و خيلي از سايت هاي ديگر را به وجود آوريد.

 

نقاط قوت:

وجود جامعه ي بزرگ و فراواني منابع آموزشي و مستندات
وجود تم ها و افزونه هاي رايگان و غير رايگان
وجود داشبورد (پيشخوان) كاربر پسند براي مديريت محتوا

نقاط ضعف:

شباهت فراوان بين سايت هاي ساخته شده با اين سيستم مديريت محتوا
وجود مشكلات امنيتي فراوان با وجود ارائه ي به روز رساني هاي گوناگون
عدم وجود پشتيباني رسمي

ExpressionEngine

اين سيستم، تركيبي از نرم افزار هاي تجاري و متن باز است. كد پايه براي هسته ي اين محصول، CodeIgniter مي باشد و با زبان PHP، نوشته شده است. اين نرم افزار رايگان نيست و امكان پشتيباني از كاربران، در نسخه ي غير رايگان وجود دارد.

تعداد بسيار زيادي از سايت ها با اين نرم افزار ساخته شده اند. از جمله سايت هايي كه از آن بهره مي برند مي توان به ستاره اشاره نمود اين محصول، تنها 22 ماژول و 100 پلاگين رسمي دارد.

 

نقاط قوت:

پشتيباني تجاري
كاملا امن بوده و مشكل امنيتي ندارد
محدوديتي در طراحي و ايجاد سايت ندارد

نقاط ضعف:

قيمت آن بالاست به ويژه براي سايت هاي تجاري
ماژول ها و پلاگين هاي آن بسيار محدود است
هيچ نسخه ي دمو يا موقتي براي تست كردن وجود ندارد و حتما بايد آن را خريد

TextPattern

شايد بتوان گفت كه تكس پترن، يكي از سيستم هايي است كه با وجود قدرت فراوان، كمتر مورد استفاده قرار گرفته است. اين سيستم مديريت محتوا بسيار انعطاف پذير است. تكس پترن، مانند وردپرس، جوملا و دروپال، تم هاي فراواني ندارد و حدودا 120 تم در دسترس دارد يكي از سايت هايي كه در گذشته از اين برنامه استفاده مي كرده است را مي توان بيتوته دانست كه امروزه از برنامه ديگري استفاده مي كند.

تقريبا 700 پلاگين براي اين سيستم ساخته شده است و شامل مواردي نظير گالري عكس، زمينه هاي سفارشي، آرشيو ها، مقالات، ويژگي هاي مدير، ناوبري و غيره مي باشد.

 

نقاط قوت:

رابط كاربري آن بسيار ساده مي باشد
جهت ساخت هر سايتي مناسب است
اسناد و مدارك واقعا فراواني دارد از جمله كتابچه ي راهنماي آنلاين

نقاط ضعف:

وجود جامعه ي كوچك
پلاگين هاي كمتر نسبت به ساير سيستم هاي مديريت محتوا
تعداد نسبتا كمي قالب هاي با كيفيت در دسترس است

Joomla!

بسياري از شركت هاي برجسته از جوملا به عنوان سيستم مديريت محتواي وبسايت خود استفاده مي كنند. از جمله MTV، دانشگاه هاروارد و IHOP. جوملا يكي از كامل ترين سيستم هاي مديريت محتواست، اين CMS، با زبان پي اچ پي نوشته شده است.

جوملا، يك سابقه ي طولاني و يك جامعه ي توسعه ي فعال (با بيش از 200 هزار كاربر) دارد، از اين برنامه در طراحي سايت اختصاصي بسيار كارآمد است. بنابراين پيدا كردن منابع و آموزش هاي جوملا بسيار راحت است. همچنين چند تن پلاگين و تم براي جوملا وجود دارد! بنابراين براي توسعه ي صفحات وب با استفاده از جوملا، معمولا به كدنويسي نياز نخواهيد داشت.

نقاط قوت:

امكان احراز هويت كاربر با حساب كاربري گوگل
وجود بيش از 7000 افزونه
وجود جامعه ي فعال و فراواني منابع آموزشي

نقاط ضعف:

عدم وجود رابط كاربري ساده و كاربر پسند
عدم وجود تم هاي با كيفيت نسبت به ساير نرم افزارهاي مشابه
شباهت فراوان بين سايت هاي ساخته شده با اين سيستم مديريت محتوا

SilverStripe

اين نرم افزار، يك سيستم مديريت محتواي رايگان و متن باز است كه با زبان پي اچ پي نوشته شده است. استفاده از اين نرم افزار براي توسعه دهندگان و طراحان سايت بسيار ساده مي باشد. كافي است آن ها روش استفاده از اين فريم ورك را بلد باشند و مجموعه اي از پلاگين ها را به همراه داشته باشند تا بتوانند وب سايت هاي فراواني را با آن به وجود آوردند.

اين محصول با دارا بودن قابليت هاي قدرتمند نگارش محتوا و در نظر گرفتن سطح دسترسي هاي مختلف براي مديران سايت، توانسته است جايگاه خوبي را در بين كاربران بدست آورد. از اين محصول در سايت هاي خبري مانند ايسنا استفاده مي شود. اين پلتفرم، بيش از 350 هزار بار دانلود شده است و اين موضوع، نشان دهنده ي وجود يك جامعه ي بزرگ پيرامون اين سيستم مديريت محتواست.

 

نقاط قوت:

رابط كاربري ساده و كاربر پسندي دارد
امكان استفاده از زبان هاي HTML و CSS به صورت رايگان، براي طراحان وجود دارد
با ديگر سيستم هاي مديريت محتوا به خوبي مي تواند تعامل داشته باشد

نقاط ضعف:

همه چيز به صورت بصري وجود ندارد كه يادگيري را افزايش دهد
حدودا 150 ماژول دارد
تم هاي با كيفيت بالايي در دسترس نيستند


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۳:۳۸ ] [ امير روزي طلب ]

همه‌ي شواهد مبني بر رونمايي قريب‌الوقوع از قهرمان جديد بازي Overwatch بود. و آن‌طور كه بليزارد خبر داده بود، «سيگما» دير يا زود معرفي مي‌شد. سي و يكمين قهرمان بازي اورواچ اكنون رسما با يك تريلر داستاني معرفي شده است و كسي نيست جز يك دانشمند مرموز ديگر.

سيگما (Sigma) -هجدهمين حرف زبان يوناني و نشانه‌اي در علم رياضيات (شيمي و آمار و…)- نام قهرمان جديد بازي اورواچ است كه امروز بليزارد رسما از آن رونمايي كرد. با اين حال، خيلي هم نمي‌شود او را يك قهرمان ناميد.

چون با توجه به آن‌چه در او ديديم، بيشتر به يك دانشمند خرابكار و خبيث شباهت دارد. از آن دسته دانشمندهايي كه يك مجموعه آزمايش خراب شده هم در كارنامه‌شان دارند و با نتايج وحشتناك آن زندگي مي‌كنند.

سيگما به تازگي از يك درگيري ذهني خلاص شده و در حال گفتگو با خودش درباره‌ي بهره‌برداري از قدرت جهان است. به نظر نمي‌رسد كه او در جمع آدم خوب‌هاي داستان باشد.

اين تريلر اشاره‌اي به زماني كه سيگما به يك شخصيت قابل بازي تبديل مي‌شود نكرد، اما زماني كه پس از رونمايي از شخصيت قبلي (Baptiste) تا تبديل شدن آن به شخصيت قابل بازي و اضافه شدنش به جمع قهرمانان داخل بازي منتظر مانديم، چندان طولاني نبود.

به همين خاطر ممكن است خيلي زود قهرمان جديد Overwatch سيگما رسما وارد بازي شود.

در ديگر اخبار مرتبط با اورواچ، بليزارد در تدارك يك قابليت جديد در بازي است كه مچ‌ميكينگ رقابتي را در بازي متحول مي‌كند. در اين ساختار شما به جاي انتخاب يك قهرمان، يك نوع را انتخاب مي‌كنيد و در بازي با دو قهرمان از هر نوع مبارزه خواهيد كرد.

حالت آزمايشي اين قابليت از 13 اوت آغاز مي‌شود.

بليزارد به تازگي همچنين رويداد تابستاني خود را در اين بازي آغاز كرده است كه در آن مي‌توانيد از پوسته‌هاي تابستاني و ديگر موارد استفاده كنيد.

منبع : gamespot


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۷:۴۷ ] [ امير روزي طلب ]

انيميشن شيرشاه 2019 (The Lion King 2019) موفق به ركوردشكني در فروش شد. اين فيلم ظرف مدت 10 روز اكران خود، موفق به فروش جهاني 531 ميليون دلاري شده است.

اگر هر كسي فكر مي‌كرد نقدهاي متوسط شيرشاه 2019 باعث فروش نه چندان خوب آن در پايان هفته باكس آفيس مي‌شود سخت در اشتباه بود. ميزان فروش گيشه اين انيميشن جذاب، نشان مي‌دهد كه مردم از تماشاي جديدترين اثر كمپاني والت ديزني كاملا لذت مي‌برند.

فروش بي‌نظير شيرشاه 2019 در سراسر جهان
نسخه بازسازي شده و سه بعدي شيرشاه تنها در 10 روز اول اكران خود موفق به فروش 185 ميليون دلاري در آمريكاي شمالي شده است. شيرشاه 2019 نسخه‌ي بازسازي شده‌ي كارتوني به همين نام است كه سال 1994 اكران شده بود. كارگرداني اين انيميشن بر عهده‌ي جان فاورو بوده و صداگذاران مطرحي همچون بيانسه (خواننده) و دونالد گلاور (هنرپيشه) در آن ايفاي نقش كرده‌اند.

در فهرست 10 فيلم پرفروش آغاز اكران در آمريكاي شمالي، 9 مورد آن اثر شركت ديزني است و حالا بايد شيرشاه را در راس آن‌ها قرار دهيم. اما شرايط فروش گيشه اين فيلم در خارج از آمريكا نيز بسيار خوب بوده و ركورد 346 دلاري را ثبت كرده است. بنابراين، در مجموع ظرف همين مدت اندك شيرشاه جديد به ركورد فروش بليط 531 ميليون دلاري در سراسر جهان رسيده است. به نظر مي‌رسد ظرف چند هفته‌ي آينده اين فيلم به ركورد 1 ميليارد دلاري دست پيدا مي‌كند و لقب چهلمين فيلم برتر تاريخ را از آن خود خواهد كرد. آيا اين امكان وجود دارد؟ بايد منتظر ماند و ديد در آينده چه مي‌شود.

منبع : https://www.hollywoodreporter.com/news/lion-king-all-box-office-records-broken-1225928


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۹:۲۵ ] [ امير روزي طلب ]

نوشتن محتواي خوب يك انتخاب است.شما مي توانيد انتخاب كنيد كه با اختصاص دادن زمان كافي و كار مناسب ، يك محتواي با كيفيت و عالي ايجاد كنيد و يك نام تجاري موفق داشته باشيد و يا مي توانيد مسير آسان را انتخاب كنيد و محتواي ضعيف بنويسيد ، مسيري كه در نهايت شما را به جايي نخواهد رساند و فقط منجر به اتلاف وقت ، انرژي و منابع خواهد شد.

مسير براي بازاريابان محتوا واضح است.

 

براي افزايش ترافيك سايت و ارتقا رتبه سايت ، شما نياز به ايجاد محتواي با كيفيت براي سايت يا وبلاگ خود داريد.اگر شما يك محتواي خاص بنويسيد موتورهاي جستجو به سايت شما كمك خواهند كرد تا بيشتر نمايش داده شود ولي اگر از محتواي تكراري و كپي شده استفاده كنيد گوگل سايت شما را جريمه خواهد كرد.

بنابراين ايجاد محتواي با كيفيت نه تنها يك وب سايت بهتر را فراهم مي كند بلكه رتبه بندي سايت شما را هم بهبود مي بخشد كه اين امر مي تواند تاثير بسيار مثبتي روي كسب و كار شما داشته باشد.ممكن است شما براي دلايل مختلفي براي يك سايت توليد محتوا كنيد مثلا براي كسب و كار يا سرگرمي شخصي ولي نكته مهم اينجاست كه اين كار را به درستي انجام دهيد.

content.jpg

1.   محتواي خاص توليد كنيد

همان طور كه اشاره كرديم ايجاد محتواي خاص موجب بيشتر ديده شدن سايت شما مي شود و كپي كردن مطالب وب سايت هاي ديگر موجب جريمه از طرف گوگل مي شود كه تاثير منفي روي سئو سايت ايجاد مي كند.

 

براي مثال سايت Mahalo يك مزرعه محتوا بود كه هر روز با محتواي جديد به روز رساني مي شد اما نه محتواي خاص بلكه محتواي كپي شده!گوگل به سختي آن را جريمه كرد و سايت Mahalo مجبور شد مسير كاري خود را تغيير دهد.

از اين نمونه سايت ها كه مزرعه محتوا توليد مي كردند بسيار زياد بود ولي بعد از معرفي ” الگوريتم پاندا ” اين روند تغيير كرد و اين سايت ها شامل جريمه سنگين شدند.

البته بايد كمي در مورد محتواي خاص توضيح دهيم.

براي مثال ايده ها و افكار شما خاص است ولي دوباره نويسي يك محتوا و استفاده از مفاهيم مشابه محتواهاي ديگر ، خاص محسوب نمي شود زيرا اگر محتواي شما پخش شود كسي به آن لينك نخواهد داد در حالي كه اين اولويت اول توليد محتوا محسوب مي شود.اين يك قطار فكر است كه اكثر وب مسترها آن را دارند و سوالاتي كه در ذهنشان مطرح مي كنند:

ما بايد محتواي زيادي ايجاد كنيم.

خب چطور مي توانيم اين كار را ساده و آسان انجام دهيم؟...

براي مطالعه كامل اين مطلب حتما روي لينك زير كليك كنيد..

https://webdaran.com/how-to-create-high-quality-content/

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۵۷:۱۲ ] [ امير روزي طلب ]

اينستاگرام كه در حال تعديل نمودن سياست هايش در قبال كاربران خاطي است روز گذشته گامي ديگر را در اين راستا برداشت و پيام هشدار جديدي را به پلتفرم خود اضافه كرد كه در صورت نقض قوانين، بسته شدن احتمالي اكانت را به كاربرانشان هشدار مي دهد.

اين هشدار تاريخچه اي از پست ها، كامنت ها و استوري هايي كه كاربر پست كرده و اينستاگرام مجبور به حذفشان بوده را براي فرد نمايش مي دهد و همچنين علل حذف آنها را نيز به كاربر اعلام مي نمايد. در صفحه هشدار اينستاگرام براي اين گروه از كاربران نيز اينطور نوشته است:

اگر محتوايي را منتشر كنيد كه برخلاف اصول ما باشد اكانت شما احتمالا حذف مي شود.

البته اينستاگرام اين امكان را براي كاربران فراهم آورده كه مستقيما مراتب اعتراض خود را نسبت به دريافت اين هشدار به اطلاعش برسانند و ديگر براي اين منظور نيازي به مراجعه به صحفه help اينستاگرام در وب نداشته باشند.

اين را هم اشاره كنيم كه امكان اعتراض نسبت به دريافت اين هشدار صرفا در مورد برخي محتوا وجود دارد (مثلا تصاويري كه به خاطر برهنگي حذف شده باشند يا سخنان نفرت انگيز) با اين حال اينستاگرام اعلام كرده كه در ادامه كاربران امكان اعتراض در طيف وسيع تري از گروه هاي محتوايي را خواهند داشت.

اين تغيير در شفاف سازي شرايط براي كاربراني كه در استفاده از اكانت هاي اينستاگرامي شان با مشكل روبرو مي شوند و به يكباره با اكانت هاي مسدود مواجه مي گردند بسيار موثر خواهد بود و شوك حذف يكباره حساب هاي كاربري افراد خاطي را از بين مي برد.

اينستاگرام در كنار اين پيام هشدار تازه قصد دارد آزادي عمل بيشتري را براي مسدود كردن كاربران بد در اختيار تيم كارشناسانش قرار دهد. طبق سياست هاي اين پلتفرم اشتراك گذاري عكس و فيلم، كاربراني كه درصد مشخصي از محتواي ناقض قوانين را پست مي كنند بايد مسدود شوند اما از اين پس چنانچه كاربري در يك بازه زماني معين به صورت مستمر اقدام به نقض قوانين اينستاگرام كند حساب كاربري اش مسدود مي شود. جزئيات اين قانون البته بسيار پرابهام است اما انتظار مي رود كه اين سياست به كاهش تعداد اكانت هاي مشكل ساز در اين فضاي اجتماعي بيانجامد.

منبع : digiato


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۸:۴۰ ] [ امير روزي طلب ]

به نقل از Eurogamer، شركت Nintendo مدت كوتاهي پيش از نسخه‌ي جديد مدل استاندارد كنسول Nintendo Switch رونمايي كرد كه قرار است باتري آن مدت زمان شارژ دهي بيشتري داشته باشد. اين كنسول در ماه آگوست (مرداد يا شهريور) قرار است در كشور ژاپن عرضه شود.

اين نسخه‌ي جديد كه مانند مدل اصلي خود Nintendo Switch نام دارد، مي‌تواند 4.5 تا 9 ساعت شارژ دهي داشته باشد و مي‌تواند با آن به صورت دستي بازي Legend of Zelda: Breath of the Wild را حدود 5.5 ساعت بازي كرد. نسخه‌ي اصلي اين كنسول 2.5 تا 6.5 ساعت قابليت شارژ دهي داشت و مي‌شد با آن بازي Legend of Zelda: Breath of the Wild را حدود سه ساعت بازي كرد.

همچنين دقايقي بعد از معرفي اين كنسول اعلام شد كه در ماه سپتامبر (شهريور يا مهر) اين كنسول در كشور بريتانيا عرضه خواهد شد.

هنوز به غير از باتري، جزئيات و اطلاعات بيشتري از اين كنسول در دسترس نيست اما طبق گزارشاتي كه مدتي پيش منتشر شده است، ممكن است شاهد استفاده از يك پردازنده‌ي جديد و حافظه‌ي بيشتر در اين كنسول باشيم. جالب است بدانيد كه هيچ كدام از گزارش‌ها تا پيش از اين اشاره‌اي به باتري قدرتمندتر اين كنسول جديد نكرده بودند. نظر شما در اين رابطه چيست؟

منبع :nintendo


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۵:۱۹ ] [ امير روزي طلب ]

چطور ممكن است كه برخي از سايت ها با طراحي ساده اي كه دارند جزء سايت هاي محبوب شده و رتبه جهاني بالايي بدست بياورند!سايت هايي مانند گوگل و فيسبوك ؛چه عواملي باعث موفقيت يك سايت مي شود؟

 بررسي جوانب و نكاتي براي موفقيت سايت
مديريت درست ،طراحي شيك و جذاب،نرم افزارهاي كارآمد درطراحي سايت وموارد بسياري كه در عوامل موفقيت سايت از نكات كليدي هستند.ولي برخي از طراحان سايت با مراجعه به مشاوران مخصوص مي گويند:يك ايده خوب براي فروش آنلاين دارم. يك سايت شيك و جذاب لازم دارم. بعد از اينكه سايت را راه اندازي كردم مردم به سايتم سر مي زنند و از من خريد مي كنند چون ايده فوق العاده اي دارم. تنها چيزي كه لازم دارم اين است كه ببينم چطور مي توانم سايتم را بين مردم تبليغ و معرفي كنم!

دو ايراد اساسي در اين كليشه ذهني وجود دارد. نخست اينكه فرآيند فروش و بازاريابي آنلاين مدل خاصي دارد كه بايد رعايت شود. بنابراين فرآيند واقعي، از چيزي كه در ابتدا به نظر مي رسد پيچيده تر است. اشكال دوم اين است كه اين دوستان خودشان را از اين معادله حذف كرده اند!
گاهي مديران و كارآفريناني نزد ما مي آيند و تحت تاثير عملكرد و محتواي سايت تابناك از ما تقاضا مي كنند چيزي شبيه آن برايشان بسازيم. ما به اين افراد مي گوييم 80 درصد موفقيت سايت ناشي از شيوه مديريت آن است نه ظاهر يا نرم افزار آن! ولي مردم از بيرون تصور ديگري دارند.

تقليد سايت كار راحتي است. آيا مي دانيد فقط در ايران چند نفر از قالب سايت برايان تريسي كپي كرده اند؟ ولي آيا موفقند؟ اما مديريت سايت چطور؟ اين راز بين ما و شما بماند:كساني  كه خودشان را از معادله وب سايت حذف كرده اند، اغلب شكست مي خورند. طراحي سايت براي فروشگاه  و يا هرگونه سايت ديگر نياز به خلاقيت دارد تا به موفقيت برسد. كليشه ذهني آنها اينست:اينترنت يك فناوري پيشرفته است كه براي آسان كردن كارها آمده است و اين روزها كامپيوترها خودشان مي توانند خيلي كارها بكنند. فقط كافي است كه كامپيوتر را روشن و به اينترنت وصل كنيد و يك سايت شيك و نرم افزار قدرتمند داشته باشيد. بقيه ماجرا خودش رو به راه مي شود. و بقيه ماجرا رو به راه نمي شود چون سايت ساختن كافي نيست. نقش خودتان بيشتر از سايت است!

مهمترين عوامل موفقيت يك سايت كدامند؟

اگر از شما بپرسند مهمترين عوامل موفقيت يك سايت چيست چه پاسخي داريد؟ ايده خوب؟ زيبايي؟ مطالب مفيد؟ بازديدكنندگان فراوان؟ كداميك؟ نظرات مختلفي در اين زمينه وجود دارد. بعضي معتقدند پاسخ اين سوال بستگي به اين دارد كه درباره چه نوع سايتي صحبت مي كنيم. به عنوان مثال مي توان پرسيد آيا مهمترين عامل موفقيت يك سايت خبري با موثرترين عامل كاميابي يك سايت هنري يكسان است؟ شما چه فكر مي كنيد؟  
يك راه براي يافتن پاسخ اين سوال آن است كه تجربيات موسسان و گردانندگان موفق ترين سايت هاي وب در اينترنت را بررسي كنيم و كنار هم بگذاريم. سايت جستجوگر گوگل اولين موتور جستجو در اينترنت نبود، پيش از آن مدتها ياهو يكه تاز ميدان بود. قبل از راه اندازي سايت فيس بوك نيز چندين شبكه اجتماعي ديگر نيز در اينترنت برپا شده بودند و ميليون ها كاربر داشتند. پس چرا اين دو به چنين موفقيتي رسيدند؟ سايت گوگل حتي طراحي ساده اي دارد. بدون شك سايت هاي بسياري را مي توان در اينترنت پيدا كرد كه در عين سادگي بسيار زيباتر از گوگل هستند. پس شايد زيبايي هم به تنهايي مهمترين عامل موفقيت نباشد.

خوشخبتانه مديران و گردانندگان خيلي از سايت هاي موفق بعد از تثبيت موقعيت خود در اينترنت اقدام به انتشار كتاب ها و يا مقالاتي درباره داستان موفقيت خود كرده اند. حال مي خواهيم چكيده اي از مهمترين عوامل موفقيت يك وب سايت را كه برآيند نظرات بسياري از پيشگامان دنياي اينترنت را با هم مرور كنيم. تقريبا همه اين عوامل مهم هستند و ترتيب آنها در اينجا چندان مهم نيست.

1. طراحي شيك و جذاب

طراحي گرافيكي زيبا و چشمگير مسلما در جذب مخاطب تاثير دارد. البته اين عامل به تنهايي تاثير زيادي در موفقيت يك سايت ندارد حتي اگر در شروع كار، توجه زيادي از كاربران را جلب خود كند.  سايت طرفداري نمونه كاملي از طراحي زيبا در كنار محتوا مناسب است .يك سايت زيبا كه از نظر محتوايي ضعيف باشد و يا از نظر كارايي فايده اندكي به كاربران خود برساند به زودي از فهرست سايت هايي كه مردم دوست دارند مرتب به آنها سر بزنند خط مي خورد. سايت نبايد يكبار مصرف باشد.  

2. كاربران فعال

بزرگان و پيشگامان وب معتقدند كاربراني كه بازمي گردند باارزش ترين دارايي يك سايت هستند. به همين دليل همه تلاش هاي يك سايت موفق بايد معطوف به دو هدف باشد:جذب مخاطبان تازه و حفظ بازديدكنندگان قبلي (بازگرداندن كاربراني كه قبلا يك بار به سايت شما آمده اند). در طراحي سايت براي موزيك اين اصل به شدت اهميت خود را نشان مي دهد اگر در اين زمينه دچار مشكل شديد اين لينك https://webdaran.com/send-requset-form/ به شما در اين زمينه كمك خواهدكرد. واضح است كه همه تلاش هاي يك سايت مثل ارتقا كيفيت و تنوع خدمات و يا زيبايي آن با هدف كسب رضايت كاربران است. بنابراين تا كاربراني نباشند، ساير هدف هاي يك سايت نيز معنا و مفهومي پيدا نمي كند. تجربه نشان داده كه سايت هايي كه مخاطب دائمي و كاربران فعال و وفاداري ندارند، خيلي زود به سمت كاهش فعاليت و حتي خاموشي كامل حركت مي كنند.

3. بودجه و درآمد سايت
يك عامل مهم ديگر در موفقيت سايت وب، داشتن بودجه است. راه اندازي يك سايت ممكن است در ابتداي كار بسيار كم هزينه به نظر برسد. يك كامپيوتر معمولي، يك خط اينترنت پرسرعت، يك دامين، يك ميزبان (هاست) ارزان قيمت و يك نرم افزار CMS اپن سورس با قالب رايگان مي تواند منجر به راه اندازي يك سايت با حداقل بودجه ممكن شود. اما اين تازه شروع داستان است.  
بسيار از سايت هاي وب پس از چندماه فعاليت متوقف مي شوند، تنها به اين دليل ساده كه توجيه اقتصادي ندارند. البته مي توان بعضي از سايت هاي شخصي يا وبلاگ را تنها با اتكا به عناصري چون عشق به نوشتن مدتي اداره كرد، اما حتي در چنين مواردي نيز ممكن است بعد از مدتي، انگيزه صاحب سايت براي به روز نگه داشتن آن به شدت كاهش يابد. هدف يك سايت هرچه باشد، چه انتفاعي و چه غير انتفاعي، به ناگزير نيازمند بودجه و توجيه اقتصادي است.

4. بازاريابي و رتبه در موتورهاي جستجو

يك عامل مهم ديگر در موفق شدن يك سايت، تبليغ خودش در ساير پايگاه هاي اينترنتي، به ويژه در موتورهاي جستجو است. روش رايگان براي ظاهر شدن در نتايج موتورهاي جستجو، رعايت نكات دقيقي است كه از سوي سازندگان اين موتورها به عنوان راهكارهاي افزايش رتبه سايت منتشر شده است. اغلب سايت هاي  ايراني چون عصر ايران با رعايت نكات موتور هاي جستجو به صفحه و لينك اول گوگل دست يافتند.اين روزها سايت گوگل با در اختيار داشتن حدود 70 درصد بازار جستجوهاي اينترنتي همچنان به عنوان مهمترين سكوي تبليغ و معرفي يك سايت مطرح است.
سايتي كه برنامه مشخصي براي تبليغ و بازاريابي خود ندارد، در كهكشان اينترنت نسبتا ناشناخته خواهد ماند، حتي اگر بسيار بزرگ باشد. بنابراين به فكر يك برنامه مدون و حساب شده براي معرفي سايت خود در اينترنت باشيد. نگوييد سايتم به تدريج و خود به خود (به دليل لياقت يا محتوا يا زيبايي اش) در اينترنت شناخته خواهد شد، بلكه يك برنامه تهاجمي و حساب شده براي مطرح كردن خود در اينترنت طراحي كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۵۶:۲۷ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ]
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب