?>
سیستم vrf      اسپری ویگا اصل      داروخانه مگنیفر      خرید      تخفیف دندانپزشکی      بیمه دندان پزشکی      blockchain platform      HP License      شرکت سورنا      خرید لایسنس نود 32      روغن صنعتی      خرید ویلا شمال      طراحی فروشگاه آنلاین      تعمیر هشبرد ماینر      دانلود فیلم      لایسنس سیسکو      پنل اینستاگرام      خرید ارز فلوکی      خرید بیت کوین      آموزش آنلاین      آموزش خیاطی      اس اس دی سامسونگ      طراحی محوطه ساختمان      ویلا در تهراندشت      دکتر دیلی      ثبت شرکت در دبی      Token      فروشگاه اینترنتی      neuralink      -      کسب درآمد      رپورتاژ آگهی      ساخت سردخانه      نظارت بر ساخت      سالن زیبایی      اجاره هیلتی      خرید بک لینک و رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      خرید بازدید سایت      شیشه بالکن      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بک لینک     
ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 27
دیروز : 8
افراد آنلاین : 1
همه : 5758
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اگر بخواهيم از ابتدا شروع كنيم بايد گفت كه در دنيايي كه روز به روز به سمت مجازي شدن پيش مي رود ، هر كسب و كاري ( اعم از سنتي و غير سنتي ) ، لازم است حضور فعالي در فضاي مجازي داشته و استراتژي هاي ديجيتال ماركتينگ مناسب را تدوين كند.
همانطور كه مي بينيم بر هيچ كس پوشيده نيست كه تمايل مردم ايران به بازاريابي ديجيتال در سال هاي اخير افزايش پيدا كرده است.
البته اين امر فقط مختص ايراني ها نيست بلكه در كل دنيا نيز Digital marketing به عنوان يكي از روش هاي پرطرفدار كه استفاده از اصول و راهكارهاي آن مي تواند باعث رشد كسب و كارها شود، مطرح است.
تعريف ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال چيست ؟

اگر چه تعريف واحدي از بازاريابي ديجيتال در دست نيست، اما به نظر مي‌رسد بتوان تعريف زير را به نسبت ساير تعريف ها منطقي تر و بهتر در نظر گرفت.
ديجيتال ماركتينگ (Digital Marketing) يا بازاريابي ديجيتال به مجموعه فعاليت هايي كه جهت تبليغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهاي ديجيتالي صورت مي گيرد گفته مي شود.
در كل هر كاري كه شما در اينترنت و فضاي مجازي براي تبليغ، فروش، نظرسنجي يا معرفي محصولات يا خدماتتان انجام بدهيد، درگير بازاريابي ديجيتال شده‌ايد.
اين يك تعريف خيلي ساده از ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتالي بود.
در واقع ديجيتال ماركتينگ خيلي گسترده تر از ديگر روش هاي بازاريابي در كسب و كارهاي سنتي است.

تكنيك هاي ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال

در اين بخش تمامي عناصر و بخش‌هاي مهم بازاريابي ديجيتال ماركتينگ (Digital Marketing) براي شما به صورت مختصر و مفيد عنوان شده است ، كه دراين مقاله و مقالات بعدي به طور مفصل به تعريف و كارايي همه اين عنوان ها مي پردازيم.

موارد زير، نمونه‌هايي از ابزارهاي بازاريابي ديجيتال محسوب مي‌شوند:

  •   بازاريابي توسط موتورهاي جستجو (SEM)
  •   بهينه سازي براي موتورهاي جستجو (سئو)
  •   بازاريابي محتوا (Content Marketing)
  •   بازاريابي درونگرا (Inbound Marketing)
  •   بازاريابي شبكه هاي اجتماعي (Social Media Marketing)
  •   استراتژي محتوا (Content Strategy)
  •   تبليغات بر اساس كليك (PPC)
  •   اينفلوئنسر ماركتينگ (Influencer Marketing)
  •   تبليغات بنري (Banner Advertising)
  •   ايميل ماركتينگ
  •   بازاريابي موبايلي يا موبايل ماركتينگ (تبليغات موبايلي)
  •   بازاريابي از طريق همكاري در فروش (Affiliate Marketing)
  •   توليد محتوا
  •   بازاريابي ويروسي ديجيتال (Digital Viral Marketing)

گاها مشاهده مي كنيم كه در فهرست ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ ، به تبليغات هدفمند و سفارشي شده (Targeted Advertising) و نيز تبليغ مستقيم (Native Advertising) نيز اشاره مي‌شود.

اما با توجه به اينكه اين دو عنوان مي‌توانند ساير گزينه‌ها را هم پوشش دهند در فهرست بالا قرار داده نشده اند.

وب سايت ماركتينگ (Website Marketing)......

براي مطالعه كامل اين مطلب كليدي حتما روي لينك زير كليك كنيد....

https://webdaran.com/what-is-digital-marketing/

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۴۷:۴۴ ] [ امير روزي طلب ]

جديدترين آپديت تلگرام به ويژگي بسيار كاربردي برنامه ريزي زمان ارسال پيام ها مجهز شد. براي آشنايي با ويژگي هاي آپديت جديد تلگرام همراه ما باشيد.

در حال حاضر واتساپ يكي از بزرگترين برنامه هاي پيام رساني موجود محسوب مي شود؛ با اين حال اين موضوع به معناي بهترين بودن اين برنامه نيست. بدون ترديد يكي از برنامه هايي كه از نظر قابليت ها كاملا با واتس اپ رقابت مي كند، تلگرام است.

ممكن است بسياري از كاربران عقيده داشته باشند كه برنامه ريزي زمان ارسال پيام ها مي تواند يكي از كاربردي ترين قابليت هاي يك پيام رسان باشد. به استناد اخبار جديد، جديدترين آپديت تلگرام به چنين ويژگي مجهز شده است. كاربران با استفاده از اين قابليت مي توانند تعيين كنند كه برخي پيام ها در تاريخ مشخصي فرستاده شوند.

telegram-update.jpg?w=1200&ssl=1

اين قابليت براي افرادي كاربرد دارد كه واهمه گم شدن پيامي خاص در ميان دريايي از پيام هاي جديد را دارند. برنامه ريزي ارسال پيام ها به معناي آن است كه پيام شما در زماني كه مي خواهيد به دست مخاطبتان خواهد رسيد و مخاطب نيز در بازه زماني مد نظر شما پيام را خواهد ديد. تلگرام همچنين اشاره كرده كه اين قابليت مي تواند در پنجره پيام هاي ذخيره شده شما نيز استفاده شود، به اين معنا كه كاربر مي تواند در زمان مورد نياز براي خود نوعي يادآوري ايجاد كند.

پيام هاي زمانبندي شده با آيكون مخصوصي كه شبيه به يك تقويم است، فرستاده مي شوند كه به كاربر يادآوري كنند كه اين پيامي برنامه ريزي شده است. جديدترين آپديت تلگرام علاوه بر اين ويژگي، داراي تم هاي جديد نيز هست كه اجازه مي دهد به صورت همزمان تلگرام خود را در دستگاه هاي مختلف شخصي سازي كنيد. اين آپديت همچنين داراي قابليت هاي ديگري از جمله آپديت هاي رابط كاربري و تنظيمات جديد حريم شخصي است (تلگرام 5.10 با قابليت هاي جديد و جذاب منتشر شد).

منبع : ubergizmo


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۰۸:۴۱ ] [ امير روزي طلب ]

  امروزه اينترنت نقش مهمي در كسب و كارها دارد زيرا كاربران بسياري وجود دارند كه در جستجوي كالا و خدمات خود در اينترنت هستند و از طريق اينترنت كالا و خدمات مورد نياز خود را مي يابند و تهيه مي نمايند.

با توجه به همه گير شدن استفاده از اينترنت در كشور عزيزمان ايران و استفاده در حال گسترش كاربران از اينترنت براي تهيه كالا و خدمات مورد نظر خود، حضور در بستر اينترنت براي كسب و كارها به امري ضروري تبديل شده است و بهتر است كليه مشاغل در فضاي اينترنت نيز كسب و كار خود را راه اندازي نمايند. يك وب سايت خوب و كارامد مي تواند مشتريان بسياري را جذب نمايد و باعث افزايش بسيار فروش گردد.

البته داشتن يك وب سايت خوب به تنهايي كافي نيست و مي بايست بازاريابي از طريق اينترنت انجام گردد. در حقيقت وب سايت پايه حضور در اينترنت مي باشد و پس از راه اندازي آن براي گرفتن نتيجه مي بايست بازاريابي اينترنتي انجام گردد. مثلا سايت مديسه با رعايت اصول سئو توانست به فروش ميلياردي دست يابد. مهمترين روش هاي بازاريابي اينترنتي سئو، تبليغات كليكي، بازاريابي محتوايي و تبليغات اينترنتي مي باشد كه از همه موثرتر و مقرون به صرفه تر سئو و بهينه سازي سايت مي باشد. سئو به عمليات بالا بردن وب سايت در نتايج جستجوي موتورهاي جستجو براي عبارات هدف گفته مي شود.

سئو و بهينه سازي وب سايت به عنوان يكي از مقرون به صرفه ترين روش هاي تبليغات مي تواند نقش مهمي در رونق كسب و كار شركت ها و برند سازي آنان داشته باشد. حضور در اينترنت و بودن در مكان هاي مناسب در اين محيط مي تواند فروش شما را چندين برابر نمايد. 

اولين گام براي حضوري قوي در اينترنت راه اندازي وب سايتي زيبا، كارامد و پر محتوا مي باشد كه بتواند نيازها و سوالات مشتريان را در زمينه شغلي شما پاسخ گو باشد و همچنين با فراهم آوردن دسترسي آسان به مطالب امكان يافتن مطالب را به كاربران بدهد. وب سايت به عنوان دفتر كاري مجازي يك شركت مي باشد كه مي تواند حس اطمينان و اعتبار را در كاربران ايجاد نمايد و با برقراري ارتباط با كاربران مي تواند مشتريان جديدي را جذب مجموعه نمايد. همان طور كه گفته شد سئو يك كليد براي موفقيت است و اگر اطلاعات كافي در اين باره نداريد به شما پيشنهاد ميكنيم اين لينك https://webdaran.com/send-requset-form/ را مطالعه بفرماييد. وب سايت مي بايست محتواي كافي را در خود داشته باشد و به مسائل و مشكلات مشتريان بپردازد و براي آنها راه حل ارائه نمايد. يك وب سايت بي محتوا در موتورهاي جستجو موفق نخواهد بود. در حقيقت زيبايي براي يك وب سايت كافي نيست و وب سايت در كنار ظاهر مناسب مي بايست محتواي كافي داشته باشد.

هر چه وب سايت مطالب و محتواي كامل تر و مفيدتري داشته باشد كاربران بيشتري جذب آن مي گردند. يكي از مشكلات اصلي سايت ها در كشور عزيزمان ايران عدم وجود محتواي كافي در سايت ها مي باشد كه به دليل عدم توجه كافي صاحبان سايت ها به اهميت وجود محتوا مي باشد. در اين ميان سايت فارس نيوز با اعتبار دادن به نوشته هاي خود توانست رتبه بالاي الكسا را دريافت نمايد در حقيقت محتواي خوب و با كيفيت كليد موفقيت در اينترنت و جذب كاربر مي باشد. ممكن است كاربران جذب سايتي كه زيبا نيست اما محتواي مورد نياز آنان را دارند بشوند اما جذب سايتي كه زيبا طراحي شده باشد اما محتواي كافي نداشته باشند نمي شوند.

گوگل به عنوان پر بازديدترين موتور جستجوي اينترنتي بيشترين محبوبيت را در بين كاربران براي انجام جستجوهاي اينترنتي دارد كه ميزان استفاده از اين موتور جستجو چندين برابر ساير موتورهاي جستجو مي باشد. همچنين در كشور عزيزمان ايران نيز گوگل با اختلاف بسيار نسبت به ساير موتورهاي جستجو بيشتر مورد استفاده كاربران قرار مي گيرد و بودن صفحه اول گوگل براي عبارات كليدي مرتبط به زمينه فعاليت شما مي تواند بازديد بسياري را روانه وب سايت شما نمايد.

يك مورد مهم ديگر در زمينه محتواي وب سايت آن است كه روند توليد محتوا در سايت نبايد متوقف گردد و مي بايست به صورت دوره اي در سايت مطالب جديد اضافه گردد. پس از راه اندازي سايت پر محتوا مي توان بازاريابي اينترنتي را آغاز نمود. سئو به عنوان مهمترين روش بازاريابي اينترنتي حتما مي بايست زير نظر متخصص و كارشناس خبره اين كار انجام گردد و در صورتي كه توسط افراد ناشي و بي تجربه انجام گردد ممكن است باعث لطمه هاي بسياري به كسب و كار اينترنتي شما گردد. انجام امور سئو داراي قيمت هاي مختلف است كه براي مشاهده قيمت ها در تعرفه سئو سايت دقت نماييد. به هيچ وجه عمليات سئو و بهينه سازي را با دانش اندك آغاز ننماييد.  زيرا در نظر نگرفتن حتي يك مورد مي تواند باعث عدم موفقيت شما در موتورهاي جستجو گردد.

 

امروزه روزانه در حدود 5 بيليون جستجو انجام ميشود كه بخش عظيمي از اين جستجو كنندگان خريداران كالا و خدمات هستند كه در جستجوي كالا و خدمات مورد نياز خود در اينترنت هستند. بودن در صفحه اول موتورهاي جستجو و رتبه هاي برتر براي عبارات مورد نظر شما را در معرض ديد اين خريداران قرار مي دهد. امروزه خريداران بيشتري به جاي آنكه در روزنامه ها و مجلات كالا و خدمات مورد نظر خود را جستجو نمايند، از طريق اينترنت خريد و سفارش خود را انجام مي دهند و روز به روز استفاده از اينترنت براي خريداران در حال افزايش است. هر روزه كاربران بيشتري جذب اينترنت مي شوند و همچنين بخش بيشتري از اين كاربران اينترنتي كالا و خدمات مورد نظر خود را از طريق اينترنت تهيه مي نمايند. بد نيست به سايت ديوار نگاهي كنيم تا متوجه ضرورت استفاده از سئو در فروش شويم .حضور قوي در اينترنت مي تواند بازاريابي اينترنتي شما را رونق دهد. يك بازاريابي اينترنتي موفق با راه اندازي يك وب سايت كاربر پسند و كامل آغاز مي گردد كه بتواند جوابگوي نيازها و اطلاعات مورد نياز كاربران و مشتريان در زمينه شغلي شما باشد.

رعايت اصول سئو در طراحي سايت مي تواند هزينه هاي بازاريابي اينترنتي شما را كاهش دهد. پس از راه اندازي وب سايت با انجام امور سئو مي توان سايت را در موتورهاي جستجو از بابت عبارات كليدي مرتبط بالا آورد. بالا آوردن وب سايت در موتورهاي جستجو مي بايست به مرور زمان انجام گردد و به هيچ وجه با عجله انجام نشود. سئو در صورتي كه به درستي انجام گردد با صبر به نتيجه خواهد رسيد و بعد از گذشت زمان مناسب مشتريان بسياري را جذب خواهد نمود. در كنار امور سئو بهتر است فعاليت در شبكه هاي اجتماعي، بازاريابي محتوايي، تبليغات كليكي،  تبليغات در سايت هاي مرتبط و پر بازديد انجام گردد تا بازاريابي اينترنتي شما بهترين نتيجه را براي شما داشته باشد. موفق ترين سايت در زمينه استفاده از سئو را مي توان بدون شك آپارات اعلام نمود. بازاريابي اينترنتي به عنوان مقرون به صرفه ترين روش تبليغات مي تواند نقش پر رنگي در رونق اقتصادي شركت ها را داشته باشد و انجام امور اينترنتي شما به صورت اصولي مي تواند موفقيت شغلي شما را تضمين نمايد. البته بازاريابي اينترنتي و مخصوصا سئو نياز به تجربه فراوان دارد و حتما مي بايست زير نظر متخصص با تجربه اين رشته انجام گردد و در صورتي كه زير نظر متخصصين با تجربه انجام نگردد ممكن است كليه هزينه ها و زمان شما را هدر دهد.  


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۰۲:۳۰ ] [ امير روزي طلب ]

همانطور كه پيش تر گزارش شده بود گوگل سرانجام رسماً نسخه پايدار اندرويد 10 را براي خانواده پيكسل منتشر كرد.
گوشي هاي پيكسل، پيكسل XL، پيكسل 2، پيكسل 2 XL، پيكسل 3، پيكسل 3 XL، پيكسل 3a و پيكسل 3a XL آپديت به روز رساني اندرويد 10 را دريافت خواهند كرد. اين آپديت پچ هاي امنيتي ماه سپتامبر را نيز شامل مي شود.
نكته جالب آپديت شدن پيكسل هاي قديمي به اندرويد 10 است. گوشي هاي قديمي از پنجره آپديت رسمي خارج شده اند ولي با اين وجود آپديت اندرويد 10 را دريافت كرده اند. همانند ادوار گذشته بايد چند روز يا احتمالاً چند هفته براي آپديت شدن تمام گوشي هاي منتظر ماند.
اگر صبر نداريد مي توانيد فايل OTA يا ايميج كارخانه را گرفته و به صورت دستي آپديت پيكسل به اندرويد 10 را انجام دهيد.

بزرگ ترين ويژگي جديد اندرويد 10 اضافه شدن حالت تاريك (Dark Theme) است كه كاربران پيكسل از مدت ها قبل درخواست آن را مي كردند. گوگل سيستم نويگيشن به كمك جسچرها را نيز به اندرويد 10 آورده كه كاربر را از نويگيشن بار به كلي خلاص مي كند. البته ظاهراً بعضي از جسچرها به درستي عمل نمي كنند. اين مشكل در آپديت هاي بعدي مرتفع خواهد شد.
قابليت پاسخ هوشمند يا اسمارت ريپلاي (Smart Reply) از اين پس علاوه بر پاسخ ها، اكشن ها را نيز پيشنهاد مي كند. به عنوان مثال اگر پيام كوتاهي حاوي آدرس يا يا لينك يوتيوب دريافت كنيد مي توانيد به سادگي و با لمس نوتيفيكيشن موقعيت مكاني را در گوگل مپس و لينك را در اپ يوتيوب باز كنيد. قابليت اسمارت ريپلاي در اپليكيشن هاي پيامرسان هم قابل استفاده است.
امنيت اندرويد 10 هم بيشتر شده و كاربر مي تواند موقعيت مكاني خود را فقط در اپليكيشني به اشتراك بگذارد كه در حال استفاده مداوم از آن است. نوتيفيكيشن هاي مزاحم را نيز مي توان به عنوان بي صدا نشانه گذاري كرد تا ديگر صدا ايجاد نكرده يا در صفحه قفل گوشي ظاهر نشوند.
اينها تنها چند مورد از قابليت هاي اندرويد 10 بودند. با رفتن به سايت رسمي اندرويد مي توانيد ليست كامل ويژگي هاي اين سيستم عامل را ببينيد.

منبع : https://www.gsmarena.com/android_10_is_now_rolling_out_to_pixels_with_dark_theme_new_gestures_better_privacy-news-39010.php


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۲:۰۰ ] [ امير روزي طلب ]

اپليكيشن تغيير چهره Zao در چين به محبوبيت بالايي دست پيدا كرده است و در همين راستا، جنجال هاي اپليكيشن FaceApp در حال تكرار است.

اپليكيشن تغيير چهره Zao از چهره افراد در هزاران سريال و فيلم استفاده مي كند. كاربران براي استفاده از اين اپليكيشن تنها كافيست تصوير خود را در آن آپلود كنند. اين اپليكيشن هم اكنون به محبوبيت بالايي در كشور چين دست پيدا كرده و بيشترين دانلود را در ميان برنامه هاي رايگان سيستم عامل iOS از آن خود كرده است.

در گذشته اپليكيشن تغيير چهره فيس اپ به دليل نقض حريم خصوصي افراد با مشكلات زيادي روبه‌رو شده بود و به نظر مي رسد چنين مشكلاتي نيز سد راه سازندگان اپليكيشن تغيير چهره Zao شود. به نظر مي رسد اين اپليكيشن در كمتر از 10 ثانيه مي تواند چهره افراد را روي صورت افراد مشهور در فيلم ها و سريال ها قرار دهد، البته براي بهترين نتيجه بايد مدت زمان بيشتري را صرف كار با اين اپليكيشن كرد.

در حال حاضر كليپ هاي كمي براي استفاده موجود است و به نظر مي رسد توسعه دهندگان براي افزايش آن ها در حال بهبود الگوريتم هاي خود هستند. تكنولوژي مورد استفاده در اين اپليكيشن تغيير چهره شباهت زيادي به فناوري توسعه يافته توسط امپريال كالج لندن دارد. در حالي كه اين اپليكيشن به محبوبيت بسياري بالايي دست پيدا كرده است، بسياري نگران امنيت اطلاعات كاربران هستند.

اين اپليكيشن توسط Changsha Shenduronghe Network Technology توسعه پيدا كرده كه زيرمجموعه Momo است. اين شركت در زمينه سرويس هاي دوست يابي و استريم زنده فعاليت دارد. در بخش مربوط به حريم خصوصي اين اپليكيشن به امكان استفاده از اطلاعات ايجاد شده توسط توسعه دهنده اشاره شده است.

پس از انتقاد از عملكرد اپليكيشن تغيير چهره Zao، توسعه دهنده آن خبر از حذف اطلاعات كاربران از سرورهاي خود پس از حذف آن ها از اپليكيشن داد. بنابراين زماني كه كاربران اطلاعات خود را از اپليكيشن Zao حذف مي كنند، توسعه دهنده نيز ديگر به آن ها دسترسي ندارد.

منبع : theverge


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۹:۳۲ ] [ امير روزي طلب ]

زبان asp يكي از زبان هاي چند گانه طراحي وب سايت است.اين زبان يك چارچوب كلي براي طراحي وب سايت ها است كه نسخه قديمي آن asp نام دارد.asp در گذشته طرفداران بيشتري نسبت به امروز داشت ، اما با آپديت جديد كه نسخه سوم و تكميلي آن به اسم asp.net است ، توانست بسياري از هواداران خود را برگرداند.اما جالب است بدانيد كه نسخه نهايي در برگيرنده asp كلاسيك نيز مي باشد.

محيط اجرايي ، ريشه و ارائه دهنده asp :

كلمه asp برگرفته از كلمات ( active server page ) مي باشد كه توسط شركت مايكروسافت در سال 1993 ميلادي ارائه شده است.جالب است بدانيد تمام كدهاي زبان asp در برنامه visual studio نوشته مي شود كه به عنوان محيط گسترش اين زبان شناخته مي شود و جزوء برنامه هاي با ارزش محسوب مي شود.

تبديل asp به asp.net و پيشرفت آن :

Asp زبان برنامه نويسي است كه اكنون منسوخ شده و جاي خود را به asp.net داده است.اما بايد توجه داشته باشيم كه asp.net تنها يك زبان برنامه نويسي نيست بلكه يك تكنولوژي برنامه نويسي با استفاده از دات نت است كه از طريق :

زبان هاي VB ( ويژال بيسيك )

c# ( سي شارپ )

J# ( جي شارپ )

و يا هر زباني با پسوند دات نت نوشته مي شود.

كه فايل هاي آن با پسوند aspx قابل مشاهده مي باشد.

بايد توجه داشت كه كنترل اين زبان نيز مي تواند به زبان هاي مختلفي همچون c++ و Java نوشته شود.كنترل ( به مجموعه اي از باكس ها كه با قرار دادن دكمه هايي در آن عمليات انجام مي شود )

237128_e61b_4.jpg

كدهاي html در asp.net :

Asp.net داراي مجموعه اي از كنترل هاي HTML است ، به گونه اي كه تمام قسمت هاي يك صفحه را از طريق تغيير دادن كدها مي توان تغيير داد.همچنين از طريق اين كنترل ها مي توان اسكريپت ها و يا باكس هايي طراحي نمود كه با زدن دكمه اي خاص ، عمليات مورد نظر انجام شود ، تمام رويداد هاي يك صفحه از طريق اشياء و كدهاي asp.net اتفاق مي افتد و اين كد ها مجري اين كنترل ها مي باشند.

به طور مثال اگر بخواهيم از كاربران سايت خود يك نظرسنجي انجام دهيم ، ابتدا سايت ، بنابر درخواست كاربر ، يك صفحه asp.net را ترجمه يا كمپايل مي كند ،و سپس يك نسخه را در cashe خود نگهداري مي كند ، و يك نسخه را هم به كاربر تحويل مي دهد تا بتواند در اين نظر سنجي حضوري موفق داشته باشد .

وب سرور asp.net :

براي راه اندازي asp نياز به هاست ويندوزي داريد.وب سروري كه با asp.net هماهنگ يا سينك است ، مختص به شركت مايكروسافت است كه با نام IIS مي باشد.براي پايگاه داده هاي اين زبان نيز بايد از SQL server استفاده شود ، كه يكي از عيوب اين زبان مي باشد كه در صورت قطع هر گونه ارتباط با وب سرور هاي بالا عملا كار شما متوقف مي شود .

براي مطالعه كامل اين مطلب آموزشي حتما روي لينك زير كليك كنيد..

https://webdaran.com/whats-asp-net/

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۱۴:۴۲ ] [ امير روزي طلب ]

انجمن 8K يا همان 8K Association كه متشكل از شركت‌هاي بزرگي نظير سامسونگ الكترونيكس، سامسونگ ديسپلي، پاناسونيك، اينتل، هايسنس و TCL مي‌شود مشخصات عملكردي تلويزيون هاي 8K را منتشر كرده است.

اين انجمن جزئيات مذكور را براي آگاهي بيشتر مشتريان از ويژگي‌هاي HDR، عملكرد رنگي و... منتشر كرده تا افراد در هنگام خريد محصولاتي كه با برچسب 8K علامتگذاري شده‌اند از مشخصات آن‌ها آگاهي داشته باشند. اين موارد در ادامه آورده شده است:

رزولوشن 4320×7680 پيكسل

نرخ فريم ورودي 24، 30 و 60 فريم بر ثانيه

درخشندگي نمايشگر: بيش از 600 نيت (حداكثر روشنايي)

كدك: HEVC

رابط: HDMI 2.1

 

موارد فوق در واقع ليست مشخصاتي است كه به صورت عمومي منتشر شده و جزئياتي كه در اختيار اعضاي انجمن قرار گرفته شامل پارامترهاي ورودي 8K (عمق رنگ، نرخ فريم، نمونه‌برداري كروما)، عملكرد نمايشگر (رزولوشن، حداكثر روشنايي، سطح سياه، فضاي رنگي، سفيد مرجع) و رابط و فرمت‌هاي مديا (رنج ديناميكي بالا، كدك) مي‌شود.

به هر حال بايد عملكرد اين تلويزيون‌ها را در دنياي واقعي ديد و اعداد و ارقام نمي‌توانند به عنوان انگيزه خريد براي مشتريان عمومي كاربرد چنداني داشته باشند. اما با اين وجود، چنين جزئياتي در آينده به فراگيرتر شدن استفاده از اين تلويزيون‌ها كمك خواهند كرد.

منبع : engadget


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۰۱:۱۹ ] [ امير روزي طلب ]

نايكي جديدترين كفش هوشمند خود به نام نايكي Adapt Huarache را رونمايي كرد. اين كفش قابليت باز و بسته كردن بند كفش را داشته و مي توان از طريق سيري آن را كنترل كرد.

كاربر مي تواند با نصب برنامه Nike Adapt از طريق اپل واچ يا آيفون بند كفش Adapt Huarache را بدون دخالت دست باز و بسته كند.

نايكي مي گويد اين كفش همانند مدل هوراچي (Huarache) سال 1991 از لاستيك مصنوعي نئوپرن و اسكلت خارجي بهره مند است، با اين تفاوت كه در مدل جديد دو چراغ LED با قابليت تغيير رنگ به زير هر جفت اضافه شده. رنگ آميزي چراغ ها با توجه به پاها و فعاليت ها قابل تغيير دادن است.

كاربران مي توانند به كمك Siri Shortcuts دستوراتي كه بيشتر استفاده مي شوند را در دسترس قرار دهند. براي اين منظور مي توان دستورات باز كردن و بستن بندها و يا تعويض چراغ را دم دست قرار داد.

كفش نايكي Adapt Huarache از تاريخ 13 سپتامبر (22 شهريور) در اپليكيشن SNKRS و در بعضي فروشگاه ها عرضه خواهد شد. سازنده هنوز قيمت اين محصول را اعلام نكرده ولي به نظر نمي رسد قيمت چندان بالايي داشته باشد چون كفش Adapt BB كه اوايل سال جاري ميلادي به بازار عرضه شد تنها 350 دلار قيمت داشت.

جالب است بدانيد كفش Adapt BB مدت كوتاهي پس از عرضه به دليل به روز رساني اندرويد به مشكل خورد به طوري كه كاربر نمي توانست بند آن را باز و بسته كند.

منبع : https://www.theverge.com/2019/8/29/20838492/nike-adapt-huaraches-apple-watch-siri-iphone


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۲:۳۲ ] [ امير روزي طلب ]

در اين مقاله به شما از تاثيرات گوگل ادوردز بر بازاريابي آنلاين و افزايش فروش شما خواهيم گفت. اگر تا به امروز از گوگل ادوردز براي كسب و كار خود استفاده نكرده ايد تا پايان اين مقاله همراه باشيد، به شما اين اطمينان را مي دهيم كه چاره افزايش فروش در كسب و كار شما در دستان گوگل ادوردز مي باشد.

گوگل ادوردز يكي از بهترين و تاثيرگذارترين ابزارها براي بازاريابي آنلاين مي باشد. با استفاده از اين ابزار هم شما خيلي سريع با افزايش فروش رو به رو خواهيد شد و تاثير آن را بر روي كسب و كار خود خواهيد ديد. آيا تا به حال به اين فكر كرده ايد كه چگونه مي توانيد به آساني به صفحه اول گوگل راه پيدا كنيد بدون اينكه عمليات سئو را انجام داده باشيد.
ايده آل براي هر كسب و كار و استارتاپي قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مي باشد. زماني كه شما در صفحه اول قرار مي گيريد مخاطبان بسياري كه به شما و خدمات و يا محصولات شما نياز دارند با شما آشنا خواهند شد و از شما بهره خواهند گرفت. و البته اينكه شما نيز از آنها بهره خواهيد برد. تنها راه ميانبر و سريع براي رسيدن به صفحه اول گوگل، گوگل ادوردز مي باشد. اگر در خاطر داشته باشيد روزانه سايت مديسه محصولات متفاوت خود را با ادورز به لينك يك مياورد و به فروش بالا مي رساند. ابزار تبليغاتي بسيار قوي، هوشمند و كاربردي براي كسب و كار شما. در اين مقاله به شما از تاثيرات گوگل ادوردز بر بازاريابي آنلاين و افزايش فروش شما خواهيم گفت. اگر تا به امروز از گوگل ادوردز براي كسب و كار خود استفاده نكرده ايد تا پايان اين مقاله همراه باشيد، به شما اين اطمينان را مي دهيم كه چاره افزايش فروش در كسب و كار شما در دستان گوگل ادوردز مي باشد.
گوگل ادوردز

تبليغات گوگل ادوردز روش تبليغاتي مي باشد كه توسط گوگل ايجاد شده است. گوگل قويترين موتور جستجوگر در اينترنت مي باشد و همچنين رتبه يك سايت الكسا در جهان متعلق به گوگل مي باشد. گوگل ادوردز سيستم تبليغاتي كليكي مي باشد. اين بدين معني مي باشد كه به ازاي هر كليك شما هزينه اي را پرداخت مي كنيد، اين يعني اينكه به ازاي هر مبلغي كه بابت هر كليك پرداخت مي كنيد مي توانيد مطمئن باشيد كه شخصي از سايت شما ديدن كرده و با كسب و كار شما آشنا شده است. اگر به دنبال قرار دادن ادورز در گوكل هستيد و دچار سردرگمي شده ايد اين لينك https://webdaran.com/send-requset-form/ مي تواند به شما كمك كند. و اين براي بازاريابي آنلاين شركت و بودجه بندي آن بسيار مهم مي باشد. يكي از مهمترين مسائل در بازاريابي آنلاين بودجه موجود جهت تبليغات در گوگل مي باشد. كه شايد بتوان گفت صرف بودجه در گوگل ادوردز مقرون به صرفه ترين و عقلاني ترين شيوه تبليغات مي باشد.

نحوه كار گوگل ادوردز به اين شكل مي باشد كه شما كلمات كليدي كه مربوط به كسب و كار و سايت شما مي باشد را انتخاب كنيد و شيوه تبليغاتي بر معيار كلمات كليدي مي باشد.

شما زماني كه قصد داريد براي كسب و كار خود، بازاريابي آنلاين را شروع كنيد با توجه به حيطه فعاليت خود و خدماتي كه ارائه مي دهيد، حتما مي بايست كلمات كليدي مناسبي را پيدا كنيد. پيدا كردن كلمات كليدي كناسب به شما كمك مي كند تا هدف خود را بدانيد به گونه اي كه مدير سايت آپارات در خاطرات خود مي نويسد كه كلمه كليد از طراحي هم مهم تر است. منظور از كلمات كليدي اين مي باشد كه شما با توجه به مخاطبان خود و كلماتي كه آنها در گوگل سرچ مي كنند تا به خدمات و كسب و كار شما دست پيدا كنند را شناسايي مي كنيد و معيار تبليغات گوگل ادوردز خود را اين كلمات قرار مي دهيد.

زماني كه شما كلمات كليدي خود را انتخاب كرديد، و گوگل ادوردز با توجه به آنها شروع به تبليغ كرد، نحوه اين كار به اين صورت مي باشد كه سايت شما در آن كلمه كليدي در صفحه اول گوگل در سطر اول قرار مي گيرد و به عنوان سايت پيشنهاد شده از سمت گوگل به مخاطب قرار مي گيرد. اين امر بتعث مي شود حدود 75 درصد كليك ها به سايت شما وارد شود همانطور كه اغلب سايت هاي مطرح امروزي مثل خبرنگاران جوان در گذشته با اين كار شروع كردند. به زبان ساده تر زماني كه مخاطب در اينترنت به دنبال خدمات و محصولاتي همچون خدمات و محصولات شما مي باشد، در هنگام جستجو با اولين گزينه اي كه رو به رو مي شود، سايت شما مي باشد.

گوگل ادوردز و بازاريابي آنلاين

مهمترين هدف از بازاريابي آنلاين افزايش فروش و قرار گرفتن سايت شركت يا كسب و كار در صفحه اول گوگل مي باشد. زيرا تنها با قرار گرفتن در صفحه اول شما مي توانيد شاهد افزايش فروش خود باشيد. راه هاي و روش هاي بسياري براي قرار گرفتن در صفحه اول گوگل وجود دارد از جمله سئو كردن سايت.

در سئو شما مي بايست در طول مدت زماني با استفاده از طراحي سايت حرفه اي و محتواهاي عالي و كاربردي، باعث بالا رفتن سئو سايت خود شويد. اين كار نيازمند توليد محتوايي قوي و بر پايه سئو مي باشد كه باعث شود در طول زمان رتبه سايت شما افزايش پيدا كند و به صفحه اول برسد. نكته اي كه در اين رابطه وجود دارد زمانبر بودن و طولاني بودن اين پروسه مي باشد.

روش ديگري در بازاريابي آنلاين تبليغات مي باشد. هدف از بازاريابي آنلاين ديده شدن سايت و كسب و كار مي باشد. قطعا يكي از بهترين كارها كه باعث آشنايي مخاطبان با شما مي شود، تبليغات مي باشد. تبليغات انواع مختلفي دارد. در سايت هاي گوناگون، در شبكه هاي اجتماعي و يكي ديگر از تبليغات، تبليغ با استفاده از گوگل ادوردز مي باشد.
افزايش بازديد و افزايش فروش

زماني كه سايت شما در كلمات كليدي به خصوصي در صدر صفحه اول گوگل قرار بگيرد، قطعا جز انتخاب هاي اول كاربران قرار مي گيرد و بازديدكنندگان بسياري به سمت سايت شما سرازير مي كند. پژوهش ها و تحقيقات نشان داده كه بيشتر افرادي كه در گوگل در حال جستجو مي باشند، تنها وارد سايت هايي مي شوند كه در صفحه اول گوگل قرار گرفته اند و كمتر راغب و مايل هستند كه به صفحه دوم يا صفحات بعدي گوگل مراجعه كنند.

قطعا زماني كه سايت شما در صدر تبليغات در صفحه اول گوگل باشد، كاربران زيادي وارد سايت شما مي شوند و شما استفاده از تكنيك هاي بازاريابي بسياري از اين افراد را مي توانيد تبديل به مشتري سايت خود كنيد و اين كار قطعا باعث افزايش فروش شما خواهد شد. سعي كنيد از تجربيات سايت هاي بزرگ مثل فيليمو به خوبي استفاده كنيد تا موفق شويد. در بازاريابي آنلاين شما بايد به همه تكنيك ها و روش هايي كه باعث مي شود بازديدكننده سايت تبديل به مشتري شما بشود، تسلط و آگاهي كامل داشته باشيد. دليل اين امر اين مي باشد كه زماني شما با استفاده از گوگل ادوردز در صدر قرار داريد، خواه ناخواه بازديدكنندگان بسياري وارد سايت شما مي شوند و اين هنر شما مي باشد كه اين بازديدكنندگان را به مشتري تبديل كنيد. افزايش بازديد كننده مساوي است با افزايش مشتري و افزايش مشتري يعني افزايش فروش و دستيابي به اهداف كسب و كار.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۱:۲۷ ] [ امير روزي طلب ]

اپليكيشن گوگل Go در نهايت به صورت جهاني منتشر شد. اين اپليكيشن گوگل با حجم كم براي دستگاه هاي با قدرت سخت افزاري كم توسعه يافته است.

نزديك به دو سال پيش، كمپاني گوگل اپليكيشن جستجوي Google Go را در كشورهاي اندونزي و هند عرضه كرد. اين اپليكيشن گوگل كه تنها 7 مگابايت حجم دارد، براي جستجوي هاي سريع آنلاين توسط دستگاه هاي كم مصرف به كار مي رود. همچنين اين برنامه اطلاعات و نتايج جستجوي شما را در حافظه ذخيره مي كند تا در صورت بروز مشكل در اتصال اينترنت، دوباره بتوانيد به راحتي به آن ها دسترسي داشته باشيد. حال پس از مدت ها، بالاخره كمپاني گوگل اين اپليكيشن جستجو را به صورت جهاني منتشر كرد تا همه بتوانند از طريق پلي استور به آن دسترسي داشته باشند. به گفته كمپاني گوگل، اين برنامه روي دستگاه هايي كه از اندرويد 5.0 و بالاتر استفاده مي كنند، قابل اجرا خواهد بود.

اپليكيشن گوگل Go كه به منظور اجرا روي دستگاه هاي ضعيف طراحي شده بود، حال كمپاني گوگل با اضافه كردن قابليت هاي جديد سعي بر رفع نيازهاي جديد دارد. به عنوان مثال، كمي قبل قابليت Lens گوگل كه قادر به خواندن متن از طريق دوربين دستگاه بوده به اين اپليكيشن اضافه شد. همچنين با اضافه شدن قابليت جستجوي صوتي و همچنين خواندن صفحات وب با صداي بلند به Google Go، نياز به تايپ كردن و خواندن به كلي از بين رفته است.

اپليكيشن Google Go تنها يكي از چندين برنامه اي بوده كه گوگل تحت برند Go براي رفع نياز بازارهاي جديد توليد مي كند. به عنوان مثال اپليكيشن Gallery Go براي مديريت و سازماندهي عكس ها بسيار مناسب است. همچنين Android Go نيز نسخه كم حجم تر سيستم عامل اين كمپاني است كه براي دستگاه هاي كم مصرف استفاده مي شود. اگرچه اين برنامه عمدتا براي بازارهاي نوظهور طراحي شده، اما به دليل كمبود نسبي برخي ويژگي ها و كارايي آن در گوشي هاي ارزان قيمت، طرفداران بسيار زيادي پيدا كرده است.

منبع : theverge


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۱۵:۰۵ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ]
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب