?>
سیستم vrf      اسپری ویگا اصل      داروخانه مگنیفر      خرید      تخفیف دندانپزشکی      بیمه دندان پزشکی      blockchain platform      HP License      شرکت سورنا      خرید لایسنس نود 32      روغن صنعتی      خرید ویلا شمال      طراحی فروشگاه آنلاین      تعمیر هشبرد ماینر      دانلود فیلم      لایسنس سیسکو      پنل اینستاگرام      خرید ارز فلوکی      خرید بیت کوین      آموزش آنلاین      آموزش خیاطی      اس اس دی سامسونگ      طراحی محوطه ساختمان      ویلا در تهراندشت      دکتر دیلی      ثبت شرکت در دبی      Token      فروشگاه اینترنتی      neuralink      -      کسب درآمد      رپورتاژ آگهی      ساخت سردخانه      نظارت بر ساخت      سالن زیبایی      اجاره هیلتی      خرید بک لینک و رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      خرید بازدید سایت      شیشه بالکن      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بک لینک     
ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 7
دیروز : 8
افراد آنلاین : 1
همه : 5738
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

لوگوي جديد ياهو از راه رسيد. اين لوگوي جديد توسط Pentagram طراحي شده است. حرف Y و علامت ! در اين لوگو داراي زاويه 22.5 درجه هستند.


ياهو برخلاف گذشته محبوبيت بالايي ندارد؛ با اين حال همچنان به فعاليت خود ادامه مي دهد. امروز لوگوي ياهو تغيير كرد و بازطراحي شد. ياهو با لوگوي جديد خود قصد دارد به كاربران اين موضوع را گوشزد كند كه همچنان در حال فعاليت است. اين لوگوي جديد توسط Pentagram طراحي شده، شركتي كه براي طراحي لوگوي Citibank شناخته شده است.

 

لوگوي ياهو از سال 2013 و همزمان با شروع مديريت مريسا مير تغييرات زيادي را تجربه نكرده بود. در لوگوي جديد شاهد استفاده از زاويه براي حرف Y و علامت ! هستيم. بر اساس اعلام Pentagram، اين دو با زاويه 22.5 درجه طراحي شده اند. ياهو پس از يك دهه كاهش محبوبيت، در سال 2012 با انتخاب مدير عامل جديد و خريد چندين شركت مانند Tumblr و Flicker سعي كرد دوباره به چرخه رقابت بازگردد. اين شركت پس از عدم موفقيت به اپراتور ورايزن فروخته شد.

ياهو همزمان با معرفي لوگوي جديد خود، از نسخه بروز شده اپليكيشن ياهو ميل نيز رونمايي كرد. در سال 2013 شاهد هك شدن 3 ميليارد حساب ايميل ياهو بوديم، بنابراين محبوبيت آن با كاهش روبه‌رو شده است. بايد ديد كاربران نسبت به لوگوي جديد اين شركت و نسخه بروز شده اپليكيشن ايميل آن چه واكنشي از خود نشان مي دهند. شايد ورايزن بتواند دوباره اين شركت را به روزهاي اوج بازگرداند.

منبع : theverge


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۵۹:۱۹ ] [ امير روزي طلب ]

بازي Last of Us Part 2 قرار است تا مركز توجه قسمت بعدي State of Play باشد. عنواني كه بدون شك يكي از مورد انتظارترين بازي‌هاي انحصاري پلي‌استيشن ۴ براي بازي‌بازهاي سراسر جهان است. حالا استوديوي ناتي داگ (Naughty Dog) براي بالا نگه‌داشتن سطح انتظارات هواداران دو تيزر جديد را از اين بازي منتظر كرده است.

دو روز پيش بود كه نيل دراكمن (Neil Druckman)، كارگردان بازي The Last of Us Part 2، با انتشار تيزري در حساب كاربري توييتر رسمي خود حضور اين بازي در قسمت بعدي State of Play را تاييد كرد. حالا امروز شركت ناتي داگ دو تيزر ديگر از اين بازي را در تويير منتشر كرده‌اند كه شما مي‌توانيد در ادامه آن‌ها را مشاهده كنيد.

اطلاعات بيشتري از اين عنوان، فردا در طي قسمت بعدي State of Play منتشر خواهد شد و خود بازي The Last of Us Part 2 در تاريخ نامعلومي براي پلي‌استيشن ۴ عرضه خواهد شد.

منبع : http://www.pushsquare.com/news/2019/09/naughty_dog_is_releasing_daily_teasers


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۴۵:۱۰ ] [ امير روزي طلب ]

اگر صاحب برند و يا كسب و كاري هستيد، حتما براي معرفي خدمات ومحصولات نام تجاري خود، به طراحي كاتالوگ نياز خواهيد داشت.

اگر صاحب برند و يا كسب و كاري هستيد، حتما براي معرفي خدمات ومحصولات نام تجاري خود، به طراحي كاتالوگ نياز خواهيد داشت. هنوز هم كاتالوگ هاي تبليغاتي يكي از بهترين ابزارهاي فروش در جهان باقي مانده اند واگر اصولي و حرفه اي اجرا شوند بدون شك مي توانند بر روي فروش محصولات اثر گذاشته و اعتبار برند را ارتقا ببخشند. اغلب فروشگاه هاي بزرگ مانند مديسه كاتالوگ اختصاصي خود را دارند و اين موضوع به برندينگ آنها نيز كمك شاياني مي كند.
اما چه پارامترهايي در طراحي كاتالوگ هاي حرفه اي مي توانند اثرگذار باشند.ما به برخي از اين ويژگي هاي كاربردي و مهم مي پردازيم:

با كاتالوگ هاي مجله اي، معتبر تر به نظر مي رسيد 
معمولا ابتداي هر رويدادي براي مغز انسان قابل يادآوري است. اين كه مخاطب با اولين مواجهه با كاتالوگ برند و قبل از باز كردن و ورق زدن كاتالوگ چه حسي در ناخودآگاهش پديد مي آيد بسيار مهم است . قطع كاتالوگ، گرماژ،  نوع كاغذ و حتي تعداد صفحات كاتالوگ مي توانند اين حس ابتدايي را تقويت و يا تضعيف كنند. اين موضوع در طراحي وب سايت شركتي نيز بسيار مهم است چرا كه بعد از ساخت يك سايت زيبا بايد يك كاتالوگ شكيل هم طراحي شود تا اعتبار شركت شما را نشان دهد . در طراحي كاتالوگ هاي تبليغاتي، بزرگ بودن قطع كاتالوگ و تعداد صفحات با معتبر ديده شدن برند شما نسبت مستقيم دارد. با مروري بر نمونه كاتالوگ هاي  برند هاي محصولات لوكس و معتبر اين مهم را به خوبي مي توانيد مشاهده نماييد.

لوگو و رنگ برند را هوشمندانه در معرض ديد قرار دهيد 
طراحي اصولي لوگو وآرم، رنگ سازماني مناسب، بافت به يادماندني برند... همه و همه  يك هدف را دنبال مي كنند به گونه اي كه بتوانند با يكپارچگي و ثبات ساختار، تداعي كننده حس برند براي مخاطبان باشد. اين موضوع به درستي در سايت هايي مثل آپارات رعايت شده است تا بتوانند برند خاص خود را داشته باشند.
كاتالوگ هاي تبليغاتي رسانه اي مناسب براي يادآوري و تثبيت ساختار رنگي برند هستند. پس در طراحي كاتالوگ تبليغاتي، رنگ برند را استادانه بكار بگيريد. از تنوع رنگي در آن بپرهيزيد چرا كه تنوع رنگ آفت تثبيت نام تجاري در ذهن مخاطب است.
همچنين استفاده بي رويه از رنگ سازماني كاري غير حرفه اي وابتدايي است كه گاها باعث تخريب چهره برند مي گردد. داشتن يك طراحي لوگو حرفه اي براي برند، سرمايه ايست كه قيمتي بر آن نمي توان گذاشت. حتما بر روي جلد و پشت جلد كاتالوگ آرم لوگو برند را در معرض ديد قرار دهيد.در اين صورت همه افراد با ديدن لوگويي مثل ديجي كالا هم از خريد خود رضايت پيدا مي كنند هم اينكه شما خود را ذهن مخاطبان خود جاي داده ايد. در لي اوت صفحات داخلي نيز به گونه اي حرفه اي نشان تجاري و لوگوتايپ را تعبيه كنيد. از تعدد رنگ و فونت در طراحي بروشور و كاتالوگ اجتناب كنيد چرا كه مخاطب شما را كلافه و دچار سردرگمي مي كند.

از تصاوير واقعي در كاتالوگ استفاده كنيد 
تصاوير دقيقا همان چيزي هستند كه مخاطبان قرار است با آن تحريك شوند و محصول و خدمات شما را بخرند. در طراحي كاتالوگ، تصاوير كاملا بايد واقعي به نظر برسند، اگر محصولاتي فيزيكي ارايه مي كنيد آن ها را از نماي نزديك نشان دهيد تا جزئيات محصول به خوبي ديده شود. اگر خدمات ارايه مي دهيد از شخصيت هايي استفاده كنيد كه مخاطب شما با آن ها همذات پنداري كند و صحنه اي خوش آيند را الق نمايد. براي اينكه بتوانيد حس بهتري در تصاوير ايجاد كنيد عامل انساني را چاشني كار قرار دهيد (براي مثال مي توانيد شخص راضي و خوشحال را در حال استفاده از محصول نشان دهيد)
كاتالوگ را به وب سايت متصل كنيد
داشتن يك طراحي سايت زيبا و قدرتمند براي هر برند امري ضروريست. اين لينك https://webdaran.com/send-requset-form/  مي تواند به شما در اين زمينه كمك بكند .از آنجايي كه امكان استفاده از متون طولاني در كاتالوگ هاي تبليغاتي مقدور نيست و از حوصله كاربر خارج مي باشد، وب سايت ها  با يك ترفند حرفه اي، مي توانند بهروري كاتالوگ را افزايش دهند به اين صورت كه شما مي توانيد براي توضيحات بيشتر در رابطه با قسمتي از كاتالوگ، مخاطب را از طريق QR كد ترقيب به خواندن توضيحات تكميلي در وب سايت نماييد.
صفحه اي براي نمايش مشتريان معروف اختصاص دهيد 
در طراحي كاتالوگ تبليغاتي مي توانيد لوگو مشترياني كه با آن ها كاركرده ايد و يا محصولاتتان را به آن ها فروخته ايد را به نمايش بگذاريد. همچنين مي توانيد براي جلب توجه مخاطبان از داستان موفقيت برخي مشترياني كه با استفاده از محصولات و خدمات شما به موفقيت رسيده اند بهره برداري كنيد.
هرگز طراحي كاتالوگ را با مجله اشتباه نگيريد 
مجله ها براي جذابيت بصري و براي درگير كردن طيف وسيعي از مخاطبين از لي اوت و تركيب بندي متنوع استفاده مي كنند. در طراحي كاتالوگ هرگز اين كار را نكنيد. يك كاتالوگ مناسب مي تواند موفقيت سايتي مانند نمناك را تضمين كند. فرم، قالب و لي اوت در كاتالوگ بايد محدود و براي مخاطب قابل كشف باشد


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۵۰:۰۳ ] [ امير روزي طلب ]

يكي از افشاگران دنياي فناوري به نام «Brian Roemmele» تصاويري از پتنت هدست واقعيت افزوده اپل منتشر كرده كه بلندپروازي هاي اپل را در ساخت يك هدست غيرمعمول نشان مي دهند.

اپل پتنت مذكور را ماه مارس 2019 در اداره ثبت اختراع و نشان تجاري آمريكا (USPTO) ثبت كرده بود. كمپاني كوپرتينويي وسيله اي به نام «Display Device» را به ثبت رسانده بود كه در توضيحات آن عبارت «هدست واقعيت افزوده» نوشته شده است.

اپل در فايل ثبت اختراع در مورد واقعيت افزوده، مزيت ها و فوايد آن براي كاربران و همچنين موارد استفاده آن در اپليكيشن ها توضيحاتي ارائه كرده است. اما اين شركت نمي خواهد در مسير سنتي ساخت هدست VR قدم بردارد:

«هدست هاي واقعيت مجازي، واقعيت افزوده يا واقعيت تركيبي (Mixed Reality) كنوني، از مشكل عدم تطابق با چشمان كاربران رنج مي برند و منجر به خستگي چشم ها، سردرد و سرگيجه مي شوند.»

اپل به دنبال ساخت هدستي است كه كاربر را خسته نمي كند. احتمالاً به همين دليل هم تاكنون چنين محصولي را از اين شركت نديده ايم. در حاليكه بعضي از شركت ها دو يا حتي سومين نسل از هدست هاي واقعيت مجازي خود را به بازار عرضه كرده اند، اين شركت هنوز چنين محصولي را توليد نكرده است.

معلوم نيست اپل هدست واقعيت افزوده را توليد خواهد كرد يا نه. اما با توجه به اسناد منتشر شده مي توان به جديت اپل در ساخت اين محصول پي برد. چند روز پيش نسخه بتاي iOS 13 تاييد كرد كه اپل مشغول ساخت هدست واقعيت افزوده است.

اواسط شهريور ماه نيز خبري منتشر شد كه از اشاره به يك هدست واقعيت افزوده با اسم رمز گارتا (Garta) در فايل Readme بيلد iOS 13 خبر مي داد.

منبع : https://www.slashgear.com/apples-latest-work-on-ar-glasses-19592247/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۲۱:۱۳ ] [ امير روزي طلب ]

بعد از آپديت v10.30 امروز صبح بازي فورتنايت طرفداران فايل‌هايي در آن پيدا كردند كه اشاره به رويداد مشترك فورتنايت و بتمن دارد.

21 سپتامبر روز بتمن است و طرفداران از همه جاي دنيا روز شواليه تاريك را همراه با بازيكنان فورتنايت جشن خواهند گرفت. آخرين فيلم جوكر نيز در تاريخ 4 اكتبر اكران خواهد شد تا دنيا مدتي درگير گاتهام باشد.

در كنار لباس بتمن دو عدد از سلاح‌هاي بتمن هم نيز در دسترس قرار مي‌گيرد: Explosive Batarang كه به ديوار مي‌چسبد و هنگامي كه دشمن به آن نزديك مي‌شود منفجر مي‌شود و Grapnel Gun كه به شما اجازه مي‌دهد خود را به هدف خود خيلي سريع نزديك كنيد.

منطقه Tilted Town به شهر گاتهام تبديل خواهد شد و چالش‌هايي نيز براي بازيكنان خواهد بود مانند روشن كردن Bat Signal و جوكر.

صدمه زدن به دشمنان با استفاده از Explosive Batarang
روشن كردن تعدادي از Bat Signalها در اطراف نقشه
استفاده از Grapnel Gun در چند مسابقه مختلف
خاموش كردن تانك‌هاي گاز جوكر در اطراف نقشه
صدمه زدن به دشمن در كمتر از 30 ثانيه با استفاده از Grapnel Gun
البته هنوز مشخص نيست كه رويداد مشترك فورتنايت و بتمن در چه زماني آغاز مي‌شود اما محتمل‌ترين گزينه به نظر روز شنبه 21 سپتامبر است.

منبع : vg247


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۱۵:۰۷ ] [ امير روزي طلب ]

در مقاله پيش رو به ذكر و تعريف ديگر موارد موثر در زمينه بازاريابي ديجيتالي يا ديجيتال ماركتينگ خواهيم پرداخت.پس تا انتهاي مقاله با ما همراه باشيد.

بهينه سازي موتور جستجو (سئو) در ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال

سئو همان بخش مورد علاقه تمامي صاحبان وب و صاحبان مشاغل است.

حتما شما نيز مي دانيد كه يكي از مهمترين معيارها براي به دست آوردن رتبه بالاتر در گوگل، افزايش سئو سايت است.

بخش بزرگي از ورودي وب سايت شما (يعني تعداد كاربراني كه وارد وب سايت شما مي‌شوند) از طرف گوگل است.

اگر بخواهيم يك عدد تقريبي بگوييم، حداقل 50 الي 70 درصد ورودي اكثر وب سايت‌ها از موتورهاي جستجو (مخصوصا گوگل در ايران) است، پس اين نيست كه تمامي صاحبان مشاغل خواستار سئو سايت بالا براي وب سايت خود هستند.

همانطور كه مي‌دانيد بر هيچ كس پوشيده نيست كه سئو سايت بالا باعث مي شود تا سايت شما در صفحه اول و يا لينك هاي بالاي گوگل قرار بگيرند و همين امر باعث جذب مشتري براي شما مي شود پس براي اطلاع بيشتر اين موضوع جذاب در جهت افزايش رنك سايت به مقالات سئو سايت چيست و عوامل موثر در سئو سايت و ابزارها و منابع سئو مراجعه كنيد.

بازاريابي محتوا در ديجيتال ماركتينگ چيست؟

 Digital-Marketing-Campaign-5.jpg

قبل از توضيح بازاريابي محتوا در ديجيتال ماركتينگ، براي درك بهتر اين آيتم پيشنهاد مي كنيم ابتدا به مقاله پيشرفت محتوا در سئو 2019 توجه فرماييد .

بازاريابي محتوا، يك رويكرد استراتژيك براي بازاريابي است كه روي توليد و توزيع محتواي با ارزش تمركز دارد.

به واسطه اين رويه مي‌توانيد يك مخاطب از پيش تعريف شده را جذب و او را كنار خود حفظ كنيد.

در مرحله بعد فرآيند بازاريابي محتوايي، لازم است كه فرد جذب و حفظ شده را به واسطه راهكارهايي به يك مشتري سودآور تبديل كنيد.

هميشه بايد در نظر داشته باشيد كه بازاريابي محتوا يك فرآيند بلند مدت است.

در واقع بازاريابي محتوا همان هنر برقراري ارتباط با مشتري‌هاي بالفعل و بالقوه است.

شما به واسطه اين شيوه مشتريان خود را آموزش مي‌دهيد و بدون جلسه معرفي محصولات و خدمات جديد خود ، آنها را به سوي خود حركت مي‌دهيد.

اشتراك‌گذاري اطلاعات مفيد و كاربردي مرتبط با نياز مخاطبانتان سبب مي‌شود كه سرعت تبديل شدن يك مشتري عادي به يك خريدار وفادار ، افزايش يابد و ديگر اين كه آن ها براي محصولات جديدتان به شما مراجعه كنند ؛ تا ديگر نيازي نباشد هر بار كه محصول جديدي عرضه مي‌كنيد ، مجبور شويد كه مستقيما به آنها اطلاع‌رساني كنيد.

بازاريابي محتوا ، توسط كمپاني‌هاي بزرگي چون مايكروسافت ، سيسيكو و P&G مورد استفاده قرار مي‌گيرد و بي‌شك براي آن ها نيز مفيد بوده كه همواره سعي بر گسترده كردن رسانه‌هاي خود داشته اند.

كسب‌وكارهاي نوپا هم مي‌توانند با هزينه‌اي كم ، سراغ اين روش مفيد بروند و كسب‌وكار خود را به واسطه انتشار گسترده محتواهاي مفيد رشد دهند.

همواره حواستان باشد كه بازاريابي محتوا ، بدون محتواي باكيفيت امكان پذير نيست!

تاثير كيفيت محتوا بر مشتريان و روش هاي بازاريابي

اصلا مهم نيست كه با كدام روش به بازاريابي كسب‌وكار خود مي‌پردازيد ؛ زيرا توليد محتوا بخشي از فرآيند بازاريابي دروني (Inbound Marketing) كسب‌وكار شما را شكل مي‌دهد و لازم است روي كيفيت آن توجه ويژه‌اي داشته باشيد.

بازاريابي شبكه اجتماعي در ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال چيست ؟....

 

براي مطالعه كامل اين مطلب كليدي حتما روي لينك زير كليك كنيد..

https://webdaran.com/what-is-digital-marketing-2/

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۵۸:۴۹ ] [ امير روزي طلب ]

گوگل ۲۳ مهر طي مراسمي، پيكسل ۴، لپ‌تاپ پيكسل‌بوك ۲ و چند اسپيكر هوشمند را معرفي خواهد كرد.

گوگل دعوت‌نامه‌هاي مراسمي را ارسال كرد كه ۱۵ اكتبر (۲۳ مهر) در نيويورك برگزار خواهد شد. انتظار مي‌رود كه اين شركت در مراسم پيش‌رو به‌صورت رسمي گوشي‌هاي هوشمند پيكسل ۴، پيكسل ۴ ايكس‌ال و چند محصول ديگر از جمله پيكسل‌بوك ۲ و تعدادي اسپيكر هوشمند گوگل‌هوم را معرفي كند. در متن دعوت‌نامه‌ي گوگل چنين آمده است:

براي ديدن تعدادي محصول ساخت گوگل بياييد.

گوگل امسال طي حركتي عجيب، ماه‌ها پيش از معرفي پيكسل ۴، وجود چنين گوشي هوشمندي را تأييد كرد. شركت مستقر در مانتين‌ويو همچنين اعلام كرد كه پيكسل ۴ از يك سيستم‌ تشخيص چهره مشابه فيس‌آيدي بهره خواهد برد. گوشي هوشمند جديد گوگل از ژست‌هاي حركتي مبتني بر فناوري Project Soli نيز پشتيباني خواهد كرد.

اگرچه حدود يك ماه تا معرفي رسمي پيكسل ۴ باقي است، به‌لطف انتشار تصاوير و ويديوهاي متعدد، هم‌اكنون تا حدود زيادي با زبان طراحي و ويژگي‌هاي پيكسل ۴ و پيكسل ۴ ايكس‌ال آشنايي داريم. خوشبختانه گوگل در كنار گوشي‌هاي هوشمند نه‌چندان ناشناخته‌ي خود، از تعدادي محصول ديگر از جمله جايگزيني براي لپ‌تاپ پيكسل‌بوك معرفي‌شده در سال ۲۰۱۷ پرده برخواهد داشت. پس از معرفي تبلت ناموفق پيكسل اسليت كه در نهايت به كنار گذاشته‌شدن برنامه‌ي توليد تبلت‌هايي با برند گوگل انجاميد، بايد ديد كه سرنوشت پيكسل‌بوك ۲ چه خواهد بود.

منبع : theverge


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۸:۰۷ ] [ امير روزي طلب ]

ساعت هاي PRT-B50 كاسيو رونمايي شد. اين ساعت هاي ميان رده تقريبا ارزان قيمت هستند و قابليت اتصال به گوشي هاي هوشمند را نيز دارند.

ساعت هاي PRT-B50 كاسيو مخصوص افرادي كه علاقه مند به فعاليت هاي خارج از خانه هستند اما توانايي خريد ساعت هاي هوشمند Pro Trek را ندارند، توليد شده اند. اين ساعت جديد ميان رده، فناوري هاي پيشرفته اي نظير شتاب سنج و قابليت اتصال به گوشي همراه را براي كاربران به ارمغان آورده است.

هر سه مدل جديد سري PRT-B50، مجهز به فناوري سنسور چهارگانه بوده و مي توانند از طريق اپليكيشن Pro Trek Connected به گوشي هوشمند وصل شوند. ساعت هاي PRT-B50 داراي سه سنسور براي تشخيص جهت جغرافيايي، ارتفاع/ فشار بارومتري و دما و همينطور يك سنسور شتاب سنج براي شمارش قدم ها هستند.

مدل هاي جديد از فناوري بلوتوث جهت اتصال به گوشي هاي هوشمند استفاده مي كنند. اين فناوري به ساعت هاي كاسيو اجازه مي دهد تا به برنامه Pro Trek Connected يا هر ويژگي مخصوص ديگري، نظير گزارش مسيرها، ميزان كالري سوخته شده، نمايشگر مكان، نمايشگر/حالت قابل تنظيم و سفارشي، تنظيم خودكار ارتفاع، تنظيم خودكار زمان و يابنده تلفن همراه، وصل شوند.

ساعت هاي PRT-B50، همگي از ويژگي هاي مشتركي مثل ساعت جهاني (30 شهر + UTC)، مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متر، يك چراغ LED تمام اتوماتيك، كورنومتر ثانويه، زمان سنج شمارش معكوس، تقويم تمام اتوماتيك و غيره برخوردار هستند.

از جمله خصوصيات ديگر اين ساعت ها، مي توان به صفحه بزرگ، حاشيه چرخشي و نمايه هاي عدد عربي اشاره كرد. مدل هاي جديد به همراه بندي با بافت اورتاني سه بعدي و يك نوار نگهدارنده عرضه خواهند شد.

به نظر مي رسد كه در حال حاضر، تنها سه رنگ مشكي، آبي و نارنجي براي سري PRT-B50 در نظر گرفته شده است. طبق گزارش هاي دريافت شده از سوي كاسيو، ساعت هاي PRT-B50 در پاييز سال جاري و با قيمت 200 دلار در دسترس فروشندگان سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

منبع : https://www.phonearena.com/news/Casio-Pro-Trek-PRT-B50-watch-official_id118944


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۲۵:۱۶ ] [ امير روزي طلب ]

  پروسه طراحي وب براي هر كس مي ‌تواند متفاوت باشد. هنرمندان گرافيست و انيماتورهاي ديجيتال، تنها كساني هستند كه براي وب، نرم ‌افزار مي ‌سازند. برنامه ‌ريزي براي اين منظور اگرچه به نظر طولاني نيست، ولي به فرآيند خلاقانه مي‌ انجامد. در اينجا چند ايده مطرح مي ‌شود كه مي‌ تواند براي طراحي واسط‌ هاي تازه وب به كار گرفته شود.

شروع پروژه

اين بخش شايد پراضطراب و زمانگيرترين قسمت اجراي يك پروژه باشد. زماني كه شما يك سنگ كاملا نتراشيده داريد و مي ‌خواهيد با آن كار كنيد، ايده ‌ها چنان سريع از ذهن شما عبور مي‌ كنند كه نمي ‌توانيد يكي را انتخاب كنيد. در اين صورت شايد بهتر باشد يك گام به عقب برگرديد و درباره جنبه ‌هاي ساده پروژه تحقيق كنيد.

شما يا مشتري‌ تان در شيء تكميل شده به دنبال چه چيزي مي ‌گرديد؟ آيا آيتم خاصي وجود دارد كه بخواهيد بدون پرسيدن از كاربر در صفحه قرار دهيد؟ قبل از اين كه وارد فرآيند ديجيتال شويد، سعي كنيد چند مدل اوليه رسم كنيد داشتن يك مدل اوليه كامل و جامع مانند طرفداري به شما كمك بسياري مي كند. براي كساني كه استعداد هنري كمتري دارند، حتي يك طرح خام نيز مي ‌تواند الهام بخش باشد. يك طرح اوليه نه تنها به عنوان يك راهنما، بلكه بستري براي صفحه‌ هاي آينده شماست.

بررسي گالري ‌هاي طراحي

برخي طراحان معتقدند گالري‌ هاي طراحي براي وب هيچ ارزشي ندارند. آنها كپي ‌برداري از ايده طراحان ديگر را كاري پست مي‌ دانند، ولي برخي ديگر اعتقاد دارند طراحان، طرح‌ هايشان را در اين مكان‌ ها ارائه مي‌ كنند تا ديگران از آنها الهام بگيرند. الهام گرفتن از طرح هاي بزرگ هيچ اشكالي ندارد اما هيچ وقت سعي نكنيد سايت  خود را مانند مديسه طراحي كنيد چرا كه براي كاربر خنده دار مي شود و موقعيت خود را نيز از دست مي دهيد.

هيچ اشكالي در قرض گرفتن ايده وجود ندارد! به وجود آوردن زيبايي اين است كه روش‌ هاي هنرمندان مختلف را بگيريد و به شيوه خود از آنها استفاده كنيد. طراحان وب واقعي قادرند اين كار را بخوبي انجام دهند و واسط‌ هاي خودشان را بسادگي به وسيله حافظه و الهامات دنياي بيرون بسازند. امروزه گالري ‌هاي CSS آنلاين براي طراحان تازه‌ كار فوق ‌العاده هستند.

 

اجراي آزمايشي براي واسط

قبل از هرگونه كدنويسي يا نهايي كردن طراحي، كمي‌ وقت صرف كنيد و فرآيند مرورگري را تصور كنيد. اگر ممكن است خود را جاي كاربري بگذاريد كه وارد وب‌سايت شما مي ‌شود، بينديشيد كجاها كليك مي ‌كنند و چه چيزي به نظرشان جذاب‌ تر مي‌ رسد. اين تكنيك كمك مي ‌كند خودتان را از موقعيت يك طراح بيرون بياوريد و موارد را از ديد وسيع ‌تري مشاهده كنيد.

اگر كمي ‌وقت بگذاريد براحتي مي ‌توانيد چگونگي تعامل كاربر با منو يا لينك‌ هاي صفحه‌ تان را متصور شويد. اين اصل در طراحي سايت براي اخبار بسيار مهم است چرا كه اخبار فقط حاوي متن هستند و اين طراحي سايت است كه باعث جذابيت سايت مي شود. اگر 3 ساعت به طور پياپي روي يك طرح كار كنيد، اين فرآيند مي ‌تواند سخت و كسل كننده باشد. بنابراين به خود استراحت بدهيد و كمي‌ راه برويد حتي اگر 15 دقيقه باشد.

انجام طراحي براي مقايسه

اين مرحله كمي‌ بيشتر زمان مي ‌گيرد، ولي اگر نياز مالي نداريد پيشنهاد مي ‌شود آن را به آرامي‌ انجام دهيد. اگر يك طرح اوليه قوي طراحي كنيد ممكن است باعث شود چند طرح ديگر به ذهنتان بيايد تا از بين آنها انتخاب كنيد. اين كار در فتوشاپ براحتي قابل انجام است، حتي اگر در طراحي با كاغذ و قلم ماهر نباشيد. اين امر باعث مي شود كه مثلا اگر بخواهيد از طرح سايت هاي مطرح مثل فيليمو الهام بگيريد ابتدا آن طرح را در فتوشاپ پياده سازي كنيد سپس بهترين طرح را برگزينيد و هزينه زيادي براي طراحي سايت پرداخت نكنيد.

برخي افراد اين مرحله را سخت و عامل كند شدن فرآيند ساخت مي ‌دانند. اگر آينده ‌نگر هستيد پس بدانيد اين روش، در مراحل پاياني ساخت به نجات شما خواهد آمد.

فضا گذاري

فضاي سفيد در هر طراحي خوب، به چشم مي ‌خورد. اگر عناصر صفحه بدرستي كنار يكديگر قرار بگيرند شما يك تناسب طبيعي در آنها پيدا خواهيد كرد. صفحه ‌هاي وب كه با شبكه ‌بندي و قابليت دسترسي آسان‌ تر كدنويسي شده است، مرتب‌ تر و براي استفاده راحت ‌تر خواهد بود. اين خالي بودن فضا در بهينه سازي سايت هم تاثير گذار است چرا كه كاربر را سردرگم نمي كند و شما را موفقيت نزديك تر مي كند.

حركت در مسير فضاي سفيد كليدي براي حذف عناصري است كه امكان دارد فضاي اضافي اشغال كرده باشند. اين موضوع در تمام مراحل طراحي به عنوان يك قانون، درست خواهد بود. مطمئن شويد محتواي صفحه ‌تان مثل پاراگراف‌ ها، سرنوشته‌ ها، تصاوير و ويدئوها فضاي كافي براي نفس كشيدن و تعامل با بازديدكنندگان سايت‌تان دارند.

نوشتن يك فهرست كوچك از عناصري كه براي صفحه لازم هستند، راه بسيار خوبي براي شروع كار است. اين عمل ممكن است موجب تغيير شيوه طراحي وب‌سايت‌ تان شود، نشان مي ‌دهد اين سيستم تا چه حد مي ‌تواند متحرك باشد. به عنوان مثال مي‌ توان در سايت نمناك به باكس‌ هاي جستجو، دكمه ‌هاي اشتراك‌ گذاري رسانه‌ هاي اجتماعي، لينك‌ ها يا آيكن ‌هاي خريد، پست‌ هاي برجسته بلاگ يا حتي يك فرم ارتباطات كوچك اشاره كرد.

زماني كه به طراحي مشغول مي ‌شويد احساس راحتي كردن به ذهن شما اجازه مي ‌دهد آزادانه سير كند. اينجاست كه ايده‌ هاي نو متولد و الهامات هوشمندانه شعله ‌ور مي ‌شود. ساخت وب‌سايت هيچ گاه كار ساده‌ اي نبوده است، ولي اگر بتوانيد زمان ساخت و يادگيري را از يكديگر جدا كنيد، كاري كاملا مفرح خواهد بود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۱۴:۱۲ ] [ امير روزي طلب ]

تعداد كاربران شبكه هاي اجتماعي در سال 2023 ميلادي براي كشورهاي مختلف توسط كارشناسان و تحليل‌گران فعال در موسسه تحقيقاتي استاتيستا پيش‌بيني شد.

بر اساس برآورد جديدي كه توسط كارشناسان و تحليل‌گران فعال در موسسه تحقيقاتي استاتيستا انجام شده است، تعداد كاربران شبكه هاي اجتماعي در برخي از كشورها طي سال‌هاي 2018 تا 2023 به ميزان چشمگيري افزايش پيدا خواهد كرد كه بيشترين رشد به كشورهايي چون هند، چين و آمريكا تعلق خواهد داشت. در ادامه تعداد اين كاربران را طي سال‌هاي 2018 و 2023 مقايسه مي‌كنيم.

تعداد كاربران شبكه هاي اجتماعي در سال 2023
تعداد كاربران شبكه هاي اجتماعي در چين در سال 2018 ميلادي حدود 673.5 ميليون كاربر بوده است كه بر اساس تحليل و پيش‌بيني كارشناسان موسسه استاتيستا اين تعداد در سال 2023 ميلادي به حدود 800 ميليون كاربر افزايش پيدا خواهد كرد. تعداد كاربران كشور هند نيز در سال 2018 حدود 326.1 ميليون بوده است كه در سال 2023 به 447.9 ميليون كاربر خواهد رسيد. آمريكا نيز در سال 2018 حدود 243.6 ميليون كاربر داشته است كه اين آمار براي سال 2023 ميلادي با افزايش كمي به 257.4 خواهد رسيد. برزيل هم از 95.2 ميليون كاربر سال 2018 به 114.5 ميليون كاربر در سال 2023 ميلادي مي‌رسد.

آماري كه از سوي موسسه تحقيقاتي statista منتشر شده حاكي از آن است كه تعداد كاربران شبكه‌هاي مجازي در كشورهاي پرجمعيت چون هند، چين و آمريكا طي سال‌هاي 2018 تا 2023 ميلادي با افزايش چشمگيري همراه خواهد بود، اما در ساير كشورها كه از جمعيت زيادي بهره نمي‌برند مثل آلمان، فرانسه، انگلستان و كره جنوبي اين افزايش اندك است و آنچنان به چشم نخواهد آمد.

منبع : statista


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۵۷:۰۱ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ]
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب