دانلود آهنگ جدید   دانلود آهنگ جدید   
ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 34
دیروز : 20
افراد آنلاین : 1
همه : 1023
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

در اين مقاله به شما از تاثيرات گوگل ادوردز بر بازاريابي آنلاين و افزايش فروش شما خواهيم گفت. اگر تا به امروز از گوگل ادوردز براي كسب و كار خود استفاده نكرده ايد تا پايان اين مقاله همراه باشيد، به شما اين اطمينان را مي دهيم كه چاره افزايش فروش در كسب و كار شما در دستان گوگل ادوردز مي باشد.

گوگل ادوردز يكي از بهترين و تاثيرگذارترين ابزارها براي بازاريابي آنلاين مي باشد. با استفاده از اين ابزار هم شما خيلي سريع با افزايش فروش رو به رو خواهيد شد و تاثير آن را بر روي كسب و كار خود خواهيد ديد. آيا تا به حال به اين فكر كرده ايد كه چگونه مي توانيد به آساني به صفحه اول گوگل راه پيدا كنيد بدون اينكه عمليات سئو را انجام داده باشيد.
ايده آل براي هر كسب و كار و استارتاپي قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مي باشد. زماني كه شما در صفحه اول قرار مي گيريد مخاطبان بسياري كه به شما و خدمات و يا محصولات شما نياز دارند با شما آشنا خواهند شد و از شما بهره خواهند گرفت. و البته اينكه شما نيز از آنها بهره خواهيد برد. تنها راه ميانبر و سريع براي رسيدن به صفحه اول گوگل، گوگل ادوردز مي باشد. اگر در خاطر داشته باشيد روزانه سايت مديسه محصولات متفاوت خود را با ادورز به لينك يك مياورد و به فروش بالا مي رساند. ابزار تبليغاتي بسيار قوي، هوشمند و كاربردي براي كسب و كار شما. در اين مقاله به شما از تاثيرات گوگل ادوردز بر بازاريابي آنلاين و افزايش فروش شما خواهيم گفت. اگر تا به امروز از گوگل ادوردز براي كسب و كار خود استفاده نكرده ايد تا پايان اين مقاله همراه باشيد، به شما اين اطمينان را مي دهيم كه چاره افزايش فروش در كسب و كار شما در دستان گوگل ادوردز مي باشد.
گوگل ادوردز

تبليغات گوگل ادوردز روش تبليغاتي مي باشد كه توسط گوگل ايجاد شده است. گوگل قويترين موتور جستجوگر در اينترنت مي باشد و همچنين رتبه يك سايت الكسا در جهان متعلق به گوگل مي باشد. گوگل ادوردز سيستم تبليغاتي كليكي مي باشد. اين بدين معني مي باشد كه به ازاي هر كليك شما هزينه اي را پرداخت مي كنيد، اين يعني اينكه به ازاي هر مبلغي كه بابت هر كليك پرداخت مي كنيد مي توانيد مطمئن باشيد كه شخصي از سايت شما ديدن كرده و با كسب و كار شما آشنا شده است. اگر به دنبال قرار دادن ادورز در گوكل هستيد و دچار سردرگمي شده ايد اين لينك https://webdaran.com/send-requset-form/ مي تواند به شما كمك كند. و اين براي بازاريابي آنلاين شركت و بودجه بندي آن بسيار مهم مي باشد. يكي از مهمترين مسائل در بازاريابي آنلاين بودجه موجود جهت تبليغات در گوگل مي باشد. كه شايد بتوان گفت صرف بودجه در گوگل ادوردز مقرون به صرفه ترين و عقلاني ترين شيوه تبليغات مي باشد.

نحوه كار گوگل ادوردز به اين شكل مي باشد كه شما كلمات كليدي كه مربوط به كسب و كار و سايت شما مي باشد را انتخاب كنيد و شيوه تبليغاتي بر معيار كلمات كليدي مي باشد.

شما زماني كه قصد داريد براي كسب و كار خود، بازاريابي آنلاين را شروع كنيد با توجه به حيطه فعاليت خود و خدماتي كه ارائه مي دهيد، حتما مي بايست كلمات كليدي مناسبي را پيدا كنيد. پيدا كردن كلمات كليدي كناسب به شما كمك مي كند تا هدف خود را بدانيد به گونه اي كه مدير سايت آپارات در خاطرات خود مي نويسد كه كلمه كليد از طراحي هم مهم تر است. منظور از كلمات كليدي اين مي باشد كه شما با توجه به مخاطبان خود و كلماتي كه آنها در گوگل سرچ مي كنند تا به خدمات و كسب و كار شما دست پيدا كنند را شناسايي مي كنيد و معيار تبليغات گوگل ادوردز خود را اين كلمات قرار مي دهيد.

زماني كه شما كلمات كليدي خود را انتخاب كرديد، و گوگل ادوردز با توجه به آنها شروع به تبليغ كرد، نحوه اين كار به اين صورت مي باشد كه سايت شما در آن كلمه كليدي در صفحه اول گوگل در سطر اول قرار مي گيرد و به عنوان سايت پيشنهاد شده از سمت گوگل به مخاطب قرار مي گيرد. اين امر بتعث مي شود حدود 75 درصد كليك ها به سايت شما وارد شود همانطور كه اغلب سايت هاي مطرح امروزي مثل خبرنگاران جوان در گذشته با اين كار شروع كردند. به زبان ساده تر زماني كه مخاطب در اينترنت به دنبال خدمات و محصولاتي همچون خدمات و محصولات شما مي باشد، در هنگام جستجو با اولين گزينه اي كه رو به رو مي شود، سايت شما مي باشد.

گوگل ادوردز و بازاريابي آنلاين

مهمترين هدف از بازاريابي آنلاين افزايش فروش و قرار گرفتن سايت شركت يا كسب و كار در صفحه اول گوگل مي باشد. زيرا تنها با قرار گرفتن در صفحه اول شما مي توانيد شاهد افزايش فروش خود باشيد. راه هاي و روش هاي بسياري براي قرار گرفتن در صفحه اول گوگل وجود دارد از جمله سئو كردن سايت.

در سئو شما مي بايست در طول مدت زماني با استفاده از طراحي سايت حرفه اي و محتواهاي عالي و كاربردي، باعث بالا رفتن سئو سايت خود شويد. اين كار نيازمند توليد محتوايي قوي و بر پايه سئو مي باشد كه باعث شود در طول زمان رتبه سايت شما افزايش پيدا كند و به صفحه اول برسد. نكته اي كه در اين رابطه وجود دارد زمانبر بودن و طولاني بودن اين پروسه مي باشد.

روش ديگري در بازاريابي آنلاين تبليغات مي باشد. هدف از بازاريابي آنلاين ديده شدن سايت و كسب و كار مي باشد. قطعا يكي از بهترين كارها كه باعث آشنايي مخاطبان با شما مي شود، تبليغات مي باشد. تبليغات انواع مختلفي دارد. در سايت هاي گوناگون، در شبكه هاي اجتماعي و يكي ديگر از تبليغات، تبليغ با استفاده از گوگل ادوردز مي باشد.
افزايش بازديد و افزايش فروش

زماني كه سايت شما در كلمات كليدي به خصوصي در صدر صفحه اول گوگل قرار بگيرد، قطعا جز انتخاب هاي اول كاربران قرار مي گيرد و بازديدكنندگان بسياري به سمت سايت شما سرازير مي كند. پژوهش ها و تحقيقات نشان داده كه بيشتر افرادي كه در گوگل در حال جستجو مي باشند، تنها وارد سايت هايي مي شوند كه در صفحه اول گوگل قرار گرفته اند و كمتر راغب و مايل هستند كه به صفحه دوم يا صفحات بعدي گوگل مراجعه كنند.

قطعا زماني كه سايت شما در صدر تبليغات در صفحه اول گوگل باشد، كاربران زيادي وارد سايت شما مي شوند و شما استفاده از تكنيك هاي بازاريابي بسياري از اين افراد را مي توانيد تبديل به مشتري سايت خود كنيد و اين كار قطعا باعث افزايش فروش شما خواهد شد. سعي كنيد از تجربيات سايت هاي بزرگ مثل فيليمو به خوبي استفاده كنيد تا موفق شويد. در بازاريابي آنلاين شما بايد به همه تكنيك ها و روش هايي كه باعث مي شود بازديدكننده سايت تبديل به مشتري شما بشود، تسلط و آگاهي كامل داشته باشيد. دليل اين امر اين مي باشد كه زماني شما با استفاده از گوگل ادوردز در صدر قرار داريد، خواه ناخواه بازديدكنندگان بسياري وارد سايت شما مي شوند و اين هنر شما مي باشد كه اين بازديدكنندگان را به مشتري تبديل كنيد. افزايش بازديد كننده مساوي است با افزايش مشتري و افزايش مشتري يعني افزايش فروش و دستيابي به اهداف كسب و كار.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۱:۲۷ ] [ امير روزي طلب ]

اپليكيشن گوگل Go در نهايت به صورت جهاني منتشر شد. اين اپليكيشن گوگل با حجم كم براي دستگاه هاي با قدرت سخت افزاري كم توسعه يافته است.

نزديك به دو سال پيش، كمپاني گوگل اپليكيشن جستجوي Google Go را در كشورهاي اندونزي و هند عرضه كرد. اين اپليكيشن گوگل كه تنها 7 مگابايت حجم دارد، براي جستجوي هاي سريع آنلاين توسط دستگاه هاي كم مصرف به كار مي رود. همچنين اين برنامه اطلاعات و نتايج جستجوي شما را در حافظه ذخيره مي كند تا در صورت بروز مشكل در اتصال اينترنت، دوباره بتوانيد به راحتي به آن ها دسترسي داشته باشيد. حال پس از مدت ها، بالاخره كمپاني گوگل اين اپليكيشن جستجو را به صورت جهاني منتشر كرد تا همه بتوانند از طريق پلي استور به آن دسترسي داشته باشند. به گفته كمپاني گوگل، اين برنامه روي دستگاه هايي كه از اندرويد 5.0 و بالاتر استفاده مي كنند، قابل اجرا خواهد بود.

اپليكيشن گوگل Go كه به منظور اجرا روي دستگاه هاي ضعيف طراحي شده بود، حال كمپاني گوگل با اضافه كردن قابليت هاي جديد سعي بر رفع نيازهاي جديد دارد. به عنوان مثال، كمي قبل قابليت Lens گوگل كه قادر به خواندن متن از طريق دوربين دستگاه بوده به اين اپليكيشن اضافه شد. همچنين با اضافه شدن قابليت جستجوي صوتي و همچنين خواندن صفحات وب با صداي بلند به Google Go، نياز به تايپ كردن و خواندن به كلي از بين رفته است.

اپليكيشن Google Go تنها يكي از چندين برنامه اي بوده كه گوگل تحت برند Go براي رفع نياز بازارهاي جديد توليد مي كند. به عنوان مثال اپليكيشن Gallery Go براي مديريت و سازماندهي عكس ها بسيار مناسب است. همچنين Android Go نيز نسخه كم حجم تر سيستم عامل اين كمپاني است كه براي دستگاه هاي كم مصرف استفاده مي شود. اگرچه اين برنامه عمدتا براي بازارهاي نوظهور طراحي شده، اما به دليل كمبود نسبي برخي ويژگي ها و كارايي آن در گوشي هاي ارزان قيمت، طرفداران بسيار زيادي پيدا كرده است.

منبع : theverge


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۱۵:۰۵ ] [ امير روزي طلب ]

به گزارش بلومبرگ سرويس اپل تي وي پلاس در ماه نوامبر راه اندازي مي شود و كاربران مي توانند با پرداخت ماهانه 10 دلار، از خدمات اين سرويس بهره مند شوند.

شركت اپل قصد دارد به زودي بسياري از سرويس هاي انحصاري خود را راه اندازي كند. مسلما اين سرويس ها به صورت رايگان عرضه نمي شوند و افراد براي بهره مندي از آن ها بايد مبلغي را به عنوان هزينه اشتراك بپردازند. به گزارش بلومبرگ، اين غول دنياي فناوري احتمالا از اواسط ماه نوامبر سرويس اپل تي وي پلاس را در اختيار علاقه مندان قرار مي دهد. سرويس Apple Arcade نيز به زودي راه اندازي مي شود (هزينه اشتراك ماهانه براي سرويس بازي اپل 5 دلار است؟).

كمپاني اپل مبلغ 6 ميليارد دلار را جهت سرمايه گذاري در فيلم ها و ساير برنامه هاي اختصاصي خود كنار گذاشته است. اين شركت قصد دارد تا سال 2020، درآمد حاصل از سرويس هاي انحصاري خود را به 50 ميليارد دلار برساند و براي تحقق اين هدف، مبلغ بسيار بالايي را هزينه كرده است. اين موضوع چندان هم غير منطقي به نظر نمي رسد. از آنجايي كه بازار فروش موبايل طي چند سال اخير با افت بي سابقه اي رو به رو بوده، توليدكنندگان در تلاش هستند تا ميزان سود ساليانه خود را از راه هاي ديگري افزايش دهند.

هزينه اشتراك ماهانه در اپل تي وي پلاس نسبت به ساير سرويس هاي مشابه اندكي بالاتر و برابر با 10 دلار است. همانطور كه مي دانيد كمپاني هاي ديزني و نتفليكس در حال حاضر سرويس هاي خود را به ازاي پرداخت ماهانه 7 و 9 دلار به مشتريان خود عرضه مي كنند. البته طبق گزارش هاي بلومبرگ، افراد با عضويت در Apple TV+ از مزاياي ويژه اي بهره مند مي شوند. ناگفته نماند كه سرويس اپل تي وي پلاس از اواسط ماه نوامبر و در بيش از 150 كشور مختلف قابل دسترسي خواهد بود.

منبع : https://www.engadget.com/2019/08/19/apple-tv-plus-november-10-a-month/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۸:۳۸ ] [ امير روزي طلب ]

يكي از عوامل موثر در سئو سايت برچسب است ، در اين مقاله قصد داريم نحوه برچسب گذاري در سايت را با هم بررسي كنيم و همچنين با مفهوم تگ يا برچسب آشنا شويم.

 

تگ برچسب چيست

وقتي كاربران به سايت شما مراجعه مي كنند ، مي توانند از طريق دسته بندي كه شما براي موضوعات سايت خود مشخص كرده ايد به مطالب شما دسترسي پيدا كنند ، دسته بندي موضوعي زياد موجب سردرگمي كاربران هنگام مراجعه سايت شما مي شود ، هرچه دسته بندي سايت شما كمتر باشد ( توصيه ما به شما ايجاد نهايت چهار يا پنج صفحه است ) ، كاربر راحت تر موضوع مورد نظر خود را پيدا مي كند و همچنين شخصي كه توليد محتوا مي كند هم به راحتي مطلب خود را در دسته بندي سايت قرار مي دهد ، در نتيجه هرچه دسته بندي سايت شما محدود تر باشد ، كاربران مي توانند راحت تر به مطالب سايت شما دسترسي داشته باشند ، برچسب هم مشابه همين موضوع است و تركيب و استفاده مناسب از هر دو آن ها مي تواند راهنمايي مناسب براي كاربراني كه از سايت شما بازديد مي كنند باشد.

 

در اصل دسته بندي سايت در رابطه با موضوع مطالب مشخص مي شود ولي برچسب گذاري در رابطه با محتواي مطالب انجام مي شود و شما براي ارتباط مطالب در دسته بندي هاي مختلف ، بايد از برچسب استفاده كنيد ؛ شما مي توانيد كلمات مهم محتواي خود را برچسب گذاري كنيد ، منظور از كلمات مهم كلماتي هستند كه مثلا در دسته هاي ديگر سايت شما درباره آن مطلب نوشته شده است و از طريق برچسب مي توانيد بين آن ها ارتباط ايجاد كنيد در حالي كه در يك دسته نيستند ، لازم به ذكر است بايد توجه داشته باشيد كه كلمات مهم كه اشاره كرديم با كلمات كليدي فرق دارند.

 

حالا مي خواهيم اين مطلب را در قالب يك مثال براي شما توضيح دهيم : فرض كنيد كه شما يك سايت در زمينه بررسي كالاي ديجيتال داريد ، و در دسته موضوعي گوشي موبايل ، شما يك محتوا در زمينه بررسي iphone x نوشته ايد ، از طرفي در دسته موضوعي ساعت هاي هوشمند هم يك مقاله در زمينه بررسي iphone watch داريد كه در هر دو اين صفحه ها از برچسب “محصولات اپل” استفاده كرده ايد ؛ ممكن است كاربري كه مقاله شما را مطالعه مي كند ، علاقه به آشنايي با ديگر محصولات اپل را داشته باشد ، در اين صورت با كليك بر روي برچسب “محصولات اپل” مي تواند تمامي صفحه هايي را كه به بررسي محصولات اپل پرداخته اند و در آن از اين برچسب استفاده كردند را مشاهده كند و ديگر نياز نيست براي مشاهده اين مطالب ، در دسته بندي سايت به جستجو بپردازد ، اين روش مي تواند علاوه بر تسريع دسترسي كاربران به اطلاعات سايت ، موجب رضايت كاربران هم بشود كه نتيجه آن تاثير مثبت روي سئو سايت شما است ؛ شما مي توانيد مشابه اين مدل برچسب گذاري را در هر زمينه محتوايي ديگر ، در سايت خود به كار ببريد.

Install-Google-Tag-Manager-in-Magento-2.jpg

بعد از اينكه با مفهوم برچسب آشنا شديد به سراغ نكاتي در رابطه با برچسب گذاري مي رويم كه با رعايت آن ها مي توانيد حداكثر امتياز استفاده از برچسب را براي سايت خود كسب كنيد.

نكاتي كه بايد در هنگام برچسب گذاري رعايت كنيد

-سعي كنيد برچسب ها را در رابطه با علاقه كاربران ايجاد كنيد.

-از نوشتن عبارات طولاني هنگام ايجاد برچسب خودداري كنيد.

-سعي كنيد در برچسب هاي فارسي نهايت از سه كلمه استفاده كنيد.

-برچسب ها را مانند عناوين دسته بندي سايت ايجاد نكنيد ، زيرا عناوين خودشان اطلاعات مربوط به آن دسته را به كاربران ارائه مي دهند و اين كار جز تاثير منفي روي سئو سايت شما ، نتيجه ديگري در پي نخواهد داشت.

-از ايجاد برچسب هاي زياد خودداري كنيد ، شايد به اين مورد برخورده باشيد كه در هنگام مطالعه يك صفحه ، نويسنده در پايين صفحه از تعداد زيادي برچسب استفاده كرده باشد ، اين كار نه تنها باعث تاثير مثبت روي سئو سايت نمي شود ، بلكه باعث سردرگمي كاربران سايت هم مي شود ، همچنين از آن جا كه گوگل زمان مشخصي را براي بررسي و ايندكس مطالب شما در نظر مي گيرد ، ايجاد برچسب هاي زياد و غير مرتبط ، مي تواند باعث گمراهي موتورهاي جستجو موقع بررسي سايت شما شود.

برچسب هاي نا مناسب....

براي مطالعه كامل اين مطلب كليدي حتما روي لينك زير كليك كنيد..

تگ يا برچسب چيست و چه كاربردي دارد؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۴:۵۵ ] [ امير روزي طلب ]

هكرها از هر نقص امنيتي براي رخنه به كامپيوترها بهره مي‌برند؛ ولي اين‌بار با نقص مهمي كه در نوت‌پد وجود دارد، راه براي آنان بسيار هموار شده است.

خلأيي امنيتي در يكي از ساده‌ترين برنامه‌هاي سيستم‌عامل ويندوز، يعني نوت‌پد (Notepad) شناسايي شد. براساس ادعاي TechRadar، يكي از محققان امنيتي آسيب‌پذيري رايانه‌ها را هنگام استفاده از برنامه‌ي نوت‌پد كشف كرده است. نوت‌پد ابتدايي‌ترين برنامه براي تايپ و ويرايش متن‌هايي است كه فاقد قالب خاصي هستند. از اين نقص امنيتي نوت‌پد كه تويس اورمندي (Tavis Ormandy)، محقق امنيتي Google Project Zero كشف كرده است، هكرها مي‌توانند سوء‌استفاده‌ كنند و كل كامپيوترها را با بارگيري برخي از كدهاي مخرب به‌سادگي تصاحب كنند. اين نقص موجب مي‌شود هكرها بتوانند حتي به كامپيوترهاي داراي ويندوزهاي قديمي‌‌اي نظير XP نيز رخنه كنند.

همان‌طوركه TechRadar خاطرنشان مي‌كند، اين نقص درواقع از ضعفي در Windows Text Services Framework ناشي مي‌شود. اين فريم‌ورك به مواردي از قبيل ورودي متن (text inputs) و پردازش متن و طرح‌بندي صفحه‌كليد مي‌پردازد. خلأ امنيتي در دلِ اين فريم‌ورك نهفته‌ است؛ مؤلفه‌اي كه به CTextFramework معروف است. به‌گزارش The Register، اين مؤلفه‌ خود نقص‌هايي امنيتي‌ دارد كه درنهايت موجبات سوءاستفاده‌ي هكرها را ازطريق برنامه‌هايي فراهم مي‌كند كه براي تايپ متن استفاده مي‌شوند و در تعامل با اين مؤلفه‌ هستند.

علاوه‌براين، TechRadar متذكر مي‌شود تحقيقات اورمندي درزمينه‌ي نقص امنيتي نوت‌پد، نشان مي‌دهد اساسا عبور از پروتكل‌‌هاي سيستم امنيتي به‌راحتي صورت مي‌پذيرد. اين امر نه‌تنها به هكرها اجازه‌ي جولان و دسترسي بيشتري مي‌دهد؛ بلكه آنان را قادر مي‌سازد با استفاده از رايانه‌ي قرباني‌شده‌، به ساير رايانه‌ها دسترسي يابند. Ormandy طي پستي در وبلاگ خود، از گستردگي دامنه‌ي آسيب‌هاي ناشي‌شده از نقص‌هاي امنيتي مؤلفه‌ي CTextFramework اين‌گونه نوشت:

۱. هيچ نظارتي براي دسترسي وجود ندارد و هر برنامه‌ و كاربري حتي در فرايند‌هاي سندباكس مي‌تواند به هر CTF متصل شود. درواقع، از كاربران شناسه‌ي Thread و شناسه‌ي پردازش و HWND خواسته مي‌شود؛ اما چون اين اطلاعات تصديق نمي‌شوند، مي‌توانند دروغين باشند؛

۲. هكرها به‌راحتي مي‌توانند خود را به‌جاي سرويس CTF معرفي و به ساير برنامه‌ها حتي برنامه‌هاي سيستمي دسترسي پيدا كنند و براي جلوگيري از اين‌كار هيچ مانعي تعبيه نشده است. حتي در خوش‌بينانه‌ترين حالت هم با استفاده از CTF مي‌توان از محيط سندباكس فرار كرد و دسترسي‌ها را افزايش داد.

بنابر گفته‌هاي TechRadar و ZDNet، مايكروسافت پَچي به‌نام CVE-2019-1162 و معروف به پچ Patch Tuesday را سه‌شنبه ۱۳ اوت به‌عنوان بخشي از به‌روزرساني‌هاي امنيتي ماهانه‌ي مايكروسافت منتشر كرده است. ZDNet گزارش مي‌دهد اين پچ درمجموع براي برطرف‌كردن ۹۳ نقص امنيتي در نظر گرفته شده‌ است.

منبع : https://www.digitaltrends.com/computing/major-security-flaw-in-notepad-leaves-windows-pcs-vulnerable-to-hackers/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۲۷:۰۴ ] [ امير روزي طلب ]

در زمان عرضه كنترلرهاي DualShock سوني ما شاهد كمبود رنگ‌ها نبوديم اما به نظر مي‌رسد سوني هنوز هم كارش با آن‌ها تمام نشده. اين شركت از طريق پلي‌ استيشن بلاگ رنگ‌هاي جديدي معرفي كرده است كه پائيز امسال عرضه خواهند شد.

اين چهار رنگ Electric Purple, Titanium Blue, Rose Gold و Red Camouflage هستند. تمامي آن‌ها در ماه سپتامبر در آمريكا و كانادا به قيمت 65 دلار آمريكا و 75 دلار كانادا عرضه خواهند شد. آن‌ها همچنين در پائيز امسال در اروپا و ديگر كشور‌ها عرضه مي‌شوند.

به علاوه كنترلرها ما شاهد طراحي جديد براي هدست وايرلس گلد پلي استيشن نيز هستيم. اين مدل جديد بعد از عرضه كنترلرها در همان پائيز به بازار خواهد آمد. انتظار مي‌رود قيمت آن نزديك به 100 دلار باشد.

شما هم اكنون مي‌توانيد اين دسته‌ها را در وبسايت GameStop پيش‌خريد كنيد.

منبع : gamespot


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۰:۴۷ ] [ امير روزي طلب ]

برنامهٔ كمپين بازاريابي، برنامهٔ ارتباطي كوتاه-مدت‌تر و يكپارچه‌شده‌اي است كه براي استفاده از رسانه‌هاي ديجيتال، به‌منظور دست‌يابي به مشتري‌هاي راغب جديد و افزايش فروش پياده‌سازي مي‌شود. هدف اصلي آن درگير شدن مخاطبان و معمولا متمركز بر بازاريابي محتواست.

هدف برنامهٔ كمپين بازاريابي شناسايي آن دسته از فعاليت‌ها و كانال‌هاي ارتباطي بازاريابي مربوط‌به‌هم و يكپارچه‌شده‌اي است كه مي‌توان از آن‌ها به منظور دست‌يابي به اهداف كمپين و تأثيرگذاري بر روي مشتري‌ها استفاده كرد. در برنامهٔ كمپيني كه از كارايي كافي برخوردار باشد، بايد مفهومي كلي براي كمپين تعريف شده باشد كه بر اساس آن، كانال‌هاي ارتباطي رسانه‌هاي ديجيتال و ابزارهاي ارتباطي ديگر، چه به‌صورت آنلاين و چه به‌صورت آفلاين، مورد استفاده قرار بگيرند. اين مفهوم بايد قابليت اشتراك‌گذاري داشته باشد و باعث درگير شدن مشتري بشود.

چه زماني بايد از برنامهٔ كمپين بازاريابي استفاده كرد؟
برنامهٔ كمپين بازاريابي بايد براي به حداكثر رساندن دسترسي به كمپين‌هاي اينترنتي و پيدا كردن مشتري‌هاي جديد مورد استفاده قرار بگيرد. سازمان‌هاي بزرگ‌تر از كمپين‌هاي حفظ مشتري استفاده مي‌كنند. از اين نوع كمپين ها مي توان به حفظ مشتري ديجي كالا اشاره كرد. پيش از آنكه كار طراحي و به‌راه‌اندازي كمپين آغاز شود، بايد هدف آن مشخص شده باشد. ازجمله مهمترين اهدافي كه در كمپين‌ها دنبال مي‌شود مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

1- معرفي بهتر و بيشتر برند و افزايش محبوبيت آن در ميان مخاطبان؛
2- معرفي محصول جديد؛
3- ارائهٔ محتوا به‌منظور شروع فعاليت‌هاي بازاريابي محتواي مرتبط با افزايش مشتري‌هاي راغب؛
4- افزايش فروش محصولات حال حاضر شركت‌ها؛
5- كمپين‌هاي تبليغاتي‌اي كه هدف از آن‌ها افزايش فروش، با پيشنهاد تخفيف‌هاي فصلي است.
تنها پس از تعريف كردن هدف كمپين است كه چگونگي استفاده از برنامه مشخص مي‌شود و نيز اين مسئله كه كدام كانال‌هاي ارتباطي بازاريابي براي محقق كردن هدف مؤثرتر خواهند بود.

مراحل طراحي كمپين بازاريابي

برنامهٔ كمپين به شش حوزهٔ مختلف ارتباط پيدا مي‌كند كه در ادامه خلاصه‌اطلاعاتي دربارهٔ هريك عنوان خواهد شد.

مراحل طراحي كمپين بازاريابي و مسائل كليدي‌اي كه بايد به هنگام برنامه‌ريزي مد نظر قرار داد عبارت‌اند از:

۱. اهداف كمپين و پيگيري روند دست‌يابي به اهداف: هدف از راه‌اندازي كمپين دست‌يابي به چه چيزي است و در صورت دست‌يابي به آن، چگونه متوجه خواهيم شد؟ رعايت اين اصل بسيار مهم است همانطور كه جام نيوز با رعايت اين اصل توانست كمپين قدرتمندي بسازد و موفقيت را درو كند.

۲. هدف‌گذاري كمپين: مي‌خواهيم به چه كساني دسترسي پيدا كنيم؟

۳. پيشنهادها و پيام‌هاي كليدي كمپين: جايگاه شركت، محصولات و خدمات خود را چگونه مشخص خواهيم كرد؟ كدام دسته از پيشنهادهاي كمپين يا محصولات باعث افزايش درگير كردن مشتريان و نرخ تبديل مخاطبان خواهد شد؟

۴. برنامهٔ مرتبط با رسانه‌هاي كمپين و بودجه: براي دسترسي به مخاطبان هدف و تأثيرگذاري بر آن‌ها از كدام كانال‌هاي ارتباطي رسانه‌ها استفاده خواهيم كرد؟ ترتيب فعاليت‌هاي مرتبط با رسانه‌ها به چه صورت خواهد بود و براي يكپارچه‌سازي آن‌ها چه برنامه‌اي داريم؟

۵. توليد دارايي كمپين: مديريت دارايي‌ها به‌منظور شكل‌دهي به كمپين.

۶. واردن كردن كمپين به مرحلهٔ اجرايي: پيش از شروع‌به‌كار كمپين، چه مسائلي بايد مورد بررسي قرار بگيرند؛ پس از آن كدام مسائل به اصلاح يا تنظيم نياز خواهند داشت؟

معمولا هر نوع سايتي نيازمند نوع كمپين مختتص به خود است  و در طراحي سايت فروشگاهي اختصاصي و براي طراحي كمپين بازاريابي، در طول هر يك از شش مرحلهٔ ياد شده، بايد براي موارد زير تعريفي ارائه داد:

1- مشخصات مشتري‌ها و اشخاصي كه با هدف كمپين مرتبط هستند؛
2- ارزش پيشنهادي محصول يا خدمات؛
3- پيشنهاد اصلي كه همان فراخوان براي اقدام (CTA) است؛
4- كانال‌هاي تبليغاتي‌اي كه به منظور افزايش آگاهي و تشويق مشتري‌ها به خريد مورد استفاده قرار مي‌گيرند؛
5- چگونگي لحاظ كردن پيشنهاد ارائه شده در كمپين در صفحات فرود و ديگر قسمت‌هايي كه در معرض ديد مشتري‌ها قرار مي‌گيرد؛
6- جدول زماني و برنامهٔ چگونگي پيشبرد فعاليت‌ها؛
7- سازوكار چگونگي برقراري ارتباط بيشتر با مشتري‌هاي راغب (از طريق ارسال پيشنهادها)؛
8- چگونگي ارزيابي و ارسال گزارش در مورد نتايج.

اهداف (Objectives)

بايد مشخص كنيم كه به كجا مي‌خواهيم برسيم.

1- آن دسته از اهداف هوشمند كمپين كه شامل تعداد مشتري‌هاي راغب و فروش بر اساس افزايش دسترسي باشند، كدام‌اند؟
2- از به‌راه‌اندازي كمپين قصد دست‌يابي به چه هدفي را داريم داشتن و  پيدا كردن هدف قوي ترين قدم شما در اين زمينه است همانطور كه دالفك در تجربيات خود مي نويسد پيدا كردن هدف مهم ترين قدم است  و اگر به آن دست پيدا كرديم، چگونه متوجه خواهيم شد؟
3- تمركزمان بر حفظ مشتري‌هاي كنوني است، يا افزايش تعداد آن‌ها يا معرفي بهتر و بيشتر برند؟
4- چه مقياس‌هاي زماني‌اي وجود دارند؟
5- به چه كساني مي‌خواهيم دسترسي پيدا كنيم؟ قصد تأثيرگذاري بر چه كساني را داريم؟
6- مشتري‌ها چه‌جور شخصيتي دارند؟
توصيه مي‌شود مدل پيش‌بيني كمپين تبديل-محوري براي كمپين خود طراحي كنيد تا از دسترسي به تعداد مخاطبان كافي اطمينان حاصل كنيد و به نتايج دلخواه دست پيدا كنيد (براي نمونه افزايش فروش و تعداد مشتري‌هاي راغب).

استراتژي (Strategy)
به اين معناست كه چگونه به هدف خود خواهيم رسيد؟ به عبارت ديگر، چگونگي دست‌يابي به اهداف در استراتژي خلاصه مي‌شود. مشخص كردن استراتژي، در مقايسه با ساير مراحل كار، به زمان نسبتا كمتري نياز دارد، اما اين مسئله به هيچ عنوان از اهميت آن كم نمي‌كند. همواره به خاطر داشته باشيد كه كمپين ها تاثير مستقيمي روي سئو سايت شما دارد و اگر به درستي طراحي شود موفقيت را براي شما به ارمغان مياورد، بخصوص كه مشخص‌كنندهٔ مسير و جهت تاكتيك‌هاي مورد استفاده نيز هست. با مشخص كردن استراتژي براي سؤالاتي جواب پيدا مي‌كنيم كه برخي از آن‌ها را در ادامه مي‌توانيد مشاهده كنيد:

پيام‌ها و پيشنهادهاي كمپين ما چه هستند؟
كدام كمپين يا پيشنهاد ارائه‌شده دربارهٔ محصول توانايي درگير كردن مخاطبان و تبديل آن‌ها در جهت اهداف از پيش تعيين‌شده را دارد؟
چگونه با استفاده از بازاريابي محتوا با مخاطبان خود ارتباط برقرار مي‌كنيم و آن‌ها را متقاعد مي‌كنيم؟
جايگاه شركت، محصولات و خدمات خود را چگونه مشخص مي‌كنيم؟

تاكتيك‌ها (Tactics)
تاكتيك‌ها در واقع جزئيات استراتژي هستند. به هنگام برنامه‌ريزي براي كمپين، اين مسئله بايد دقيقا مشخص شود كه در چه زماني، از كدام تاكتيك‌ها بايد استفاده شود؟  در طراحي و اجرا كمپين نهايت دقت را به خرج دهيد و از تجربيات سايت هاي ديگر مثل پارس فوتبال هم استفاده كنيد. تاكتيك‌هايي كه انتخاب مي‌كنيد بايد كاملا در هماهنگي با فعاليت‌هاي مشتري باشند. ازجلمه سؤالات مرتبط با تاكتيك‌ها مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

چه برنامه‌اي براي رسانه‌ها داريم؟ بودجه‌مان چقدر است؟
براي دسترسي به مخاطبان هدف و تأثيرگذاري بر آن‌ها، از كدام كانال‌هاي ارتباطي رسانه‌ها استفاده خواهيم كرد؟
ترتيب فعاليت‌هاي مرتبط با رسانه‌ها به چه صورت خواهد بود و براي يكپارچه‌سازي آن‌ها چه برنامه‌اي داريم؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۰۱:۰۰ ] [ امير روزي طلب ]

بازي Truck Racing Championship تا حدودا يك هفته‌ي ديگر منتشر خواهد شد و در پي آن شاهد انتشار نقدها و نمرات اين بازي هستيم. در ادامه با ما همراه باشيد تا نگاهي به نقدها و نمرات اين بازي داشته باشيم.


اگر شما هم از دنبال كنندگان بازي‌هاي WRC7، TT Isle of Man و يا Tennis World Tour هستيد، قطعا با كمپاني بيگ‌بن اينتراكتيو (bigben-interactive) آشنايي داريد. اين كمپاني از سال ۱۹۸۶ و حدود ۳۳ سال قبل فعاليت خود را آغاز نموده و عناوين مختلفي در زمينه‌ي مسابقات توليد كرده و توسعه داده است. براساس گفته‌ي اين ناشر در آينده و به لطف تيم‌هاي طراحي در هنگ‌كنگ و اروپا شاهد تغييراتي در عناوين اين شركت خواهيم بود.

مسابقات قهرماني Truck Racing، يكي از مهم‌ترين و جذاب‌ترين مسابقات موتوري اروپاست. تيم سازنده همواره تلاش كرده تا اين بازي به واقعيت بسيار نزديك باشد و بايد بگوييم تا حدودي موفق هم شده است. به عنوان مثال مي‌توانيم بگوييم ميزان حرارت لاستيك‌ها در ميزان واكنش ترمز شما و توقف خودرو موثر است. به خوبي و با جزئيات نسبتا كاملي مي‌توانيد خطوط ترمز خود را بر روي آسفالت و يا مسير حركت خود مشاهده كنيد. يكي از نكات مثبت ديگر بازي كه ارتباط مستقيم با جزئيات آن دارد اين است كه ميزان وزن كاميون و فشار وارده بر لاستيك‌ها در پيچ‌هاي جاده بر رانندگي شما موثر است. عنوان مذكور توسط استوديوي N-RACING طراحي شده و توسط كمپاني بيگ‌بن اينتراكتيو انتشار يافته است.

اما در ادامه قصد داريم تا نقدها و نمرات اين بازي را بررسي كنيم پس در ادامه همراه ما باشيد.

۸/۱۰ : PlayStation Country

مسابقات قهرماني ماشين سنگين‌ها يكي از بهترين مسابقات موتوري جهان است. بازي Truck Racing Championship شايد زرق و برق نداشته باشد اما فعلا انتخاب مناسب‌تري نداريم و اين مي‌تواند تا زمان پيدا شدن جايگزين مناسب نياز حداقل ما را برطرف سازد.

۷/۱۰ : Jeuxvideo.com

سيستم پاداش بازي به‌علاوه‌ي هوش مصنوعي بسيار ضعيف عمل مي‌كنند و بسيار نااميد كننده هستند اما اين بازي ويژگي‌هاي چشم‌گيري دارد كه مي‌تواند هواداران خاص خود را حفظ كند.

۷/۱۰ : PSX-Sense.nl

بالاخره عنواني خلق شد كه در كنار مسابقه با خودروهاي سبك قرار بگيرد اما بايد بگوييم هرچند مي‌توانيد مدتي خود را با اين بازي سرگرم كنيد اما تصاوير گرافيكي بازي به نسبت ضعيف هستند. سرورهاي خالي بازي يكي از امتيازهاي مهم است؛ درواقع شما يك سرور هميشه در دسترس براي تجربه‌ي آنلاين اين بازي داريد.

۴٫۵/۱۰ : PlayStation Universe

عنواني را شاهد هستيم كه در آن كاميون‌ها به خوبي طراحي شده‌اند و از جزئيات مناسبي برخوردارند اما متاسفانه اين طراحي دقيق كافي نيست و Truck Racing Championship نمي‌تواند رضايت شما را به‌طور كامل جلب كند.

بازي Truck Racing Championship در تاريخ ۲۹ مرداد ماه (۲۰ آگوست) براي كنسول‌هاي پلي‌استيشن ۴، اكس‌باكس وان، نينتندو سوييچ و پلتفرم‌ رايانه‌هاي شخصي منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۱۱:۳۴ ] [ امير روزي طلب ]

جف انتوي، تهيه كننده FIFA 20، در گفت‌وگوي اخير خود اعلام كرده است كه EA Sports در حال حاضر برنامه‌اي براي پرداخت‌هاي درون برنامه‌اي حالت ولتا ندارد.

EA Sports، سازنده بازي‌هاي ورزشي الكترونيك آرتز (Electronic Arts)، در جديدترين نسخه از سري FIFA، به‌جاي حالت جرني از يك حالت فوتبال خياباني به نام Volta استفاده كرده است. همچنين ولتا تنها يك حالت ساده نيست. بازيكنان در اين بخش مي‌توانند از شخصي‌سازي‌هاي مختلفي براي تيم خود استفاده كنند و همچنين مي‌توانند به‌روش‌هاي مختلفي مثل ليگ يا Kick-Off، ولتا را تجربه كنيد. دراين‌ميان سوال مهمي به‌وجود مي‌آيد؛ آيا حالت ولتا بازي FIFA 20 همانند بخش آلتيميت تيم داراي پرداخت‌هاي درون برنامه‌اي است؟

باتوجه‌به جديدترين اخبار بازي، جف انتوي، تهيه كننده فيفا 20، در گفت‌وگوي اخير خود با IGN اعلام كرده است كه EA Sports برنامه‌اي براي عرضه حالت ولتا با پرداخت‌هاي درون برنامه‌اي ندارد. در حال حاضر بازيكنان تمام آيتم‌هاي تزئيني موجود را مي‌توانند با انجام چالش‌هاي داخل بازي كسب كنند. همچنين برنامه‌اي براي سيزن‌پس هم وجود ندارد. در ادامه مشخص شده است كه چالش‌ها و آيتم‌هاي تزئيني حالت Volta به‌صورت ماهيانه تغيير مي‌كنند.

طبق گفته‌هاي جف انتوي، حالت ولتا در روز عرضه فاقد پرداخت‌هاي درون برنامه‌اي است و بازيكنان مي‌توانند تمامي آيتم‌هاي تزئيني موجود را با انجام چالش‌ها كسب كنند. اما امكان دارد در آينده آن‌ها پرداخت‌هاي درون برنامه‌اي را به بازي اضافه كنند. در گذشته مواردي وجود داشته‌اند كه الكترونيك آرتز پرداخت‌هاي درون برنامه‌اي را پس از عرضه بازي و دريافت نمرات، به بازي خود اضافه كرده است.

منبع : gamingbolt


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۷:۵۸ ] [ امير روزي طلب ]

امروزه با بيشتر شدن فروش هاي اينترنتي با عبارتي به اسم توليد محتوا روبرو مي شويم.مهمترين و شايد تنها بخش تاثيرگذار در يك سايت محتواي آن است.تا محتوايي در سايت نباشد سئوكاران نمي دانند موتورهاي جستجو گر را برروي چه چيزي بهينه كنند.

هرچقدر يك سايت داراي طراحي كاربرپسند و محيط گرافيكي باشد ولي محتوايي نداشته باشد ، بي فايده است.يك سايت زماني ارزش دارد كه از لحاظ تخصصي و علمي اطلاعات و آموزش هايي را به بيننده هاي خود برساند.هر كليد واژه اي كه مردم در موتورهاي جستجو سرچ مي كنند قصد پيدا كردن محتوايي را دارند.محتوا تنها مقالات با فرم بلند نيستند ، هر پيامي كه بتواند اطلاعاتي را به مخاطب برساند محتوا است.

تعريف توليد محتوا

توليد محتوا در واقع توانايي و قابليتي است كه جديدا بسياري از شركت هاي طراحي وب و شركت هايي كه به طور اختصاصي محتواي سايت را تامين مي كنند به آن مشغولند.در واقع يكي از مهم‌ترين روش‌هاي جذب مخاطبان به يك سايت ، توليد محتوايي جذاب مطابق با اصول سئو است.نبايد فراموش كرد كه توليد محتواي سايت در صورتي كه با كيفيت باشد و اصول فني و لازم در توليد آن رعايت شده باشد ، باعث به دست آوردن رتبه اي بالا توسط گوگل مي شود.

محتوا شامل چه مواردي مي تواند باشد؟حال كه متوجه شده ايد توليد محتوا چيست لازم است بدانيد محتوا شامل چه مواردي مي تواند باشد:

ينفوگرافيك
Meme
ويديو
راهنما و مطالب آموزشي
نقد و بررسي كتاب
پست نظرسنجي
بررسي محصول
ليست هاي مختلف
صفحات لينكي
پادكست
نكات مهم در توليد محتوا چيست ؟

1. انتخاب يك موضوع مناسب
چرا انتخاب يك موضوع مناسب مهم است ؟ زيرا محتوا ، هسته اصلي كار شما است طراحي وب سايت تصاوير فونت ها و رنگ ها و بخش بزرگي از نام تجاري شما را تشكيل مي دهند اما اين محتوا است كه باعث مي‌شود افراد نسبت به خريد از شما اقدام كند.

2. نحوه ارائه محتوا
نحوه ارائه محتوا مهم است زيرا محتواي شما و مخاطب هدف ارتباط برقرار مي‌كند به سايت شما به عنوان ارائه دهنده و معرف نام تجاري شما است و براي انجام اين كار به يك مورد نياز داريد افراد مورد نظري كه درباره آنچه كه انجام مي دهيد توضيح دهند تا مخاطب با شما ارتباط برقرار كند.

3. استفاده از جذابيت هاي بصري و گرافيگي

اين موضوع نيز از هيچ كس پوشيده نيست كه استفاده از جذابيت هاي بصري و گرافيكي مي تواند تا چه اندازه به مخاطبان شما كمك كند تا بتوانند جذب سايت شما شوند.

4. بررسي نيازها و بازخوردها
همانطور كه مي دانيد زماني كه شما از صفحه ايي كه فقط داراي يك سري تصاوير است ، بازديد مي كنيد احتمالاً اطلاعات زيادي دستگيرتان نمي شود.

براي حل اين موضوع موتورهاي جستجوگر يك راه حل خوب را ايجاد كردند زيرا آنها با توجه به كلمات كليدي و سر فصل‌ها و… و در نتيجه محتواي خوب كمك به افزايش از بازديد از سايت شما مي كنند.

5. افزايش مطالعات در زمينه كاري

افزايش مطالعات در زمينه كاري شامل چندين مورد مي شود مانند:

آ. با يك ايده شروع كردن
همه چيز با يك ايده شروع مي‌شود پس شما نياز داريد كه محتواي خود را به محصول يا خدمتي خاص را تبديل كنيد.
همگي نكاتي هستند كه در هنگام توليد محتوا بايد در خاطر شما باشند و به آنها توجه كنيد پس همچنان بايد شما يك كلمه كليدي يا يك موضوع يا يك ايده را براي سايتتان داشته باشيد.

ب. انجام دادن تحقيقات
احتمالا صنعت خود را مانند كف دستتان مي شناسيد اما اين به آن معني نيست كه همه حقايق مبتني بر آمارها را نيز مي دانيد پس مهم نيست كه چقدر از موضوع خود آگاهي داريد ، قبل از شروع به نوشتن بايد تحقيقات خود را كامل كنيد كامل كردن تحقيقات با استفاده از جستجو در ساير وب سايت ها و يا استفاده از مجلات و صفحات معتبر است.

ج. انتخاب عنوان خود با دقت بايد انجام گيرد
۸۰ درصد افراد عنوان محتواي شما را مي‌خوانند و فقط ۲۰ درصد ديگر مقاله شما را مي خوانند و اين به آن معني است كه شما بايد يك عنوان خيلي خوب در نظر بگيريد تا افراد ترغيب شوند كه متن را هم بخوانند يا با ديگران به اشتراك بگذارند.

براي مطالعه كامل اين مطلب و افزايش دانش در زمينه توليد محتوا حتما روي لينك زير كليك كنيد...

https://webdaran.com/what-is-content-generation-2/

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۲:۱۱ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ]
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب