?>
ديجيتال ماركتينگ | ||
|
موبايل ماركتينگ يا بازاريابي موبايلي ( Mobile Marketing ) استراتژي بازاريابي ديجيتالي چند كانالهاي است كه هدف آن دستيابي به مخاطبان هدف در تلفنهاي هوشمند ، تبلتها و ساير دستگاههاي همراه آنها ازطريق وبسايتها ، ايميل ، SMS و MMS ، رسانههاي اجتماعي و اپليكيشنها است. گوگل اعلام كرده است كه از پايان سال ۲۰۱۵ ميزان جستجو با گوشيهاي تلفن همراه از تعداد جستجوهايي كه توسط رايانههاي روميزي انجام ميشود ، فراتر رفته است. براي تبليغات موبايلي مؤثر ، به درك مخاطبان خود ، طراحي محتوا با درنظر داشتن پلتفرمهاي موبايل ماركتينگ چيست و چرا اهميت دارد و استفاده راهبردي از بازاريابي SMS/MMS و اپليكيشنهاي موبايل نياز داريد.
استفاده از SMS و MMS در بازاريابي موبايلي يا ( Mobile Marketing ) همچنين بررسيها نشان داده پيغام متنيِ ارسالشده از طريق SMS يا پيام كوتاه ، ۸ برابر بيشتر در جذب توجه مخاطب اثر دارد.در آمريكا ۵۰ درصد مشتريان ، خريدهاي خود را براساس SMSهاي دريافتيشان انجام ميدهند. بهتر است پيامهاي متني كمتر از ۱۶۰ كاراكتر تنظيم شوند. نكات استفاده از MMS نكات تكميلي.....براي مطالعه مطلب كامل روي لينك زير كليك كنيد...
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۶ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۱۶:۲۲ ] [ امير روزي طلب ]
شما تنها يك شانس داريد تا با لوگوي خود ديگران را تحت تاثير قرار دهيد. بنابراين با داشتن يك طراحي مناسب و اصولي شانس خود را چند برابر كنيد.
راهاندازي يك كسبوكار جديد تنها به ارائهي محصولات بدون نقص محدود نميشود. اگر قصد داريد كه يك كسبوكار موفق در بازار داشته باشيد بايد روي بازاريابي برند خود نيز كار كنيد. اين روزها و با وجود امكانات جديد ساختن وبسايت بسيار ساده شده است. اما بايد به ياد داشته باشيد كه بازاريابي برند با داشتن نام و لوگوي مناسب آغاز ميشود. مطالعه انجام شده نشان ميدهند لوگوهايي كه از طراحي خوبي برخورداد هستند ۱۳ درصد بيشتر توجه مشتريها را جلب ميكنند، ۷ درصد بيشتر آنها را به يك برند علاقهمند ميكنند و ۶ درصد شانس معرفي شدن شركت بهعنوان يك برند خاص در يك زمينه مشخص را افزايش ميدهند. درواقع يك لوگوي مناسب و به ياد ماندني باعث ايجاد رابطهي خوبي ميان شركت شما و مشتريهايتان ميشود و شانس درگير شدن آنها با برند شما را افزايش ميدهد.
۱- بايد قوي و متعادل باشد
يك لوگو ميتواند فقط از متن تشكيل شده باشد مانند IBM يا اينكه يك سمبل گرافيكي باشد مانند لوگوي نايك و يا شامل هر ۲ مورد باشد. درواقع لوگو بايد بازتابي از شركت شما، قلب، روح و شخصيت آن باشد. براي اين عنوان سايت مديسه بهترين گزينه است كه به درستي مي تواند اين اصل را در لوگوي خود به شما نشان دهد.براي طراحي چنين لوگويي بايد مخاطبان و محصولات يا خدمات خود را هميشه در ذهن داشته باشيد. لوگوهايي كه ظاهر قوي دارند و متعادل هستند تاثير بهتري روي مخاطبان خواهند گذاشت زيراي خواندن آنها ساده بوده و در يك محيط شلوغ مانند مراكز خريد تاثير مثبتتري روي ديگران خواهند گذاشت.
۲- بايد ساده باشد
سادگي كليد موفقيت است. چاپ و تكثير كردن يك لوگوي پيچيده سخت است و ممكن است شنوندگان متوجه نكتهي آن نشوند. اغلب شركتهايي كه موفق هستند مانند اپل، فيسبوك و مكدونالد لوگوي سادهاي دارند. لوگوي آنها بهقدري ساده و واضح است كه حتي اگر سياه و سفيد هم باشد توسط مخاطبان تشخيص داده ميشود.
۳- بايد به ياد ماندني باشد
نيازي نيست تا لوگوي شما تعريف دقيقي از كسبوكارتان باشد. بهعنوان مثال شركتهاي خودروسازي از علامت ماشين در لوگوي خود استفاده نميكنند. اگر قصد استفاده از آيكونها را براي طراحي لوگوي خود داريد بايد به دنبال تصاويري باشيد كه حتي بدون نوشتن نام شركت با مخاطبانتان رابطه برقرار كند. در اين صورت ميتوانيد از اين آيكون بهتنهايي در بستهبندي و برچسب محصولات استفاده كنيد. اين اصل در طراحي وب سايت براي شركت بسيار مهم است چرا كه شما بايد در ذهن مخاطب خود بمانيد كه هميشه به شما مراجعه كنند .لوگوي معروف نايك در سال ۱۹۷۱ توسط كارولين ديويدسون يك دانشجوي طراحي خلق شد. اين لوگو از بال الههي پيروزي يونان به نام نايك الهام گرفته شده است و نشان دهندهي سرعت، ظرافت و قهرماني است. يا بهعنوان مثال در لوگوي برند آمازون يك فلش از a به z كشيده شده است و اين يعني در اين فروشگاه اينترنتي هر چيزي كه بخواهيد را ميتوانيد پيدا كنيد.
۴- بايد انعطافپذير باشد
يك لوگوي مناسب بايد از روي يك بيلبورد تبليغاتي در فاصلهي چند كيلومتري يا يك كارت ويزيت با ابعاد چند سانتيمتر قابل شناسايي باشد. همچنين بايد روي بروشورها، تيشرتهاي تبليغاتي و ديگر محصولات بازاريابي نماي خوبي داشته باشد. يك لوگوي خوب بايد ظاهر خوبي با رنگهاي مختلف داشته باشد و در پيشزمينههاي تيره، روشن يا حتي رنگيرنگي مناسب به نظر برسد.
۵- از رنگهاي مناسب استفاده كنيد
اگر ميخواهيد لوگوي رنگي داشته باشيد بايد روانشناسي رنگها را در طراحي آن مد نظر داشته باشد. به اين دقت كنيد كه آيا رنگهاي شما احساس قدرت را به مخاطبان منتقل ميكنند يا اينكه باعث حواسپرتي ميشوند. بهعنوان مثال رنگ آبي نشان دهندهي اعتماد، وفاداري و طراوت است. اگر دقت كرده باشيد متوجه ميشويد كه رنگ آبي در سيستمهاي مالي و بانكداري بيشتر مورد استفاده قرار ميگيرد. رنگ سبز نمايانگر زندگي، طبيعت، پاكي و حتي نشاندهندهي محصولات ارگانيك است.
همچنين سعي كنيد رنگهايي را انتخاب كنيد كه روي پيشزمينهي سفيد و مشكي خودشان را بهتر نشان دهند زيرا لوگوها معمولا روي كاغذهاي سفيد يا مشكي چاپ ميشوند. به لوگو سايت ستاره نگاهي بيندازيد با لطافت تمام مهر مادري را در لوگو خود طراحي كرده اند و توانسته اند به موفقيت برسند.
از پيچيدگي اجتناب كنيد. بهعنوان مثال اگرچه لوگوهاي شيبدار در كامپيوتر بهتر به نظر ميرسند اما مصارف آن در آينده و روي لوازمي مانند سربرگ و كارت ويزيت را نيز در نظر داشته باشد. قبل از اينكه از بيش از ۳ رنگ در لوگوي خود استفاده كنيد بهتر است كه دوباره در مورد همه چيز خوب فكر كنيد. رنگهاي اضافه قيمت توليد محصولات را بالا ميبرد و شناسايي آنها را توسط مشتري سخت ميكند. گر قصد گسترش كسبوكار خود را داريد بايد تفاوتهاي فرهنگي در جوامع مختلف را در نظر بگيريد. معني رنگها و برخي از اشكال خاص در فرهنگهاي مختلف تعابير متفاوتي دارند.
۶- لوگو نبايد به زمان وابسته باشد
استفاده كردن از ترندها يا چيزهايي كه در مقطعي از زمان مورد توجه قرار ميگيرند خوب است اما با گذشت زمان از ميزان محبوبيت آنها كاسته ميشود. يك لوگوي خوب نبايد به زمان وابستگي داشته باشد. هرچقدر وابستگي يك لوگو به زمان كمتر باشد ماندگاري آن در ذهن مردم بيشتر خواهد شد.
۷- بايد خاص باشد
با متنوع شدن فونتها و ميليونها رنگي كه از تركيب شدن با يكديگر به دست ميآيند طراحي يك لوگوي خاص زمانبر بوده و به صبوري احتياج دارد. لوگوي شما بايد بهگونهاي طراحي شود كه جايگاه خودش را در ميان ديگر لوگوهاي محبوب پيدا كند. اگر در اين زمينه دچار سردرگمي شديد ديجيتال ماركتينگ به شما كمك شاياني مي كند. هرگز از لوگوهاي شناخته شده مانند نايك در طراحيهاي خود استفاده نكنيد. ديدن يك لوگوي جهاني و معروف باعث از بين رفتن اعتماد مشتريها به برند شما ميشود.
۸- بايد تايپوگرافي قوي داشته باشد
تايپوگرافي يا حروفچيني در طراحي لوگو بسيار مهم است. فونتهاي انگليسي قديمي مظهر قدرت هستند اما خواندن آنها دشوار است مخصوصا زماني كه در ابعاد كوچك نوشته ميشوند. فونتهاي San-serif تميز بوده و احساس باز بودن و جذابيت را به مخاطبان منتقل ميكنند. استفاده از تايپوگرافيهاي مناسب نيازمند مهارت است بنابراين فونتهايي را انتخاب كنيد كه پيام برند شما را بهتر به مشتريها منتقل ميكنند.
۹- بايد معني برند شما را داشته باشد
لوگوي شما بايد پيام برندتان را بازگو كند. برندهاي معروف دنيا به دليل لوگويشان محبوب نشده اند بلكه لوگوها به دليل پيامي كه به مخاطبان منتقل ميكنند مورد توجه قرار ميگيرند. بنابراين قبل از طراحي لوگو به اين موضوع توجه كنيد و نظر ديگران را نيز در اين رابطه جويا شويد. سايت جام نيوز را مي توان جزء برترين لوگو هاي ايران دانست كه تمامي نكات را رعايت كرده است .گاهي اوقات ديگران متوجه نكتههايي ميشوند كه هرگز به ذهن شما خطور نكردهاند. البته بسياري از شركتها ميليونها دلار براي تبليغات خود هزينه كردهاند تا توانستهاند به اين ميزان محبوبيت در سطح جهاني برسند.
۱۰- بايد از طراحي وكتور استفاده كنيد
چه طراحي لوگوي خود را به دوستتان سپرده باشد يا براي انجام اين كار طراحان حرفهاي را استخدام كرده باشيد بايد از آنها بخواهيد تا لوگوي شما را به صورت وكتور طراحي كنند. وكتور ديزاين نوعي طراحي است كه توسط نرمافزارهاي فتوشاپ يا ايلاستريتور و توسط بردار و ديگر اشكال رياضي انجام ميشود. چنين طراحيهايي در آينده دست شما را براي اعمال تغييرات كوچك در اندازه و مدل طراحي باز ميگذارند.
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۵۷:۰۸ ] [ امير روزي طلب ]
PPC مخفف عبارت ” Pay Per Click ” است. درواقع تبليغات بر اساس كليك يا ppc يك نوع پشتيباني از تبليغات آنلاين و بازاريابي اينترنتي است كه بر روي طيف گسترده اي از وب سايت ها، از جمله موتورهاي جستجو ، كه در آن تبليغ كنندگان فقط در صورت كليك كاربر بر روي آگهي هزينه پرداخت مي كند، است. از اين رو به آن ، ” پرداخت به ازاي هر كليك ” مي گويند.يكي از روش هاي رايج و البته موثر در تبليغات ، تبليغات در موتور هاي جستجو مي باشد. اما پرداخت هزينه تبليغات در اين روش كدام است؟در اين روش ميزان مبلغ پرداختي بر اساس تعداد كليك ها بر روي تبليغ برآورد مي شود.لازم به ذكر است براي انجام اينگونه تبليغات شما بايد با يك سري از واژگان آشنا شويد. مزاياي تبليغات بر اساس كليك يا ppc اما دليل اين است كه شما تنها به ازاي كاربراني كه بر روي تبليغات شما كليك كرده و به وب سايتتان ميآيند پول پرداخت ميكنيد، نه تمامي كساني كه تبليغ سايت شما را مي بينند اما وارد آن نمي شوند، و اينگونه نيز نيست كه براي مدت زماني كه تبليغ شما آنجاست پولي پرداخت كنيد. هدفمندي قابل سنجش بودن
قابليت شخصي سازي منابع آموزشي سريع بودن ( توجه داشته باشيد كه اين بدان معني نيست كه تبليغات كليكي مي تواند جايگزين سئو سايت شما باشد زيرا سئو با اينكه زمان بر است ولي ماندگاري بالايي هم دارد ) معايب تبليغات كليكي اگر بودجه كافي را براي اين تبليغات نداريد بهتر است قيد آن را بزنيد! چون به هر حال اين وب سايت ها بابت هر كليك از شما دلار مي گيرند نه بابت هر مشتري! به طور خلاصه بايد از كيفيت جنس يا خدمات خود نسبت به ساير رقبا مطمئن باشيد و فقط به دنبال ديده شدن بيشتر و رساندن صداي خود به ساير مشتريان باشيد. اگرغير از اين است پس ابتدا سعي در بهبود عملكرد خود داشته باشيد و سپس براي ديده شدن بيشتر در جهت تبليغات اقدام كنيد. به عقيده تيم وب داران تبليغات بر اساس كليك يا PPC راهي مناسب براي ديده شدن وب سايت و كسب و كارتان است البته نه هر كسب و كاري چون در كشور ما با توجه به قيمت بالاي دلار استفاده از اين روش نوعي ريسك هم محسوب مي شود. نكات تامل برانگيز در جهت تبليغات بر اساس كليك يا PPC
!!!!! ادامه مطلب در لينك زير..!!!! ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۵۹:۴۱ ] [ امير روزي طلب ]
اكثر فروشندگان و صاحبان كسبوكار همواره به دنبال توسعه كسبوكار خود و افزايش فروش فروشگاه خود هستند. فروشگاه اينترنتي، مانند يك شعبه ديگر از فروشگاه فيزيكي شما عمل ميكند. در تمام ساعت شبانهروز و ايام هفته، فعال است و محدوديت مكاني و زماني براي آن وجود ندارد. با داشتن يك فروشگاه اينترنتي حرفهاي و مديريت آن، ميتوانيد در هر لحظه، مشتري جذب كنيد، محصولات خود را به صورت آنلاين به فروش برسانيد و حتي بيشتر از يك فروشگاه فيزيكي، درآمد كسب كنيد. ابزار و روشهاي مختلفي من جمله استفاده از سيستمهاي سايت ساز و فروشگاه ساز براي ساخت يك فروشگاه اينترنتي وجود دارد كه درباره آنها صحبت خواهيم كرد. اما بعد از ساخت فروشگاه اينترنتي، كه چگونه ميتوانيم فروش فروشگاه خود را افزايش دهيم؟! نگران باشيد، در اين مقاله به اين سئوال بهطور كامل پاسخ خواهيم داد، پس با ما همراه باشيد... اصول ساخت فروشگاه اينترنتي و فروش آنلايناگر تصميم داريد با ساخت فروشگاه اينترنتي، محصولات خود را به صورت آنلاين به فروش برسانيد و فروشتان را چند برابر كنيد، بايد با مراحل فني و روشهاي ساخت فروشگاه اينترنتي و مفاهيم فروش آنلاين بيشتر آشنا شويد. با دانستن اين مباحث كسبوكار آنلاين خود را حرفهاي تر مديريت خواهيد كرد. برخي از اين اصول عبارتند از: 1. انتخاب حوزه فروش براي ساخت يك فروشگاه اينترنتي، مسئلهاي كه بيش از پيش اهميت دارد انتخاب حوزه فروش است. در وهله اول بايد مشخص كنيد كه چه چيزي ميخواهيد بفروشيد و همچنين ارزش محصول خود را تعيين كنيد. 5. دريافت مجوزهاي قانوني لازم براي ساخت فروشگاه اينترنتي نيز لازم است تا مجوزهايي را دريافت كنيد كه مهمترين آنها نماد اعتماد الكترونيكي يا اينماد است. از طريق سايت ايسنا مي توان جزئيات بيشتري در اين باره خواند .اين اينماد منحصراً توسط مركز توسعه تجارت الكترونيكي صادر و سبب ميشود تا مشتريان به فروشگاه اينترنتي داراي ايننماد، بيشتر اعتماد كنند. روشهاي ساخت فروشگاه اينترنتيحتماً تصميم داريد با ساخت فروشگاه اينترنتي، كسبوكار خود را رونق دهيد و سود بيشتري بهدست آوريد، براي طراحي فروشگاه اينترنتي چند روش پيش پاي شماست: 1) سفارش طراحي فروشگاه اينترنتي به شركتهاي طراحي سايت؛براي سفارش سايت اختصاصي به شركتهاي طراحي سايت، هزينه زيادي بايد بپردازيد. اگر بيشتر تحقيق كنيد ميبينيد كه قيمت طراحي سايت و حداقل بودجه لازم براي راهاندازي آن، چيزي حدود 10-20 ميليون تومان است. 2) صفر تا صد ساخت فروشگاه اينترنتي را خودمان به عهده بگيريم؛مي توانيم صفر تا صد كار ساخت و راهاندازي فروشگاه اينترنتي را خودمان انجام دهيم. اما براي اينكار مراحل زيادي را بايد طي كنيم، از افراد متخصص سوال كنيم، از طراحان سايت كمك بگيريم و... . مسلماً همه ما دانش و تخصص برنامهنويسي نداريم، بنابراين در اين مسير و با اين روش، ممكن است با مشكلات زيادي مواجه شويم و حتي در نيمه راه، كار ساخت سايت را رها كنيم. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۴۷:۲۰ ] [ امير روزي طلب ]
كاربران به زودي مي توانند با فعال سازي ويژگي Reminder اينستاگرام از زمان دقيق عرضه محصولات مختلف باخبر شده و در صورت تمايل، نسبت به خريد آن ها اقدام كنند.
كاربران اكنون مي توانند به محض مشاهده محصول مورد علاقه خود، ويژگي Reminder اينستاگرام را با ارسال استيكر در قسمت استوري و يا قرار دادن برچسب در قسمت فيد فعال كنند. بدين ترتيب حدودا 15 دقيقه قبل از عرضه محصول، پيامي براي كاربران ارسال مي شود و آن ها مي توانند پيش از تمام شدن محصول موردنظر، نسبت به خريد آن اقدام كنند. اين خبر احتمالا طرفداران كفش هاي اسپرت را بيشتر از بقيه خوشحال مي كند. چراكه طبق آمار، كفش هاي اسپرت سريع تر از ساير محصولات به فروش مي رسند. همانطور كه مي دانيد، شركت نايكي نيز با ارائه اپليكيشن Nike SNKRS سعي دارد تا علاقه مندان را به نوعي از عرضه آخرين محصولات مطلع كند. علاوه بر اين، بات هاي مخصوصي نيز وجود دارند كه كاربر مي تواند از طريق آن ها، كفش موردنظر خود را تنها در عرض چند ثانيه خريداري كند. نسخه آزمايشي ويژگي Reminder اينستاگرام ابتدا براي برندهايي همچون آديداس، H&M، مستر پورتر، Highsnobiety و واربي پاركر عرضه مي شود. ويژگي ديگري نيز به نام Checkout از ماه مارس در اينستاگرام راه اندازي شده كه به كاربران اجازه مي دهد تا فرايند خريد را تكميل كنند. اين شركت اميد دارد كه در آينده برندها و محصولات بيشتري را پوشش دهد. بديهي است كه با فراگير شدن ويژگي Reminder، سود ساليانه اينستاگرام و همچنين سازندگان برندهاي مختلف به صورت قابل توجهي افزايش مي يابد. منبع : engadget ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۹ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۲۹:۴۸ ] [ امير روزي طلب ]
نزديك به شش سال از عرضه كنسول ايكس باكس وان (Xbox One) گذشته و در اين دوره بازيهاي محبوبي براي آن منتشر شده است. فهرست پرفروشترين بازيهاي كنسول ايكس باكس وان را در ادامه مطالعه كنيد.
مت پيسكتلا (Mat Piscatella) تحليلگر انپيدي در جريان يكي از لايو استريمهاي اخير مايكروسافت، اطلاعات تازهاي را در رابطه با پرفروشترين بازيهاي ايكس باكس وان منتشر كرد. او در اين لايو استريم، از دو فهرست مختلف صحبت كرد: پرفروشترين بازيهاي انحصاري و پرفروشترين بازيها شامل عناوين ترد پارتي. او همچنين اضافه كرد كه اين اطلاعات تنها از فروش بازيها در ايالات متحده بدست آمده و شامل ديگر بخشهاي جهان نميشود. بديهي است كه در ليست، شاهد اثر غافل گيركنندهاي نباشيم. بازي جي تي اي 5 (Grand Theft Auto 5) مطابق معمول در صدر جدول قرار دارد، اتفاقي كه اصلا عجيب جلوه نميكند، به هر حال، اين بازي يكي از پرفروشترين آثار تاريخ بازيهاي ويديويي به حساب ميآيد. از نظر مجموعهها، مجموعه كال آف ديوتي (Call of Duty) حضور برجستهاي دارد و در واقع پنج بازي از اين ليست متعلق به سري كال آف ديوتي است. نكته جالب ديگر، عدم حضور بازيهاي انحصاري اين كنسول در ليست پرفروشترينها است. بازيهاي انحصاري ايكس باكس شايد خوب فروخته باشند اما در مقايسه با آثار ترد پارتي و مولتي پلتفرم، حرفي براي گفتن نداشتهاند. مايكروسافت با خريد استوديوهاي بازيسازي مختلف، در تلاش است تا شرايط را در نسل بعدي تغيير داده و بتواند آثار پرفروش و موفقتري توليد كند. اما اين ليست به يك مسئله ديگر هم اشاره دارد: گرايش اكثر مخاطبان كنسول مذكور، به سوي آثار شوتر و اكشن بوده است. پرفروشترين بازي هاي كنسول ايكس باكس وان و اما در فهرست پرفروشترين بازيهاي انحصاري، شاهد سبكهاي مختلفي هستيم. مطابق انتظار، بازيهايي از مجموعه هيلو، گيرز آف وار و فورزا در اين ليست پيدا ميشوند. بازيهاي نسبتا غافل گيركننده ليست، Sea of Thieves و State of Decay 2 هستند كه رتبههاي آخر را دارند. مت پيسكتلا همچنين اشاره كرده كه اين ليست، شامل فروش نسخههاي كامپيوتر بازيها نيز ميشود. به گفته او، به دليل برنامه Xbox Play Anywhere، «جدا كردن آمار فروش بازيها بين ويندوز و كنسول غيرممكن است، زيرا هر دو در واقع يك پلتفرم به حساب ميآيند». منبع : https://gamerant.com/best-selling-xbox-one-games-exclusives/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۸ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۶:۵۸ ] [ امير روزي طلب ]
اينفوگرافيك چيست؟ اينفوگرافيك بيانگر ارزش و كارايي ارتباط تصويري است. بيشتر ادراك ما از محيط پيرامونمان به وسيله چشمهايمان است و مغز هم علاقه زيادي به تجزيه و تحليل اطلاعات به صورت تصويري دارد، پس اگر اطلاع رساني و انتقال پيام به كمك تصوير انجام پذيرد اثرگذاري و مدت ماندگاري آن در ذهن بيشتر است.تعريف بالا خلاصهاي از اينفوگرافيك به زبان ساده بود. استفاده از اينفوگرافيك لزوماً به معني استفاده از تصاوير ساده نيست بلكه مي تواند شامل عكس، نقشه، دياگرام، نمودار و غيره باشد.از محبوبيت اينفوگرافيك ها مي توان به قابليت تبديل محتواي متني استاندارد به يك محتواي تصويري كه قابل درك آسان است، اشاره كرد.احتمالاً به همين دليل است كه بيشتر بازارياب هاي ديجيتال و طرفداران سئو توانايي اينفوگرافيك در بازاريابي ديجيتال را بسيار بالا مي دانند. دلايل استفاده از اينفوگرافيك در بازاريابي ديجيتال
استفاده از اينفوگرافيك در محتواي وب سايت باعث بهبود سئو و در نتيجه افزايش ترافيك وب سايت مي شود. در نهايت مي توان گفت اينفوگرافيك چهار خدمت حياتي را مي تواند ارائه كند: ارزش پيشنهادي، ساختن يك برند، بيان يك داستان، و حركت مخاطبين مشتاق در طول پروسه خريد. حال به قسمت جذاب دوم مقاله مي رسيم. براي مطالعه كامل اين مقاله آموزشي حتما روي لينك زير كليك كنيد... https://webdaran.com/what-is-affiliate-marketing-and-infographick/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۷ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۰۸:۴۱ ] [ امير روزي طلب ]
فيسبوك اخيرا مشابه اينستاگرام اعلام كرده كه قصد پنهان كردن تعداد لايك هاي پست و كامنت هاي آن را براي دنبال كنندگان هر كاربر دارد. فيسبوك پيش از اين ادعا كرده بود كه قصد آزمايش پنهان كردن تعداد لايك هاي هر پست براي دوستان يك كاربر را دارد. مهندسي معكوس انجام شده توسط كارشناسان فيسبوك اكنون اجازه داده كه مشخص شود اين اقدام در حال اجرا در برنامه اندرويد فيسبوك نيز بوده و اكنون به نظر مي رسد افراد بيشتري (حداقل در استراليا) مشمول اين قانون جديد فيسبوك شده اند. يكي از سخنرانان فيسبوك طي مصاحبه اي با TechCrunch ادعا كرده كه فيسبوك مشغول آزمايش كردن اين موضوع در دامنه اي محدود است. اين آزمايش شامل پنهان كردن تعداد عكس العمل ها، لايك ها و تعداد ديده شدن ويديوها براي عموم است. صاحب هر پست كماكان مي تواند تعداد لايك ها و عكس العمل ها نسبت به پست خود را مشاهده كند. هدف از اين اقدام آن است كه كاربران با گذاشتن هر پست، خود را با ديگران مقايسه نكنند. به نظر مي رسد اين تغيير قرار است در كشورهاي ديگر نيز رخ دهد؛ با اين حال زمان آن هنوز مشخص نيست. اين موضوع بستگي به موفقيت يا عدم موفقيت تست اوليه اين تغيير دارد. اين طرح آزمايشي مشابه اقدامي است كه اينستاگرام نيز خبر از انجام آن در ماه آوريل امسال داده بود. اينستاگرام قصد داشت تعداد لايك هاي هر پست را براي دنبال كنندگان صاحب پست مخفي كند. هدف از اين آزمايش نيز برقراري ارتباط سالم تر ميان افراد واقعي و برندها بود. اين تغيير نيز مشابه تغيير اينستاگرام، نام لايك كننده يك دوست كاربر را نشان داده و نام بقيه را مخفي مي كند. شمار كامنت ها نيز طي اين تغيير مخفي خواهد شد. براي ديدن واكنش كاربران و نحوه عملكرد اين تغيير بهتر است فعلا بايد منتظر بود. منبع : https://www.neowin.net/news/facebook-starts-hiding-number-of-reactions-in-australia/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۲۳:۲۳ ] [ امير روزي طلب ]
مقامات فيس بوك به تازگي اعلام كرده اند كه در حال ساخت يك عينك واقعيت افزوده جديد هستند. اين عينك نقشه هاي جهان را به صورت سه بعدي نشان مي دهد.
فيس بوك پروژه Live Maps را بسيار آرماني توصيف كرده است. با توجه به ويديوي پخش شده در اين باره، مي توان گفت كه Maps Live در واقع نمايش چند لايه اي از جهان را با استفاده از داده هاي انبوه، نقشه هاي معمولي و فيلم هاي گرفته شده از طريق گوشي ها و عينك هاي واقعيت افزوده، به وجود مي آورد. به علاوه در اين ويديو، قابليت هايي نظير دريافت اطلاع رساني ها در هوا، تشخيص اشيا با برچسب آن ها، يا حتي نمايش يك آواتار هولوگرافيك در كنار افراد واقعي، به چشم مي خورد. هنوز به طور واضح مشخص نشده كه فيس بوك چگونه قرار است در حين جمع آوري داده ها، از حريم شخصي افراد محافظت كند. هرچند كه فيس بوك در اين زمينه تبحر چنداني ندارد. همانطور كه مي دانيد، سيستم Street View گوگل كه داده هاي مربوط به دنياي فيزيكي را جمع آوري مي كند نيز بارها به واسطه شكايات متعدد درباره نقض حريم شخصي با مسائل قانوني مواجه شده است. با اينكه كمپاني هاي ديگري مانند مايكروسافت (Magic Leap) و گوگل، ايده هاي مشابهي را ارائه داده اند، اما فيس بوك توانسته با كمك سيستم AR Spark خود، موجب بهبود و پيشرفت چشمگير واقعيت افزوده مبتني بر گوشي همراه شود. اين كمپاني به دفعات به ساخت عينك واقعيت افزوده اشاره كرده است. ناگفته نماند كه از هفته پيش شايعاتي نيز مبني بر همكاري اين شركت با گروه عينك سازي ري-بن شنيده مي شود. منبع : theverge ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۵ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۳:۳۴ ] [ امير روزي طلب ]
content marketing چيست؟ موسسه بازاريابي محتوا ( content marketing institute ) كه يك منبع آنلاين براي اطلاعات در مورد هر چيزي مرتبط با بازاريابي محتوا است، بازاريابي محتوا را اينگونه تعريف مي كند:بازاريابي محتوا ( content marketing ) يك روش بازاريابي براي ايجاد و توزيع محتواي ارزشمند، مرتبط و مداوم براي جذب و دستيابي به مخاطبان هدف است و هدف از آن هدايت سود بيشتر از طرف مشتري است. كلمه كليدي در اينجا “ارزشمند” است، اين كلمه اي است كه مي تواند اين تعريف را از هر نوع تعريف ديگر اعم از تبليغاتي يا بازاريابي، متمايز كنيد.استراتژي بازاريابي محتوا هنگامي درست است كه هنگامي كه كاربران آن را جستجو كردند، آن را به كارگيري كنند به جاي اينكه از آن پرهيز كنند.VW’s 2014 يك بازي روز تجاري است، اما چه چيزي باعث شده است كه در يوتوب 18 ميليون بازديد كننده داشته باشد، تبليغ؟ يا بازاريابي محتوا؟ پاسخ اين است كه هردو! اين بستگي به نحوه دريافت هر فردي است كه در معرض آن قرار دارد.اين موضوع در مورد هر بازاريابي محتوايي كه ايجاد مي كنيد، صدق مي كند و بستگي به اين دارد كه براي دريافت كننده مفيد بوده است يا خير.البته هدف اين است كه تا آنجا كه ممكن است براي مخاطبان هدف خود ارزش بيشتري را از بازاريابي محتوا ارائه دهيد.در اين مرحله و با وجود اين تعريف و توضيحات احتمالا هنوز هم نمي دانيد بازاريابي محتوا دقيقا چيست؟ در ادامه با در نظر گرفتن چند نمونه مي توانيم به درك بهتري برسيم. پنج نمونه بازاريابي محتوا به همان اندازه كه محتوا وجود دارد، روش هاي بازاريابي محتوا هم وجود دارد. هدف ما در اين مقاله اين است كه بازاريابي محتوا را به شما معرفي كنيم و به شما كمك كنيم مانند يك بازارياب محتوا فكر كنيد تا بتوانيد فرصت هاي اطراف خود را ببينيد.در ادامه پنج مثال وجود دارد به ذهن شما كمك مي كند تا موضوع را بهتر درك كنيد: · اينفوگرافيك اين ها عموما طولاني هستند، گرافيك هاي عمودي كه شامل آمار، نمودارها، گراف ها و ساير اطلاعات هستند.اگر به دنبال نمونه هاي بيشتري هستيد در اينجا 197 ايتفوگرافي با موضوع بازاريابي محتوا توسط Michael Schmitz، رئيس آزمايشگاه محتوا در Publicis مونيخ، ارائه شده است.ايفوگرافيك مي تواند در اين زمينه موثر باشد و اگر خوب باشد مي توان آن را سال ها در رسانه هاي اجتماعي منتقل كرد و در وب سايت ها قرار داد. براي مثال در نمونه خارجي شما مي توانيد با استخدام پيمانكار در سايتي مانند oDesk، يك اينفوگرافيك حرفه اي طراحي كنيد. جالب است بدانيد در خارج از ايران يك طراحي اينفوگرافيك مناسب، معمولا حداقل براي شما 1000 دلار هزينه در پي خواهد داشت، البته اين در حالت معمولي است ولي اگر به دنبال استخدام پيمانكار يا آژانس هستيد كه شامل استراتژي، برنامه ريزي، تحقيق و طراحي است، مي تواند تا چندين هزار دلار هزينه در پي داشته باشد. همچنين موضوع تبليغ اينفوگرافيگ براي وبلاگ نويسان و رسانه ها نيز وجود دارد و يا مي توانيد صفحه اي را در Pinterest ايجاد كنيد و اينفوگرافيك ها را در موضوع مربوط به شغل خود تنظيم كنيد.اين نوعي از بازاريابي محتوا است كه به جز وقت شما، هزينه ديگري براي شما ندارد، در ضمن اين روش براي مايكل هم موثر بود. براي مطالعه كامل اين مطلب و آموزش انواع ديجيتال ماركتينگ روي لينك زير كليك كنيد ... https://webdaran.com/what-is-content-marketing/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۳ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۴۹:۱۵ ] [ امير روزي طلب ]
|
|
[قالب وبلاگ : لیمو بلاگ] [Weblog Themes By : themzha.com] |