?>
سیستم vrf      اسپری ویگا اصل      داروخانه مگنیفر      خرید      تخفیف دندانپزشکی      بیمه دندان پزشکی      blockchain platform      HP License      شرکت سورنا      خرید لایسنس نود 32      روغن صنعتی      خرید ویلا شمال      طراحی فروشگاه آنلاین      تعمیر هشبرد ماینر      دانلود فیلم      لایسنس سیسکو      پنل اینستاگرام      خرید ارز فلوکی      خرید بیت کوین      آموزش آنلاین      آموزش خیاطی      اس اس دی سامسونگ      طراحی محوطه ساختمان      ویلا در تهراندشت      دکتر دیلی      ثبت شرکت در دبی      Token      فروشگاه اینترنتی      neuralink      -      کسب درآمد      رپورتاژ آگهی      ساخت سردخانه      نظارت بر ساخت      سالن زیبایی      اجاره هیلتی      خرید بک لینک و رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      خرید بازدید سایت      شیشه بالکن      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بک لینک     
ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 34
دیروز : 8
افراد آنلاین : 1
همه : 5765
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

موبايل ماركتينگ يا بازاريابي موبايلي ( Mobile Marketing ) استراتژي بازاريابي ديجيتالي چند كاناله‌اي است كه هدف آن دستيابي به مخاطبان هدف در تلفن‌هاي هوشمند ، تبلت‌ها و ساير دستگاه‌هاي همراه آن‌ها ازطريق وب‌سايت‌ها ، ايميل ، SMS و MMS ، رسانه‌هاي اجتماعي و اپليكيشن‌ها است.
تلفن همراه شيوه‌ي تعامل مردم با برندها را دگرگون كرده است.امروزه تمام كارهايي را كه مي‌توان با رايانه‌ روميزي انجام داد، در دستگاه‌هاي همراه هم در دسترس هستند.
انجام تمام كارهايي مانند مشاهدهٔ ايميل‌ها ، بازديد از وب‌سايت و خواندن مطالب، در صفحه‌ نمايش كوچك دستگاه‌هاي همراه نيز امكان‌پذير است.
جالب است بدانيد كه ۸۰٪ كاربران اينترنت ، گوشي هوشمند دارند.
چرا موبايل ماركتينگ اهميت دارد؟
پلتفرم‌هاي موبايل مانند گوشي‌هاي هوشمند و تبلت‌ها تا۶۰٪ از زماني را كه كاربران در ايالات متحده در رسانه‌هاي ديجيتالي مي‌گذرانند ، ميزباني مي‌كنند.

گوگل اعلام كرده است كه از پايان سال ۲۰۱۵ ميزان جستجو با گوشي‌هاي تلفن همراه از تعداد جستجوهايي كه توسط رايانه‌هاي روميزي انجام مي‌شود ، فراتر رفته است.

براي تبليغات موبايلي مؤثر ، به درك مخاطبان خود ، طراحي محتوا با درنظر داشتن پلتفرم‌هاي موبايل ماركتينگ چيست و چرا اهميت دارد و استفاده‌ راهبردي از بازاريابي SMS/MMS و اپليكيشن‌هاي موبايل نياز داريد.

 

استفاده از SMS و MMS در بازاريابي موبايلي يا ( Mobile Marketing )
SMS و MMS از كانال‌هاي بسيار قدرتمند در بازاريابي موبايلي هستند كه پيام‌هاي تبليغاتي را مستقيما در اختيار كاربران موبايل قرار مي‌‌دهند.
نكات استفاده از SMS

همچنين بررسي‌ها نشان داده پيغام متنيِ ارسال‌شده از طريق SMS يا پيام كوتاه ، ۸ برابر بيشتر در جذب توجه مخاطب اثر دارد.در آمريكا ۵۰ درصد مشتريان ، خريدهاي خود را براساس SMSهاي دريافتي‌شان انجام مي‌دهند.
ارسال SMS نوعي بازاريابي مستقيم است كه در آن ارتباط بي‌واسطه از طريق موبايل با مخاطب برقرار مي‌شود ؛ از اين رو بايد ملاحظاتي را در اجراي آن در نظر گرفت :

بهتر است پيام‌هاي متني كمتر از ۱۶۰ كاراكتر تنظيم شوند.
جملات واضح و شفاف باشند و در آن‌ها از اختصارِ بيجا استفاده نشود.
متن پيام محترمانه باشد و فرستنده‌ي پيام براي مخاطب ، مشخص باشد.
در اينجا نيز CTA يا همان فراخوان مخاطب بايد با مهارت خاصي در متن پيام تنظيم شود.

نكات استفاده از MMS
MMS يا پيام‌هاي چند رسانه اي راه ديگري براي برقراري ارتباط مستقيم با مخاطبان موبايل است.محتواي پيام‌هاي MMS ممكن است متن ، عكس ، ويدئو ، صوت ، GIF و… باشد.تنوع و گستره‌ وسيع امكانات در MMS ، باعث مي‌شود بتوان پيام‌هايي اختصاصي براي برند ايجاد كرد.اين پيام‌هاي اختصاصي سبب مي‌شود پيام چند رسانه اي ، نسبت به ساير كمپين‌هاي بازاريابي ، در جايگاه برتري قرار بگيرد.پيام‌هاي ارسالي در اين روش ، ذهن مخاطب را بيشتر درگير مي‌كند و كارايي آن ۲۰درصد بيشتر از SMS است.محتواي پيام‌ها در اين روش ، هشت برابر بيشتر در رسانه‌هاي اجتماعي به اشتراك گذاشته مي‌شود.

نكات تكميلي.....براي مطالعه مطلب كامل روي لينك زير كليك كنيد...
https://webdaran.com/what-is-mobile-marketing/

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۱۶:۲۲ ] [ امير روزي طلب ]
شما تنها يك شانس داريد تا با لوگوي خود ديگران را تحت تاثير قرار دهيد.  بنابراين با داشتن يك طراحي مناسب و اصولي شانس خود را چند برابر كنيد.  
راه‌اندازي يك كسب‌و‌كار جديد تنها به ارائه‌ي محصولات بدون نقص محدود نمي‌شود. اگر قصد داريد كه يك كسب‌و‌كار موفق در بازار داشته باشيد بايد روي بازاريابي برند خود نيز كار كنيد. اين روزها و با وجود امكانات جديد ساختن وب‌سايت بسيار ساده شده است. اما بايد به ياد داشته باشيد كه بازاريابي برند با داشتن نام و لوگوي مناسب آغاز مي‌شود. مطالعه انجام شده نشان مي‌دهند لوگوهايي كه از طراحي خوبي برخورداد هستند ۱۳ درصد بيشتر توجه مشتري‌ها را جلب مي‌كنند، ۷ درصد بيشتر آن‌ها را به يك برند علاقه‌مند مي‌كنند و ۶ درصد شانس معرفي شدن شركت به‌عنوان يك برند خاص در يك زمينه مشخص را افزايش مي‌دهند. درواقع يك لوگوي مناسب و به ياد ماندني باعث ايجاد رابطه‌ي خوبي ميان شركت شما و مشتري‌هايتان مي‌شود و شانس درگير شدن آن‌ها با برند شما را افزايش مي‌دهد.
۱- بايد قوي و متعادل باشد
يك لوگو مي‌تواند فقط از متن تشكيل شده باشد مانند IBM يا اينكه يك سمبل گرافيكي باشد مانند لوگوي نايك و يا شامل هر ۲ مورد باشد. درواقع لوگو بايد بازتابي از شركت شما، قلب، روح و شخصيت آن باشد.  براي اين عنوان سايت مديسه بهترين گزينه است كه به درستي مي تواند اين اصل را در لوگوي خود به شما نشان دهد.براي طراحي چنين لوگويي بايد مخاطبان و محصولات يا خدمات خود را هميشه در ذهن داشته باشيد. لوگوهايي كه ظاهر قوي دارند و متعادل هستند تاثير بهتري روي مخاطبان خواهند گذاشت زيراي خواندن آن‌ها ساده بوده و در يك محيط شلوغ مانند مراكز خريد تاثير مثبت‌تري روي ديگران خواهند گذاشت.
۲- بايد ساده باشد
سادگي كليد موفقيت است. چاپ و تكثير كردن يك لوگوي پيچيده سخت است و ممكن است شنوندگان متوجه نكته‌ي آن نشوند. اغلب شركت‌هايي كه موفق هستند مانند اپل، فيسبوك و مك‌دونالد لوگوي ساده‌اي دارند. لوگوي آن‌ها به‌قدري ساده و واضح است كه حتي اگر سياه و سفيد هم باشد توسط مخاطبان تشخيص داده مي‌شود.
۳- بايد به ياد ماندني باشد
نيازي نيست تا لوگوي شما تعريف دقيقي از كسب‌و‌كارتان باشد. به‌عنوان مثال شركت‌هاي خودروسازي از علامت ماشين در لوگوي خود استفاده نمي‌كنند. اگر قصد استفاده از آيكون‌ها را براي طراحي لوگوي خود داريد بايد به دنبال تصاويري باشيد كه حتي بدون نوشتن نام شركت با مخاطبانتان رابطه برقرار كند. در اين صورت مي‌توانيد از اين آيكون به‌تنهايي در بسته‌بندي و برچسب‌ محصولات استفاده كنيد. اين اصل در طراحي وب سايت براي شركت بسيار مهم است چرا كه شما بايد در ذهن مخاطب خود بمانيد كه هميشه به شما مراجعه كنند .لوگوي معروف نايك در سال ۱۹۷۱ توسط كارولين ديويدسون يك دانشجوي طراحي خلق شد. اين لوگو از بال الهه‌ي پيروزي يونان ‌به نام نايك الهام گرفته شده است و نشان دهنده‌ي سرعت، ظرافت و قهرماني است. يا به‌عنوان مثال در لوگوي برند آمازون يك فلش از a به z كشيده شده است و اين يعني در اين فروشگاه اينترنتي هر چيزي كه بخواهيد را مي‌توانيد پيدا كنيد.
۴- بايد انعطاف‌پذير باشد
يك لوگوي مناسب بايد از روي يك بيلبورد تبليغاتي در فاصله‌ي چند كيلومتري يا يك كارت ويزيت با ابعاد چند سانتي‌متر قابل شناسايي باشد. همچنين بايد روي بروشورها، تيشرت‌هاي تبليغاتي و ديگر محصولات بازاريابي نماي خوبي داشته باشد. يك لوگوي خوب بايد ظاهر خوبي با رنگ‌هاي مختلف داشته باشد و در پيش‌زمينه‌هاي تيره، روشن يا حتي رنگي‌رنگي مناسب به نظر برسد.
۵- از رنگ‌هاي مناسب استفاده كنيد
اگر مي‌خواهيد لوگوي رنگي داشته باشيد بايد روان‌شناسي رنگ‌ها را در طراحي آن مد نظر داشته باشد. به اين دقت كنيد كه آيا رنگ‌هاي شما احساس قدرت را به مخاطبان منتقل مي‌كنند يا اينكه باعث حواس‌پرتي مي‌شوند. به‌عنوان مثال رنگ آبي نشان دهنده‌ي اعتماد، وفاداري و طراوت است. اگر دقت كرده باشيد متوجه مي‌شويد كه رنگ آبي در سيستم‌هاي مالي و بانكداري بيشتر مورد استفاده قرار مي‌گيرد. رنگ سبز نمايانگر زندگي، طبيعت، پاكي و حتي نشان‌دهنده‌ي محصولات ارگانيك است.
همچنين سعي كنيد رنگ‌هايي را انتخاب كنيد كه روي پيش‌زمينه‌ي سفيد و مشكي خودشان را بهتر نشان دهند زيرا لوگوها معمولا روي كاغذهاي سفيد يا مشكي چاپ مي‌شوند. به لوگو سايت ستاره نگاهي بيندازيد با لطافت تمام مهر مادري را در لوگو خود طراحي كرده اند و توانسته اند به موفقيت برسند.
از پيچيدگي اجتناب كنيد. به‌عنوان مثال اگرچه لوگوهاي شيب‌دار در كامپيوتر بهتر به نظر مي‌رسند اما مصارف آن در آينده و روي لوازمي مانند سربرگ و كارت ويزيت را نيز در نظر داشته باشد. قبل از اينكه از بيش از ۳ رنگ در لوگوي خود استفاده كنيد بهتر است كه دوباره در مورد همه چيز خوب فكر كنيد. رنگ‌هاي اضافه قيمت توليد محصولات را بالا مي‌برد و شناسايي آن‌ها را توسط مشتري سخت مي‌كند. گر قصد گسترش كسب‌و‌كار خود را داريد بايد تفاوت‌هاي فرهنگي در جوامع مختلف را در نظر بگيريد. معني رنگ‌ها و برخي از اشكال خاص در فرهنگ‌هاي مختلف تعابير متفاوتي دارند.
۶- لوگو نبايد به زمان وابسته باشد
استفاده كردن از ترندها يا چيزهايي كه در مقطعي از زمان مورد توجه قرار مي‌گيرند خوب است اما با گذشت زمان از ميزان محبوبيت آن‌ها كاسته مي‌شود. يك لوگوي خوب نبايد به زمان وابستگي داشته باشد. هرچقدر وابستگي يك لوگو به زمان كمتر باشد ماندگاري آن در ذهن مردم بيشتر خواهد شد.
۷- بايد خاص باشد
با متنوع شدن فونت‌ها و ميليون‌ها رنگي كه از تركيب شدن با يكديگر به دست مي‌آيند طراحي يك لوگوي خاص زمان‌بر بوده و به صبوري احتياج دارد. لوگوي شما بايد به‌گونه‌اي طراحي شود كه جايگاه خودش را در ميان ديگر لوگوهاي محبوب پيدا كند. اگر در اين زمينه دچار سردرگمي شديد ديجيتال ماركتينگ به شما كمك شاياني مي كند. هرگز از لوگوهاي شناخته شده مانند نايك در طراحي‌هاي خود استفاده نكنيد. ديدن يك لوگوي جهاني و معروف باعث از بين رفتن اعتماد مشتري‌ها به برند شما مي‌شود.
۸- بايد تايپوگرافي قوي داشته باشد
تايپوگرافي يا حروفچيني در طراحي لوگو بسيار مهم است. فونت‌هاي انگليسي قديمي مظهر قدرت هستند اما خواندن آن‌ها دشوار است مخصوصا زماني كه در ابعاد كوچك نوشته مي‌شوند. فونت‌هاي San-serif تميز بوده و احساس باز بودن و جذابيت را به مخاطبان منتقل مي‌كنند. استفاده از تايپوگرافي‌هاي مناسب نيازمند مهارت است بنابراين فونت‌هايي را انتخاب كنيد كه پيام برند شما را بهتر به مشتري‌ها منتقل مي‌كنند.
۹- بايد معني برند شما را داشته باشد
لوگوي شما بايد پيام برندتان را بازگو كند. برندهاي معروف دنيا به دليل لوگويشان محبوب نشده اند بلكه لوگوها به دليل پيامي كه به مخاطبان منتقل مي‌كنند مورد توجه قرار مي‌گيرند. بنابراين قبل از طراحي لوگو به اين موضوع توجه كنيد و نظر ديگران را نيز در اين رابطه جويا شويد. سايت جام نيوز را مي توان جزء برترين لوگو هاي ايران دانست كه تمامي نكات را رعايت كرده است .گاهي اوقات ديگران متوجه نكته‌هايي مي‌شوند كه هرگز به ذهن شما خطور نكرده‌اند. البته بسياري از شركت‌ها ميليون‌ها دلار براي تبليغات خود هزينه كرده‌اند تا توانسته‌اند به اين ميزان محبوبيت در سطح جهاني برسند.
۱۰- بايد از طراحي وكتور استفاده كنيد
چه طراحي لوگوي خود را به دوستتان سپرده باشد يا براي انجام اين كار طراحان حرفه‌اي را استخدام كرده باشيد بايد از آن‌ها بخواهيد تا لوگوي شما را به صورت وكتور طراحي كنند. وكتور ديزاين نوعي طراحي است كه توسط نرم‌افزارهاي فتوشاپ يا ايلاستريتور و توسط بردار و ديگر اشكال رياضي انجام مي‌شود. چنين طراحي‌هايي در آينده دست شما را براي اعمال تغييرات كوچك در اندازه و مدل طراحي باز مي‌گذارند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۵۷:۰۸ ] [ امير روزي طلب ]

گوگل قابليت ناشناس را در برنامه‌ي گوگل مپ براي حفظ حريم خصوصي بيشتر در اختيار كاربران اندرويد قرار داده است.

اوايل ماه جاري، گوگل اعلام كرد كه ويژگي جديد ناشناس (Incognito) براي Google Maps شروع به كار كرده است و اكنون بايد در دستگاه‌هاي اندرويد منتظر اين قابليت باشيم. البته ارائه‌شدن اين قابليت براي تمامي كاربران اندوريد كمي زمانبر خواهد بود. قابليت ناشناس در آينده در اختيار كاربران iOS نيز قرار خواهد گرفت اما هنوز تاريخ دقيقي براي آن مشخص نشده است.

براي فعال‌كردن اين حالت ناشناس در گوگل مپ بايد مراحل زير را دنبال كنيد:

۱. برنامه‌ي Google Maps را باز كنيد.

۲. روي تصوير نمايه‌ي خود ضربه بزنيد.

۳. روي «Turn on Incognito mode» كليك كنيد.

قابليت ناشناس Incognito چيزي نيست كه هميشه بخواهيد از آن استفاده كنيد؛ زيرا باعث غيرفعال شدن برخي از ويژگي‌ها خواهد شد. براي مثال مكان‌هايي كه مي‌رويد در سابقه موقعيت مكاني شما ذخيره نخواهد شد، جستجوهاي شما در حساب كاربري‌تان ذخيره نمي‌شوند، از اطلاعات شما براي شخصي‌سازي استفاده نخواهد شد و همچنين ميكروفون براي دستيار صوتي گوگل در نقشه از كار خواهد افتاد. از سوي ديگر بايد بدانيد كه با فعال شدن اين قابليت، رديابي شما همچنان ادامه خواهد داشت.

اين قابليت ناشناس دقيقا مشابه قابليت Incognito در مرورگر كروم است كه در سال ۲۰۰۸ براي جستجوي در وب و بازديد از صفحات وب مختلف ارائه شد. درنتيجه با اين قابليت هيچ سابقه‌اي از كاربران در مرورگر ثبت نخواهد شد. اما اين قابليت كارايي بيشتري در گوگل مپ خواهد داشت و از حريم خصوصي محافظت خواهد كرد. درنتيجه هيچ اطلاعاتي را از فعاليت‌هاي كاربران در گوگل مپ ذخيره نخواهد كرد.

فعال كردن حالت ناشناس در گوگل مپ بر نحوه‌ي استفاده يا ذخيره فعاليت شما در سرويس‌هاي اينترنت، ساير برنامه‌ها‌، جستجوي صوتي و خدمات گوگل تأثير نمي‌گذارد. به عبارت ديگر، روشن كردن اين ويژگي، اطلاعات ذخيره‌شده در حساب كاربري گوگل را به حداقل مي‌رساند، اما كاري براي جلوگيري از دسترسي برنامه‌هاي ثالث انجام نمي‌دهد. البته نبايد اين قابليت را به‌عنوان ابزاري كاملاً قابل اعتماد براي حفظ حريم شخصي دانست.

منبع : techcrunch


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۳۲:۲۲ ] [ امير روزي طلب ]

اينستاگرام اعلام كرده كليه فيلترهاي واقعيت افزوده اي كه جراحي زيبايي را تبليغ مي كنند به خاطر آسيب هايي كه ممكن است براي سلامت رواني افراد داشته باشند را حذف خواهد كرد.

افكت هايي كه ظاهري با لب هاي تزريقي يا ليفت صورت و هر گونه زيبايي ظاهري مصنوعي را به چهره افراد اضافه مي كنند در زمره مواردي هستند كه از اينستاگرام حذف مي شوند.

اينستاگرام در بيانيه خود آورده است كه طبق تحقيقات فيلترهاي تغيير دهنده چهره ميتوانند احساس افراد در مورد ظاهرشان را بدتر كنند و در نتيجه اين شبكه اجتماعي كه به فيسبوك تعلق دارد تصميم گرفته اين فيلترها را به خاطر بهبود سلامت كاربرانش حذف كند.

يكي از سخنگويان فيسبوك در اين باره گفته است:

ما در حال ارزيابي مجدد سياست هايمان هستيم و مي خواهيم فيلترهاي مان تجربه مثبتي را براي مردم ايجاد كنند. همزمان با ارزيابي اين سياست ها، كليه افكتهايي (از گالري افكت ها) كه به جراحي پلاستيك ارتباط پيدا مي كنند را حذف خواهيم كرد و تاييد افكت هاي جديد مانند اينها را متوقف خواهيم كرد.

چند ماه پيش، آپديت جديدي براي اينستاگرام منتشر شد كه به كاربران امكان مي داد افكت هاي مجازي مختص به خود از جمله انواع انيميشن و فيلترهاي چهره را بسازند و آنها را روي ويديوها و تصاوير خود قرار دهند و حالا ظاهرا به خاطر اثرات نامطلوب برخي از آنها، افكت هايي كه جراحي پلاستيك روي چهره را به تصوير مي كشند حذف مي شوند.

البته طبق اعلام اينستاگرام هنوز مشخص نيست كه چه مدت طول مي كشد كليه اين فيلترها حذف شوند اما بسياري از كاربران از اين محدوديت ها استقبال كرده اند و همزمان برخي نيز به اين مساله اعتراض كرده اند.

ويشال شاه مدير محصول اينستاگرام در اين باره گفت:

باور دارم كه تصوير چهره به صورت كلي و نه فقط در اينستاگرام، موضوع واقعا مهمي است و با در نظر داشتن تحقيقات صورت گرفته در اين باره، اين مساله ايست كه برايمان اهميت بالايي دارد.

منبع : dailymail


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۳۹:۴۰ ] [ امير روزي طلب ]

گوگل فهرستي از توليدكنندگاني تهيه كرده كه به‌روزرساني اندرويد 10 را حداكثر تا انتهاي سال جاري ميلادي منتشر مي‌كنند.

يكي‌از بزرگ‌ترين مشكلاتي كه گريبان‌ سيستم‌عامل اندرويد را گرفته، پراكندگي دستگاه‌هاي اندرويدي است. گستردگي دستگاه‌هاي اندرويدي اگرچه حق انتخاب بيشتري را به مشتريان مي‌دهد؛ اما از سوي ديگر، كار گوگل و توليدكنندگان را براي آماده‌سازي سريع به‌روزرساني‌ها و انتشار آن‌ها سخت‌تر مي‌كند.

خوشبختانه گوگل با شناخت اين مشكل، دست‌روي‌دست نگذاشت و همزمان با انتشار به‌روزرساني اندرويد ۸ از برنامه‌ي جديد خود براي تسريع روند انتشار به‌روزرساني‌ها تحت‌نام پروژه‌ي تربل رونمايي كرد؛ پروژه‌اي كه به‌سبب ساختار ماژولار خود، به توليدكنندگان امكان دستكاري راحت‌تر اندرويد و انتشار سريع‌تر به‌روزرساني‌هاي اندرويد را مي‌داد.

هم‌اكنون دو سال از آغاز به كار پروژه‌ي تربل گذشته است و مي‌توان تأثيرات آن را بهتر متوجه شد.

گوگل در مطلبي وبلاگي، نرخ به‌روزرساني نسخه‌هاي گذشته اندرويد را مشخص كرده كه از پيشتازي اندرويد ۹ در مقايسه با به‌روزرساني پيشين خبر مي‌دهد. طبق جزئياتي كه اهالي مانتين‌ويو منتشر كرده‌اند، پروژه‌ي تربل در اولين سال توانسته نرخ به‌روزرساني به اندرويد ۹ را سريع‌تر از نسخه‌هاي قبلي كند؛ اتفاقي كه درنهايت منجر به اين شده تا اندرويد ۹ هم‌اكنون ۲۲/۶ درصد از سهم اندرويد را در دست داشته باشد. گوگل ادعا مي‌كند كه به‌لطف پروژه‌ي تربل، ميانگينِ زمانِ به‌روزرساني از اندرويد ۸ به اندرويد ۹ نزديك‌به ۳ ماه كاهش پيدا كرده است؛ مقداري كه انتظار مي‌رود امسال با اندرويد ۱۰ باز هم كاهش پيدا كند.

 

HMD يكي‌از نخستين توليدكنندگاني بود كه اندرويد ۱۰ را با انتشار يك به‌روزرساني دراختيار دارندگان نوكيا 8.1 قرار داد. اسنشال، شيائومي و وان‌پلاس نيز ازجمله‌ ديگر توليدكنندگاني محسوب مي‌شوند كه عملكرد سريعي در ارائه‌ي به‌روزرساني اندرويد ۱۰ داشته‌اند. 

طبق انتظار گوگل، تا انتهاي سال جاري ميلادي، توليدكنندگان بيشتري به اين فهرست اضافه خواهند شد.

بسياري از توليدكنندگان نظير ايسوس، ال‌جي، اوپو، ريلمي، سامسونگ، شارپ، ترنشن و ويوو متعهد شده‌اند كه تا آخر سال جاري، دستگاه‌هاي خود را به‌ اندرويد ۱۰ به‌روزرساني كنند.
اگر اين ادعاي گوگل تا پايان سال جاري محقق شود، قطعا مؤفقيت بزرگي براي اندرويد محسوب خواهد شد. انتظار مي‌رود كه روند انتشار به‌روزرساني‌ها در سال‌هاي آتي با نسخه‌هاي بعدي اندرويد بيش‌از‌پيش سريع‌ شود.

ديدگاه خود را در‌اين‌رابطه با ما و ديگر كاربران به‌اشتراك بگذاريد.

منبع : https://www.gsmarena.com/google_confirms_most_major_manufacturers_


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۱۳:۱۸ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب