?>
سیستم vrf      اسپری ویگا اصل      داروخانه مگنیفر      خرید      تخفیف دندانپزشکی      بیمه دندان پزشکی      blockchain platform      HP License      شرکت سورنا      خرید لایسنس نود 32      روغن صنعتی      خرید ویلا شمال      طراحی فروشگاه آنلاین      تعمیر هشبرد ماینر      دانلود فیلم      لایسنس سیسکو      پنل اینستاگرام      خرید ارز فلوکی      خرید بیت کوین      آموزش آنلاین      آموزش خیاطی      اس اس دی سامسونگ      طراحی محوطه ساختمان      ویلا در تهراندشت      دکتر دیلی      ثبت شرکت در دبی      Token      فروشگاه اینترنتی      neuralink      -      کسب درآمد      رپورتاژ آگهی      ساخت سردخانه      نظارت بر ساخت      سالن زیبایی      اجاره هیلتی      خرید بک لینک و رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      خرید بازدید سایت      شیشه بالکن      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بک لینک     
ديجيتال ماركتينگ

ديجيتال ماركتينگ
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 48
دیروز : 8
افراد آنلاین : 1
همه : 5779
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

طراحي خوب يك سايت علاوه بر اينكه مي تواند باعث جذب بازديدكنندگان زيادي شود مي تواند باعث افزايش رتبه سايت در موتور جستجو شده و تعداد بازديدكننده از طريق موتور جستجو را نيز افزايش دهد. به اين منظور پارامترهاي مهم در طراحي يك سايت را كه از نظر متورهاي جستجو هم مهم هستند را ارزيابي مي نمائيم.

۱- اندازه سايت : اندازه يك سايت اثر بسيار زيادي در رتبه آن سايت در موتورهاي جستجو دارد. موتورهاي جستجو به دنبال محتوا هستند ، اگر شما در سايتتان تعداد كمي صفحه وب داريد و رقيب شما تعداد زيادي داريد ، به احتمال بسيار زياد سايت شما رتبه كمتري از سايت رقيب خواهد داشت. در بسياري از موارد امكانپذير نيست كه شما صفحات زيادي را در مورد كسب و كار خودتان در سايت منتشر كنيد در اين مورد شما بايستي به ارائه محتواي رايگان در سايتتان فكر كنيد. با اضافه نمودن محتواي رايگان علاوه بر اينكه مورد علاقه موتورهاي جستجو قرار مي گيريد، باعث رضايتمندي بازديدكندگان شده و باعث مراجعه مجدد به سايت شما مي شود.

۲- سايتهاي مبتني بر صفحات گرافيكي : سايتهائي كه از اجزاي گرافيكي به مقدار زياد استفاده مي كنند علاوه بر اينكه زمانمورد نياز براي ديده شده سايت را افزايش مي دهند از نشر موتورهاي جستجو هم دچار مشكل مي شوند سايتي همچون فيليمو نمونه كامل اين مثال است. موتورهاي جستجو نمي توانند محتواي عكسها را ايندكس كنند. هرچند گوگل اين امكان را اضافه كرده است اما اين مورد در بيشتر موتورهاي جستجو امكانگذير نيست.

۳- صفحات وب پويا : اگر محتواي سايت شما از روي يك بانك اطلاعات بزرگ ساخته مي شود، احتمالا ديده ايد كه بخشهائي از سايت شما در موتورهاي جستجو ثبت نشده و قابل جستجو نيستند. بايستي به نوعي موتورهاي جستجو را مجاب كرد كه اين صفحات را ثبت كنند. يك راه استفاده از لينك صفحات مورد نظر ( صفحات پويا) در صفحات ثابت است. البته باز هم در اين روش محتواي اطلاعات به احتمال زياد قابل جستجو نيستند. سئو يكي از راخ حل هاي افزايش مشاهده سايت ها است اگر به دنبال افزايش رتبه خود در گوگل هستيد قيمت سئو كردن سايت را در نطر داشته باشيد. اگر مي خواهيد محتواي اطلاعات را هم قابل جستجو كنيد، راه حل منتظر كردن دوره اي اطلاعاتي است كه تغيير نمي كنند. اين اطلاعات را در صفحات ثابت منتشر كنيد. نمونه اين نوع صفحات ، صفخات وبلاگ هستند كه اطلاعات اصلي در يك بانك اطلاعاتي است و در دوره هاي زماني خاصي در سايت ثبت مي شوند.

۴- استفاده صحيح از كد html : براي توليد سايت خود از برنامه هائي مانند msword استفاده نكنيد. صفحات توليد شده در اين برنامه بيشتر شامل اطلاعات مربوط به بنگ و فونت و قالب صفحات مي باشد. در اين حالت روبات موتور جستجو بجاي اينكه به اطلاعات ساي شما دسترسي داشته باشد ، در درجه اول اطلاعات نمايشي سايت را مي گيرد و بعد از آن اطلاعات اصلي را . اين مي تواند در نحوه گردآوري اطلاعات سايت براي ثبت در موتور جستجو اختلال ايجاد نمايد. يك راه استفاده از برنامه هائي چون dream weaver است . اين برنامه اطلاعات مربوط به نوع نمايش اطلاعات را در يك فايل css ذخيره كرده و در ابتداي صفحه سايت شما آنرا مورد استفاده قرار مي دهد.سايت هاي داخلي فراواني همچون بانك ملي به زبان css نوشته شده اند. به اين ترتيب در صورت لزوم و در زمان نمايش اين فايل خوانده مي شود و روبات موتور جستحو مشكلي پيدا نمي كند. علاوه بر اين استفاده از كد html نادرست در صفحه سايت مي تواند باعث بروز مشكل در روبات موتور جستجو شود هرچند كه در نمايش سايت شما توسط مرورگرهاي مختلف ايجاد اشكال نكند.

۵- انتخاب نام دامنه مناسب : يك قانون طلائي در اين مورد داريم كه مي گويد كاري كنيد كه در ذهن بازديدكننده خود باقي بمانيد. يكي از راههاي عمل به اين قانون طلائي استفاده از نامهاي مناسب براي نام سايت است. اسم سايت شما مي تواند نام كسب و كار شما باشد يا نام فعاليتي باشد كه شما انجام مي دهيد.اگر به دنبال طراحي سايت شركتي هستيد هيچگاه از اسامي طولاني و جمله هاي براي ثبت نام سايت خود استفاده نكنيد. علاوه بر اين اگر مي خواهيد به هر دليلي نام دامنه خود را عوض كنيد، براي اينكه رتبه قبلي سايت را از دست ندهيد بهتر است از سرويس forwarding سايت قبلي استفاده كرده و نام قديم را به آدرس جديد forward كنيد.

۶- استفاده از فريم : سعي كنيد اصلا از فريم در طراحي سايت خودتان استفاده نكنيد. حتي اگر مشتري شما از شما خواست سعي كنيد او را در اين زمينه توجيه كنيد. تعدادي از مرورگرهاي اينترنتي فريم را پشتيباني نمي كنند و بنابراين سايت شما توسط اين مرورگرها ديده نمي شوند. سايت ها را جوري طراحي كنيد كه با هر مرورگري قابل اجرا باشند مثلا سنجش به راحتي با هر پلتفرمي قابل اجرا است. ذخيره كردن آرس سايتي كه با فريم طراحي شده بسيار مشكل است ( بر خلاف قانون طلائي)

۷- اطلاعات خود را بروز نمائيد : علاوه بر اينكه سايتهائي كه تاريخ بروزرساني آنها مربوط به چند سال پيش است از نظر بازديدكننده اعتبار چنداني ندارد، موتورهاس جستجو هم به اين نكته حساس بوده و اينگونه صفحات را با كمترين رتبه در نظر مي گيرد.اگر نمناك هر روز اطلاعات خود را بروز رساني نمي كرد بدون شك به چنين جايگاهي دست نمي يافت. سايتهائي كه مرتبا بروز مي شوند و صفحاتي كه دوره بروز رساني آنها كوتاه مي باشد، در كسب رتبه بهتر موتورهاي جستجو موفق تر هستند.

آگاهي از مواردي كه در بالا ذكر شد براي تمامي طراحان سايت و مديران آنها الزامي است. اگر شما سايتي طراحي نمائيد موارد ذكر شده در آن رعايت نشده باشند، در حقيقت براي دارنده سايت مشكل ايجاد كرده ايد. بيشتر بازديدكننده هاي يك سايت خوب از طريق موتورهاي جستجو سايت مورد نظر خود را مي يابند و علاوه بر اين بازديدكنندگاني كه از طريق موتورهاي جستجو به سايتي مراجعه مي كنند به احتمال بسيار زياد از مشتريان واقعي سايت هستند


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۰۴:۴۲ ] [ امير روزي طلب ]

طراحي سايت چند منظوره | طراحي قالب چند منظوره

امروزه تمامي كسب و كارها فارغ از اينكه در چه حوزه اي مشغول به فعاليت هستند به دنبال پيشرفت و توسعه هستند و قصد دارند راندمان كاري خود را افزايش دهند.

هنگامي كه شما تصميم به طراحي سايت براي كسب و كار خود مي گيريد با انواع افزونه ها ، ابزارها و ويژگي ها روبرو مي‌شويد كه هر كدام از آن ها داراي ويژگي هاي خاصي مي باشند كه بسته به نوع حوزه فعاليت شما بايد از آن ها استفاده شود.

اما سوال اصلي اينجاست كه اگر كسب و كار شما طوري باشد كه نياز به چندين سايت مختلف براي آن داشته باشيد چه كاري بايد انجام داد؟

طراحي سايت چند منظوره

شايد اولين ايده اي كه به ذهن شما برسد اين باشد كه آيا مي‌توان همه اين ويژگي‌ها را در يك سايت استفاده كرد يا اينكه نياز به چند وب سايت است؟

جواب اين سوال بله است يعني مي‌توان تمام ويژگي ها را در يك سايت به كار بود به همين منظور شما مي توانيد از طراحي سايت چند منظوره استفاده كنيد.

در حقيقت مي توان گفت شما با استفاده از قالب چند منظوره هم از نظر مالي صرفه جويي كرده ايد و هم با يك تير چند نشان زده ايد!

همانطور كه از نام طراحي سايت چند منظوره مشخص است شما مي توانيد چندين ويژگي و كسب و كار را در يك قالب چند منظوره گرد هم آورديد.

براي مثال سايتي كه هم شركتي باشد و هم فروشگاهي!

با توجه به اينكه امروزه فناوري هاي جديد جديد دائماً در حال تهديد محصولات قديمي و بي كيفيت هستند استفاده از اين ويژگي مي تواند شما را كاملا بروز نگه دارد.

قالب چند منظوره

قالب چند منظوره مزيت‌هاي زيادي دارد بگذاريد با يك مثال توضيح دهيم :

شما به چه مزه اي علاقه مند هستيد؟ تلخ ، شيرين ، تند ، شور ، ملس يا ….

با استفاده از قالب چند منظوره مي توانيد طعم دلخواه خود را داشته باشيد و اين در حالي است كه هسته اصلي سايت شما بدون تغيير باقي خواهد ماند.

طراحي وب سايت قالب چند منظوره

فرض كنيد يك كسب و كار محصولات زياد و متنوعي دارد و نياز دارد كه همه آن ها را معرفي كند و يا موضوعات بسيار زياد و متنوعي دارد كه دسته بندي آن ها نياز به طراحي متد هاي خاص دارد.

در اين حالت مي توانيد از قابليت مگا منو در سايت خود استفاده كنيد تا يك منوي عريض داشته باشيد.

يكي از نمونه هاي بارز و موفق استفاده از مگا منو ، سايت ديجي كالا مي باشد.

استفاده از مگا منو همچنين مي‌تواند موجب بهبود تجربه كاربري شود.

يكي از قابليت‌هاي مگا منو اين است كه اجازه مي‌دهد تعداد زيادي لينك را در يك كادر و در يك جا نشان دهيد.......

ادامه مطلب در لينك زير .....

https://webdaran.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%da%86%d9%86%d8%af-%d9%85%d9%86%d8%b8%d9%88%d8%b1%d9%87/

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۲۳:۳۱ ] [ امير روزي طلب ]

باشگاه فوتبال معروف اسپانيايي به منظور تعامل بهتر با هواداران، رمز ارز خود را با نام BAR عرضه مي‌كند.

امروزه پيشرفت روزافزون تكنولوژي موجب شده تا حتي باشگاه‌هاي فوتبال هم به روش‌هاي جديد تعامل و كسب درآمد از هوادارن خود نياز داشته باشند. پس از معرفي توكن ديجيتال توسط باشگاه ايتاليايي يوونتوس و پاري سن ژرمن فرانسه، باشگاه بارسلونا به‌عنوان آخرين تيم ورزشي ارزشمند در رده‌بندي فوربز، اقدام به معرفي ارز ديجيتال خود مي‌كند. بارسا با همكاري شركت Chiliz، فعال در حوزه‌ي فناوري‌هاي مالي ديجيتالي، توكن اختصاصي خود را مبتني بر شبكه‌ي بلاك‌چين عرضه مي‌كند. رمز ارز هوداران بارسلونا (BAR) در ابتدا فقط در برنامه‌ي شبكه اجتماعي Socios و وب‌سايت Chiliz عرضه خواهد شد.

الكساندر دريفس مديرعامل Chiliz و Socios در اين رابطه افزود‌: ما از انتشار ارز ديجيتال بارسلونا روي شبكه بلاكچين خود افتخار مي‌كنيم. اين امر بيانگر چشم اندازي روشن براي اهداف بلند مدت ما در حوزه‌ي تعامل با هواداران است.

Chiliz كه سال گذشته ارز ديجيتال خود با نام CHZ را در شبكه‌ي بلاك‌چين مبتني بر اتريوم عرضه كرده، از چند ماه قبل شبكه‌ي اجتماعي خود را با نام Socios معرفي كرد. Socios مدتي پيش با رسيدن به ۱۰۰ هزار كاربر فعال از فاز آزمايشي خارج شد و به‌صورت رسمي فعاليت خود را آغاز كرد.

كاربران با فعاليت در اين شبكه‌ي اجتماعي، به‌عنوان پاداش توكن BAR دريافت مي‌كنند. اين توكن‌ها قابل فروش يا انتقال نبوده و كاربران تنها مي‌توانند از آن براي خريد محصولات و سرويس‌هاي باشگاه استفاده كنند. البته برنامه‌هايي به منظور ارائه‌ و مبادله‌ي اين رمز ارز در صرافي‌ها تا اواسط سال جاري ميلادي وجود دارد. با اين حال بنابر اعلام مديران باشگاه، فعلا هواداران بارسلونا و كاربران شبكه‌ي اجتماعي Socios در اولويت قرار دارند.

منبع : https://cointelegraph.com/news/fc-barcelona-dives-into-crypto-partnering-with-chiliz-to-create-token


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۵۱:۴۲ ] [ امير روزي طلب ]

بازي‌هاي GTA V ،Call of Duty: Modern Warfare و Dragon Ball Z: Kakarot سه بازي پرفروش ماه ژانويه پلي استيشن 4 بوده‌اند.  طبق آخرين اخبار بازي، شركت سوني باري ديگر فهرست پرفروش‌ترين بازي‌هاي ماهانه پلي استيشن 4 را در بلاگ رسمي پلي‌استيشن منتشر كرد. در ماه ژانويه كه معمولا ماه خلوتي براي بازي‌هاي ويديويي محسوب مي‌شود، بازي بسيار محبوب و پرفروش GTA V باري ديگر توانست تا جايگاه صدر جدول پرفروش‌ترين بازي‌ ديجيتالي ماه پلي‌استيشن 4 را از آن خود كند. 

البته كه اين خبر بعيد است كسي را شوكه كند؛ چرا كه بازي GTA V به عنوان پرفروش‌ترين بازي دهه نيز شناخته مي‌شود و طرفداران بي‌شماري در سرتاسر جهان دارد و بنابراين اكثر اوقات جايگاهي در فهرست ماهانه پرفروش‌ترين بازي‌هاي پلي استيشن 4 و ساير پلتفرم‌هاي عرضه شده روي آن‌ها در اختيار دارد. چندي پيش نيز اعلام شد كه فروش اين بازي از مرز ۱۲۰ ميليون نسخه گذشته است كه اين رقم در نوع خود بي‌نظير به‌شمار مي‌رود و بعيد است تا بازي ديگري حداقل تا مدت زمان زيادي بتواند ركورد فروش GTA V را بشكند. با اين حال پرفروش‌ترين بازي ماه شدن براي اثري كه ۶ سال از عرضه‌ي آن مي‌گذرد همچنان قابل توجه است و نشان از ميزان علاقه‌ي نسل‌هاي مختلف به تجربه‌ي اين بازي دارد. البته تمام اخبار مربوط به اين سري در چند وقت گذشته شيرين نبوده‌اند. همان‌طور كه اطلاع داريد به‌تازگي اعلام شد كه دن هاوزر، يكي از اعضاي كليدي شركت راكستار (Rockstar Games)، به‌زودي اين شركت را ترك خواهد كرد. اين كه خروج هاوزر از شركت راكستار تا چه اندازه روي بازي‌هاي آينده‌ي آن‌ها تاثير گذار خواهد بود مساله‌اي است كه بايد منتظر آن ماند و با عرضه‌ي نسخه‌ي بعدي بازي GTA به آن پي برد. 

 

در كنار بازي GTA V، شماري از بازي‌هاي پرفروش ديگر نيز توسط سوني اعلام شده‌اند كه طبق آن، بازي Dragon Ball Z: Kakarot تنها بازي تازه‌وارد فهرست پرفروش‌ترين‌ها است كه در اين ماه جايگاه سوم را در اين ليست به‌دست آورده است. در جايگاه دوم بازي محبوب اين روزها يعني Call of Duty: Modern Warfare قرار دارد. اين بازي كه به نوعي ريبوتي از سري مدرن وارفر محسوب مي‌شود توانست تا به خوبي نظر بازيكنان و منتقدان را به خود جلب كند و به همين علت فروش بالايي نيز داشته باشد. دو بازي The Witcher 3: Wild Hunt Complete Edition و Star Wars Battlefront 2 نيز به‌ترتيب در جايگاه‌هاي چهارم و پنجم جاخوش كرده‌اند. بازي Witcher 3 به لطف پخش سريال ويچر از نتفليكس و بازي Star Wars Battlefront 2 نيز به علت اكران فيلم Star Wars: The Rise of Skywalker به اين فروش خوب دست پيدا كرده‌اند.  
در زمينه‌ي پرفروش‌ترين بازي‌هاي پلي‌استيشن VR نيز سه بازي محبوب Beat Saber، Superhot VR و Job Simulator سه رتبه‌ي نخست پرفروش‌ترين بازي‌هاي واقعيت مجازي را از آن خود كرده‌اند. در بخش پرمخاطب‌ترين بازي‌هاي رايگان نيز همان‌طور كه انتظار مي‌رفت بازي فورتنايت توانست جايگاه نخست را كسب كند و پس از آن بازي Darwin Project و Cuisine Royale در مكان‌هاي دوم و سوم قرار دارند. پرفروش‌ترين بسته‌ي الحاقي اين ماه نيز مربوط مي‌شود به بسته‌ي The Wavebreaker بازي فورتنايت و پس از آن نيز بسته‌ي الحاقي Kingdom Hearts 3 Remind قرار دارد. 
شما مي‌توانيد فهرست كامل پرفروش‌ترين بازي‌هاي ماه پلي‌استيشن را از طريق اين لينك مشاهده كنيد و در پايان نظرات خود را راجع به فروش فوق‌العاده‌ي بازي GTA V با ما در ميان بگذاريد. 


منبع : https://www.dualshockers.com/gta-5-ps4-best-selling-january-2020/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۱۱:۴۱ ] [ امير روزي طلب ]

آنر چند ماه پس از معرفي ساعت هوشمند مجيك واچ ۲ با همكاري ۴ طراح، نسخه‌اي محدود و چشم‌نواز از اين ساعت را ارائه داده است.

آنر به‌تازگي نسخه‌ي محدودي از ساعت‌ هوشمند آنر مجيك‌واچ ٢ را در لندن معرفي كرده است. زير مجموعه‌ي هواوي براي تحقق اين اتفاق با تعدادي طراح جوان همكاري داشته است.
آنر اين نمونه‌هاي منحصربه‌فرد را با همكاري جكي تساي (Jacky Tsai)، جرج گريوس (George Greaves)، وانگ دونگ‌لينگ (Wang DongLing) و جيوواني اوزولا (Giovanni Ozzola) توليد كرده است. توجه داشته باشيد كه مجيك‌واچ ٢ قبلا معرفي شده و اين نمونه‌ها فقط نسخه‌هاي توليد محدود ساعت هوشمند مذكور هستند.

نسخه‌ي اصلي آنر ساعت هوشمند مجيك واچ ۲ در ماه نوامبر (آبان) معرفي شد. آنر اين ساعت را در نمايشگاه CES 2020 نيز آورد كه يكي از جوايز CES را به خود اختصاص داد. طراحي ظاهري هر يك از اين ساعت‌هاي توليد محدود، متفاوت و كاملا مد روز به‌نظر مي‌رسد. هر يك از ساعت‌ها داراي تم‌هاي مخصوص به خود هستند.
البته كاربران آنر مجيك‌واچ ٢ مي‌توانند ساعت‌هاي خود را با واچ‌فيس‌هاي مختلف شخصي‌سازي كنند. به‌گفته‌ي آنر، طي مسابقه‌ي جهاني طراحي واچ‌فيس اخير، بيش از ١۴٠٠ واچ‌فيس ارسال شده كه ٨۵ عدد از اين طرح‌ها انتخاب شده‌اند. طرح‌هاي مذكور، ماه آينده از طريق برنامه‌ي Huawei Health در دسترس خواهند بود.

منبع : https://www.androidheadlines.com/2020/01/honor-magicwatch-2-limited-edition.html


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۱:۱۰ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب